Lur Venn Skrevet fredag kl 15:54 #1 Del Skrevet fredag kl 15:54 Jeg er jo som kjent (?) Glad i lister, så kommer til å lage en del topp 10 lister fremover. Håper på at flere vil bidra med sine topp 10 Først ut er topp 10 kvinnelige vokalister 1. Mariah Carey 2. Celine Dion 3. Whitney Houston 4. Sia. 5 . Adele 6. Amy winehouse 7. Beyonce 8. Christina aguillera 9 Shania Twain 10 jewel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 21 timer siden #2 Del Skrevet 21 timer siden Lurer på om Jessie J burde vært med. Undervurdert dame. .. ps: trodde det først var topp 10 over dine KG-favorittfolk da jeg så tråden🥹😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 20 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 20 timer siden Frøkenfryden skrev (1 time siden): Lurer på om Jessie J burde vært med. Undervurdert dame. .. ps: trodde det først var topp 10 over dine KG-favorittfolk da jeg så tråden🥹😂 Det kommer. Men dere andre må også lage liste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ane Rikke Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Topp 10 verste husarbeid: 1. skifte på senga 2. ta ut av oppvaskmaskinen 3. henge opp klesvask 4. stryke tøy 5. pusse vinduer 6. støvsuge 7. tørke støv 8. rydde klesskapet 9. vaske og rydde i kjøkkenskap 10. vaske og rydde i kjøleskap Mest spennende lista jeg har laget i mitt liv, vær så god! 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanja2345 Skrevet 17 timer siden #5 Del Skrevet 17 timer siden Topp 10 turn off hos menn: 1. Bruker mer penger enn de har for show off 2. Trener ingenting 3. Når de er syke (jævla sutring) 4. De som bruker 45 min på do 5. Når de ikke vet hvor kanelen er, fordi de aldri har sett inn i krydderskapet 6. Stygge sko, can’t deal with it 7. slimfit jeans, bare nei 8. De som tror du vil ha sex kl 03 på natten når du sovnet kl 23 og skal opp kl 06. Skjer ikke! 9. De med så høy selvtillit at de tror de kan få hvem som helst. Ta en titt i speilet gutt! 10. menn som ikke stiller opp for barn og familie. Big red flag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå