Gå til innhold

Mest minneverdig samleie i 2024?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hva er ditt mest minneverdig ligg i året som er på hell?
(Legg ved kjønn og alder også)

Mitt mest minneverdige var en litt lubben dame med ravnsvart hår fra Fåvang. Vi møttes på en rasteplass utenfor Fredrikstad etter noen meldinger på Happn.  Både myk og røff sex. Avsluttet med en runde bakfra mot en vegg før vi begge kom i en orgasme jeg fremdeles kjenner i kroppen.

Anonymkode: 451d4...ed4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Har hatt et intimt forhold søstra til samboer i et halvt år. Vi har alltid hatt et godt forhold, men når hun ble singel for et par år siden så eskalerte flørten som endte med at vi ble elskere. Første gang vi elsket kommer jeg aldri til å glemme 

Anonymkode: 44f1c...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mest minneverdige er den første gangen mannen og jeg hadde sex etter at faren hans døde. Vanskelig å forklare hvor rar stemning det var. Samtidig var det fint at han ikke var blitt helt borte for meg. At han var på vei tilbake på hesten. Kjentes nesten ut som jeg redda ham fra å drukne. 

Vår seng. Vårt soverom. 

Reint bedre sex hadde vi etterpå dette. Veldig fint på lillejulaften i år. Både rått og nært. Kommer bare jeg tenker på det. 

K45

Anonymkode: 924b3...f89

• Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Har hatt et intimt forhold søstra til samboer i et halvt år. Vi har alltid hatt et godt forhold, men når hun ble singel for et par år siden så eskalerte flørten som endte med at vi ble elskere. Første gang vi elsket kommer jeg aldri til å glemme 

Anonymkode: 44f1c...6db

Jeg håper julen avslører alt så livene deres går til helvette i din stakkars partners favør og hun til neste år finner en av verdens beste menn som plaster på dette trasig såret hun lever i.

Dere fortjener egentlig å få svartedauden.

Anonymkode: 5500d...afa

• Liker 6
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde mitt første møte med gruppesex i år. Vanskelig å plukke ut ètt samleie derfra, men å delta i en dp, med tilskuere sittende rundt, det glemmer jeg ikke så fort. 

Anonymkode: 027d5...a1c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Makeupsex med mannen etter at vi hadde gått fra hverandre. Første gang etter mye sinne var bygd opp og som kom ut i gjennom heftig og rå sex!

Anonymkode: 49f40...b1b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

3 gangen jeg hadde sex med min nye kjæreste. Da turte vi begge å slå oss løs og det viste seg at vi tenner på det samme. Helt fantastisk. 

K 39

Anonymkode: b63a3...842

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Da jeg nesten druknet kjæresten min fordi jeg squirtet for første gang i livet. 

Anonymkode: 0dfef...9de

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde sex med eksen min noen uker etter hun slo opp. Det var helt nydelig men jeg angret i ettertid, ettersom jeg alltid får et rush av følelser etter jeg har hatt sex. Måtte begynne prosessen av å komme meg over henne helt på nytt.

Anonymkode: 9f6c7...9c1

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest minneverdige var når jeg møtte to dominante menn fra Fetlife. 
De fikk frie tøyler, med noen få regler avklart på forhånd. Det ble en uforglemmelig kveld. 
de var i 50-årene begge to

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Har ikke hatt sex i 2024☹️

Anonymkode: f32e9...98a

året er ikke over

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Makeupsex med mannen etter at vi hadde gått fra hverandre. Første gang etter mye sinne var bygd opp og som kom ut i gjennom heftig og rå sex!

ble dere sammen igjen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

3 gangen jeg hadde sex med min nye kjæreste. Da turte vi begge å slå oss løs og det viste seg at vi tenner på det samme. Helt fantastisk. 

K 39

Anonymkode: b63a3...842

hva tenner dere på, da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Uten tvil den deilige sexen jeg har med elskeren min, det blir bare bedre og bedre!! Nesten så jeg må klype meg i armen. 
Har levd sexløst noen år og nå ser jeg sola og hører fuglene kvitre igjen. K47

Anonymkode: d5b64...05c

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å plukke ut ett enkelt. Alle samleier med min kone er minneverdige på sin måte.
Fordi vi har det deilig og nyter sammen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

ble dere sammen igjen?

Vi er i en slags mellomfase. Dater på ny kan man si. Er mye mellom oss på godt og vondt, men ingenting hadde gjort meg gladere om det ble oss igjen. Vi har alltid hatt insane god sex, men det var noe med hele settingen og ja utløpet som fikk komme den gangen. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...