AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #1 Skrevet 27. desember 2024 Noen som har tanker rundt dette? Kjenner noen som har gjort det? Er det turn off? Hva ville du tenkt eller gjort? Er det det desperat? Hvordan gå fram i så fall? Tenkte å overraske… men kanskje teit? Anonymkode: 95791...559
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #2 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): Noen som har tanker rundt dette? Kjenner noen som har gjort det? Er det turn off? Hva ville du tenkt eller gjort? Er det det desperat? Hvordan gå fram i så fall? Tenkte å overraske… men kanskje teit? Anonymkode: 95791...559 På nyttårsaften? Anonymkode: 95791...559
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #3 Skrevet 27. desember 2024 Både, teit, turn off og desperat Anonymkode: 2e689...183 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #4 Skrevet 27. desember 2024 Jeg syns det er helt på sin plass at damer frir. M 50 Anonymkode: 3ec8f...230 1 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #5 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg syns det er helt på sin plass at damer frir. M 50 Anonymkode: 3ec8f...230 Hadde du blitt glad eller stressa? Anonymkode: 95791...559
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #6 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Både, teit, turn off og desperat Anonymkode: 2e689...183 Ok. Ser den… ts Anonymkode: 95791...559
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #7 Skrevet 27. desember 2024 Helt greit og fint det, men personlig hadde jeg blitt skuffet på en måte. Ikke skuffet over at jeg skulle blitt gift med henne, men skuffet over at jeg ikke gjorde det selv. Føler på en måte det er min jobb som mann. Visse kjønnsroller klarer jeg ikke helt å bli kvitt. Anonymkode: 1f59d...2c3 4 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #8 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde du blitt glad eller stressa? Anonymkode: 95791...559 Jeg hadde blitt glad. Anonymkode: 3ec8f...230 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #9 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Helt greit og fint det, men personlig hadde jeg blitt skuffet på en måte. Ikke skuffet over at jeg skulle blitt gift med henne, men skuffet over at jeg ikke gjorde det selv. Føler på en måte det er min jobb som mann. Visse kjønnsroller klarer jeg ikke helt å bli kvitt. Anonymkode: 1f59d...2c3 Ja, ser den. Tør sikkert ikke uansett… men lov å leke med tanken. ts Anonymkode: 95791...559
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #10 Skrevet 27. desember 2024 Jeg hadde tenkt at det er bra at "noen" tar ansvar. Anonymkode: 6eceb...2e3 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #11 Skrevet 27. desember 2024 Nå har jeg ingen behov for å gifte meg, men ville vært mer turn off med en kvinne som mener det kun er menn som skal fri, den type damer som venter og venter på mannen skal fri og klager på han ikke gjør det, uten å ta ansvar selv Anonymkode: 7b2cf...0aa 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #12 Skrevet 27. desember 2024 Som mann vil jeg si at jeg ikke har noe problem med det, men du må kjenne litt etter selv hva som blir riktig og hvorfor du gjør det. Jeg opplevde selv å få nei til frieriet mitt, for så å se hennes verste side etter det. Så angret hun seg og fridde til meg. Dum som jeg var sa jeg ja. Det var de verste 4 årene i mitt liv. Anonymkode: cf980...a9b 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #13 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå har jeg ingen behov for å gifte meg, men ville vært mer turn off med en kvinne som mener det kun er menn som skal fri, den type damer som venter og venter på mannen skal fri og klager på han ikke gjør det, uten å ta ansvar selv Anonymkode: 7b2cf...0aa Hvordan ville du takket nei? Hvis du ikke var klar for dette? ts Anonymkode: 95791...559
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #14 Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Som mann vil jeg si at jeg ikke har noe problem med det, men du må kjenne litt etter selv hva som blir riktig og hvorfor du gjør det. Jeg opplevde selv å få nei til frieriet mitt, for så å se hennes verste side etter det. Så angret hun seg og fridde til meg. Dum som jeg var sa jeg ja. Det var de verste 4 årene i mitt liv. Anonymkode: cf980...a9b Oj! Ja tror nok man må være enige om at ekteskap er en god ide først….? ts Anonymkode: 95791...559
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #15 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 13.07): Oj! Ja tror nok man må være enige om at ekteskap er en god ide først….? ts Anonymkode: 95791...559 Helt riktig 😊 Det går an å lufte tankene litt. Hvem vet. Før du vet ordet av det er det han som frir. Anonymkode: cf980...a9b
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #16 Skrevet 29. desember 2024 Demaskuliniserende. For alltid flaut å fortelle venner og kjente som spør. Men skjønner folk har ulike meninger. Anonymkode: e7b3d...d94
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #17 Skrevet 29. desember 2024 Jeg er nok for lite usikker på egen maskulinitet til at det hadde gått på stoltheten løs, den delen er helt ok. Tror nok du ville visst det dersom han åpenbart tenkte dette ble helt feil. Du kjenner nå fyren godt. Samtidig tenker jeg du bør tenke litt gjennom hvorfor han ikke selv har fridd selv ennå. Dette med frieri er tross alt noe de fleste av oss menn er innforstått med at i all hovedsak ligger på oss, så en eller annen grunn er det. God eller dårlig. Jeg sier virkelig ikke at det trenger å skyldes at han er usikker på dere to. Kanskje har han bare ikke fått ut fingeren, kanskje er han ikke helt 100% trygg på at du er klar. I så fall vil han jo antagelig bare bli glad til hvis du frir. Kanskje har han ikke råd til den typen bryllup han regner med at det ville blitt, selv om han har lyst, og i så fall vil han sikkert bli glad såfremt det ikke trenger å skje med en gang. Ikke minst er det en betydelig mulighet for at han venter fordi han skal være enda litt mer sikker på at du vil si ja. Da vil jo et frieri fra deg selvfølgelig også tas imot med stor glede. Det kan samtidig også være at han selv ikke er "helt der ennå", uten at det trenger å være noe galt i det heller. Denslags trygghet utvikler seg i ulikt tempo, men det bør også respekteres. Jeg tenker det er fornuftig at du bruker litt tid på å tenke på hvorfor han ikke har fridd, og får utelukket at det skyldes at han for sin egen del trenger at tanken modnes enda litt til. Vi gutta sonderer jo gjerne terrenget litt forsiktig i forkant, om ikke annet så i hvert fall for å føle oss trygge på at vi vil få et ja. Jeg gikk rett på fordi signalene fra dama var utvetydige uansett, men nok av kompiser har "tatt tempen" i ukene/månedene før når de uansett har landet på at de har lyst til å fri. Du kan fint gjøre det samme. Klart det kan skape noen forventninger, men det er vel i så fall bare hyggelig siden du tross alt har en tanke om å handle også. Han regner neppe med at du kommer til å fri uansett, men det gjør heller ingenting hvis han forstår at du pønsker på det og ev. hiver seg rundt selv. Anonymkode: 917ae...0d1 2
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #18 Skrevet 29. desember 2024 Helt topp! Anonymkode: e8c8a...fa0
Brunello Skrevet 30. desember 2024 #20 Skrevet 30. desember 2024 Menn som synes at det går ut over egen maskulinitet at kvinnen frir har problemer med egen maskulinitet fra før. Hadde vært helt greit. I dag er vel ofte frieri at man spør om man skal gifte seg i en eller annen naturlig setting. Menn som spør om lov hos svigerfar først og går ned på kne er det ikke mange igjen av tror jeg. Har i alle fall hørt om få. 1 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå