Lur Venn Skrevet 14. juli Forfatter #181 Skrevet 14. juli Nadya skrev (5 minutter siden): Flaks for nordmannen som alltid ellers får "den kjedelige fjerdeplassen". Ja men han ble også disket, han var i offside
sofie777 Skrevet 14. juli #182 Skrevet 14. juli Lur Venn skrev (11 minutter siden): Førsteplassen ble tatt for doping, så 2.plass er den nye nr 1 Kan ikke huske at det har vært snakk om noen doping på ganske mange år. Det var kanskje en etter Lance Armstrong, etter det har man kjørt for egen maskin! (Blir litt småirritert når folk som ikke ser på TdF tror at det fremdeles foregår uhederlige ting i det høyeste nivået i sykling!!)
Lur Venn Skrevet 14. juli Forfatter #183 Skrevet 14. juli Topp 10 filmkarakterer 1. Vito corleone- Gudfaren 2. Agent smith- The matrix 3. The joker- batman 4. Tony montana- scarface 5. William foster- falling down 6. Anton chigurh- no country for old men 7. Amy dunne- gone girl 8 keyser söze- the usual suspects 9 jules winnifield- pulp fiction 10 Ron burgundy- anchorman
Lur Venn Skrevet 14. juli Forfatter #184 Skrevet 14. juli sofie777 skrev (8 minutter siden): Kan ikke huske at det har vært snakk om noen doping på ganske mange år. Det var kanskje en etter Lance Armstrong, etter det har man kjørt for egen maskin! (Blir litt småirritert når folk som ikke ser på TdF tror at det fremdeles foregår uhederlige ting i det høyeste nivået i sykling!!) Husker mange ble sure på meg da jeg sa at Armstrong brukte doping i årene før han ble avslørt. Så jeg kan leve med at folk er sinte og sånn 1
Frøkenfryden Skrevet 14. juli #185 Skrevet 14. juli Lur Venn skrev (3 minutter siden): Husker mange ble sure på meg da jeg sa at Armstrong brukte doping i årene før han ble avslørt. Så jeg kan leve med at folk er sinte og sånn Du ass. Framsynt og til og med
Lur Venn Skrevet 14. juli Forfatter #186 Skrevet 14. juli Frøkenfryden skrev (1 time siden): Du ass. Framsynt og til og med Det var ikke så vanskelig å skjønne, da de som ble nr 2 til 50 omtrent ble tatt for doping. Skulle han liksom være såååå god at han knuste alle de andre som jukset...
Disney Adult Skrevet 14. juli #187 Skrevet 14. juli Topp 10 Hesteraser Araberhest Fjording Dølahest Haflinger Quarterhest Tinker Lippizaner Appaloosa Frieser Kaldblodstraver
Disney Adult Skrevet tirsdag kl 23:59 #188 Skrevet tirsdag kl 23:59 Topp 10 Sitcoms Friends How I Met Your Mother Modern Family New Girl The Big Bang Theory King of Queens Two and a Half Men That 70's Show Scrubs Malcom in the Middle
Disney Adult Skrevet onsdag kl 00:13 #189 Skrevet onsdag kl 00:13 Topp 10 Band (akkurat nå, skifter mening hele tiden) Avenged Sevenfold System of a Down AJR Imagine Dragons Kaizers Orchestra My Darkest Days Sum 41 My Chemical Romance Fall Out Boy Vassendgutane hihi
Nadya Skrevet torsdag kl 19:00 #190 Skrevet torsdag kl 19:00 Topp 10 Hesteraser 1. Enhjørning 2. Flodhest 3. Gyngehest 4. Kentaur 5. Pegasus 6. Kjepphest 7. Sengehest 8. Sjøhest 9. Lesehest 10. Politihest
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå