Lur Venn Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #61 Del Skrevet 31. desember 2024 Boetica skrev (16 timer siden): Ja tipper du ikke er helt enig i strikking? Bare hvis der er en metafor😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #62 Del Skrevet 31. desember 2024 Boetica skrev (16 timer siden): «Ronjas» godteriliste: 1. røde fisker 2. heksehyl 3. festkarameller 4. lakrisbåter 5. seigmenn 6. troika 7. bassets 8.penis med sjokoladesaus som stivner av seg selv 9. dadler i lakrispulver 10. potetgull med salt Hører virkelig nr 8. Med på en slik liste🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #63 Del Skrevet 31. desember 2024 Nadya skrev (13 timer siden): Topp 10 insekter 1. humle 2. bie 3. maur 4. marihøne 5. sommerfugl 6. øyenstikker 7. husflue 9. snegle 10. meitemark Snegle og meitemark er ikke insekter🧐 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #64 Del Skrevet 31. desember 2024 Topp 10 band/ artister 1. Queen 2. Michael Jackson 3. Guns and roses 4. Eminem 5. Roxette 6. Abba 7.elvis Presley 8. Ace of base 9. Bob marley 10 the Beach Boys Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 31. desember 2024 #65 Del Skrevet 31. desember 2024 Lur Venn skrev (28 minutter siden): Hører virkelig nr 8. Med på en slik liste🧐 Alt jeg lurer på er om det er sausen eller tissen som stivner av seg selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. desember 2024 #66 Del Skrevet 31. desember 2024 Lur Venn skrev (47 minutter siden): Har du ikke pyrolyse?😲 Nei det fins ikke på «frittgående» komfyrer 😭😢 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. desember 2024 #67 Del Skrevet 31. desember 2024 Lur Venn skrev (46 minutter siden): Hører virkelig nr 8. Med på en slik liste🧐 Det er det nye siden lakrissigaretter ble forbudt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 31. desember 2024 Forfatter #68 Del Skrevet 31. desember 2024 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Alt jeg lurer på er om det er sausen eller tissen som stivner av seg selv @Boetica vet nok svaret 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #69 Del Skrevet 31. desember 2024 Lur Venn skrev (4 timer siden): Jeg er øverst på de 10 verste sosippratene, rett over @Fælemennesker Og rett under @tedd @bundy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #70 Del Skrevet 31. desember 2024 Lur Venn skrev (4 timer siden): Får prøve å grave frem noe snusk om fryden Jeg har hørt rykter om at kjøleskaps grøten hennes faktisk er kjøpt, Fjordland 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. desember 2024 #71 Del Skrevet 31. desember 2024 Siden det er nyttårsaften så kommer min liste med nyttårsønsker. Går på repeat hvert år siden jeg ikke greier å gjennomføre: 1 Komme meg tidligere i seng om kvelden 2 Trene oftere - slutte med den dumme indre dialogen der latmarken ofte får siste ordet 3 Gå ned fem overgangsalder-kilo 4 Mindre skjermbruk 5 Slutte å irritere meg over småting 6 Snakke mindre og lytte mer 7 Sunnere kosthold 🎉🍾💥 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #72 Del Skrevet 31. desember 2024 Boetica skrev (1 minutt siden): Siden det er nyttårsaften så kommer min liste med nyttårsønsker. Går på repeat hvert år siden jeg ikke greier å gjennomføre: 1 Komme meg tidligere i seng om kvelden 2 Trene oftere - slutte med den dumme indre dialogen der latmarken ofte får siste ordet 3 Gå ned fem overgangsalder-kilo 4 Mindre skjermbruk 5 Slutte å irritere meg over småting 6 Snakke mindre og lytte mer 7 Sunnere kosthold 🎉🍾💥 Alt det utenom 3 passer perfekt for meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. desember 2024 #73 Del Skrevet 31. desember 2024 (endret) Cid skrev (2 minutter siden): Alt det utenom 3 passer perfekt for meg Ja dette er vel nyttårsønsker som passer for 90 prosent av befolknknga 🤠 Hvis vi klarer litt, er det bra. Umulig å klare alt. Endret 31. desember 2024 av Boetica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #74 Del Skrevet 31. desember 2024 Boetica skrev (1 minutt siden): Ja dette er vel nyttårsønsker som passer for 90 prosent av befolknknga 🤠 Hvis vi klarer litt, er det bra. Umulig å klare alt. Hvor mye kilo blir det på nummer 3? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. desember 2024 #75 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Hvor mye kilo blir det på nummer 3? Høh? Neste nyttårsaften håper jeg vi kan stryke nr 3, men tviler 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #76 Del Skrevet 31. desember 2024 Boetica skrev (Akkurat nå): Høh? Neste nyttårsaften håper jeg vi kan stryke nr 3, men tviler 🥴 Hva? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #77 Del Skrevet 31. desember 2024 Jeg skulle ønske at man kunne gå ned i alder på samme måte som man går ned i kilo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. desember 2024 #78 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Hva? ? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 31. desember 2024 #79 Del Skrevet 31. desember 2024 Cid skrev (Akkurat nå): Jeg skulle ønske at man kunne gå ned i alder på samme måte som man går ned i kilo. Det var avansert. Jeg vil ikke ned i alder, men det kan stoppe nå. Går for fort, det er skummelt. Men siste jeg kunne tenke meg er å være 20 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 31. desember 2024 #80 Del Skrevet 31. desember 2024 Boetica skrev (Akkurat nå): Det var avansert. Jeg vil ikke ned i alder, men det kan stoppe nå. Går for fort, det er skummelt. Men siste jeg kunne tenke meg er å være 20 igjen. Hva om du kunne få kroppen din som 20 åring men beholde hjernen du har nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå