AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #1 Skrevet 27. desember 2024 Jeg er 45 år og har hatt to lengre samboerforhold bak meg. Har bodd alene med barn de siste 10 årene. Har hatt et par kjærester i disse årene og datet litt av og på. Da jeg var sammen med min siste kjæreste, merket jeg at jeg syntes det var mere «styr» enn positivt, til tross for at han var en flott mann. Med «styr» mener jeg at det krevde mere tid/innsats enn jeg tror jeg ønsker å legge inn. Jeg trives med å ha mine rutiner og min hverdag. Jobber fulltid, følger opp barn, liker å pusle hjemme med hagen, baking, lesing og slappe av, trene, treffe venner, reise osv. Føler at å skulle få en ny person inn nå, vil «forstyrre» det gode livet jeg har, og ser for meg at jeg fint kan slå meg til ro med å leve alene på denne måten. Har flere i mitt nettverk som synes dette er rart, at det liksom ikke kan være et godt liv, uten en mann, noen å dele ting med osv. Jeg vet det finnes mange fornøyde single damer der ute, og lurer vel bare på om dere som velger å leve alene også opplever singeltilværelsen som god, fredfull og tilfredsstillende. 🥰 Anonymkode: b020a...5c9 3 3 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #2 Skrevet 27. desember 2024 Ja, du har sikkert rett i det så lenge du trives. For meg ble det litt kjedelig da ungene forlot redet, så våget meg utpå. k53 Anonymkode: c75c3...9e5 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #3 Skrevet 27. desember 2024 Jeg er 47 år, bodd alene i mange år, vært singel i flere år tidligere, barna har flyttet ut. Har hatt en kjæreste/venn siste årene, men ikke en som er introdusert for famile, venner vet om han. Vi koser oss sammen når vi først møtes,men pga avstand blir det sjelden. Nå er nok det "forholdet " på hell også, og da forblir jeg nok singel. Trives veldig godt i eget selskap, har single venninner, og de som er gift har store barn og er nå mer tilgjengelig for helgeturer, ferier osv. Så kan ikke si jeg savner noe, så får andre tro hva de vil om det. Anonymkode: 2d76f...7b1 1 2
mammamia1 Skrevet 27. desember 2024 #4 Skrevet 27. desember 2024 Lever det glade singellivet, full jobb og voksne barn, slik at jeg kan gjøre akkurat som jeg vil, anbefales virkelig. Har det endelig som plommen i egget etter å ha innsett at å leve i et forhold er å leve med kompromisser konstant, så nei takk! Er veldig glad i mitt eget selskap da, så jeg føler meg aldri ensom selv om jeg er alene 🤩 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #5 Skrevet 27. desember 2024 Jeg savner sexen og nærheten, litt for avhengig av det til å ha det helt topp alene. Men jeg syns mye er mye mye bedre nå som single, men det blir litt menn pga det fysiske. Har derimot ikke så tro på at jeg vil finne en jeg vil være med resten av livet, det er så mye som skal klaffe! Anonymkode: a796c...6d9
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #6 Skrevet 27. desember 2024 mammamia1 skrev (6 minutter siden): Lever det glade singellivet, full jobb og voksne barn, slik at jeg kan gjøre akkurat som jeg vil, anbefales virkelig. Har det endelig som plommen i egget etter å ha innsett at å leve i et forhold er å leve med kompromisser konstant, så nei takk! Er veldig glad i mitt eget selskap da, så jeg føler meg aldri ensom selv om jeg er alene 🤩 Er dette jeg føler en ro og tilfredshet med også - å helt og holdent styre min egen hverdag og gjøre hva jeg vil når det passer meg. At det er dette jeg ønsker videre. 🥰 Anonymkode: b020a...5c9 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #7 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg savner sexen og nærheten, litt for avhengig av det til å ha det helt topp alene. Men jeg syns mye er mye mye bedre nå som single, men det blir litt menn pga det fysiske. Har derimot ikke så tro på at jeg vil finne en jeg vil være med resten av livet, det er så mye som skal klaffe! Anonymkode: a796c...6d9 Ja, er jo akkurat det 😅 Når man har det veldig bra som singel, blir jo lista lagt veldig mye høyere når man evt skal vurdere et forhold, vil jeg tro. ❤️ Anonymkode: b020a...5c9 2
Million Skrevet 27. desember 2024 #8 Skrevet 27. desember 2024 For å svare på overskriften: JA. Jeg har ingen planer om å skaffe meg en ny mann. Jeg er i femtiårene nå og blir nok singel resten av livet. 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #9 Skrevet 27. desember 2024 Du gjør jo som du vil og det du føler du får noe ut av. Hvis du blir stress ved tanken på en kjæreste, så er det fullt lov å ikke søke det. Jeg synes ikke at å ha kjæreste er anstrengende/forstyrrende, så jeg ser ingen spesielle fordeler med å være singel. Anonymkode: 6f849...4fe 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå