Gå til innhold

Passiv kjæreste og barna

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hvordan er deres nye kjærester ? Han er utrolig snill og er med på alt, men tar aldri initiativ. Veldig stille rundt barna og henvender seg stort sett til meg. Tror det er personligheten hans. 

Hva forventer dere av kjæresten når barna  er i bilde ? 

Anonymkode: 75494...4cc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Er det hans barn? det har i grunnen alt og si. om ikke så forventer man kun at han er hyggelig og inkluderende mot andres barn.

Anonymkode: 1ea7a...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han er passiv overfor dine barn? 
Hvis dere ikke bor sammen og ikke har noen konkrete planer om det, så synes jeg ikke det er veldig rart? Det er jo mulig han prøver å ikke trenge seg på? 

Min samboer involverer seg i barna mine på den måten at han hekter/bringer, lager mat, vasker klær (delt med meg), men vi er også tydelige på at jeg er forelder. Han sier fra om småting, men jeg tar oppdragelsen. 

Vi har snakket mye om hvordan vi løser relasjonen til barna, det bør dere gjøre også. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvor lenge har han kjent barna? Når jeg skal møte min kjæreste sin sønn, så vil jeg prøve å bli kjent, men uten å tvinge meg på. Slik jeg blir kjent med andre barn på samme alder. Det er viktig å prøve å skape en relasjon. Men alle er jo ikke like flinke med barn.

Hvis jeg hadde en kjæreste som gjorde null innsats for å bli kjent med mitt barn (3 år: dvs snakke til henne, prøve å leke litt, føle seg fram på hva som kan skape kontakt), over lengre tid, så ville ikke det forholdet vært liv laga.

Anonymkode: afd41...c64

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er snakk om mine barn. Jeg forventer ikke noe stort, men å innlede samtaler, gi litt av seg selv og være inkluderende. Han er der og smiler. Null initiativ til noe som helst. 

ts 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det er snakk om mine barn. Jeg forventer ikke noe stort, men å innlede samtaler, gi litt av seg selv og være inkluderende. Han er der og smiler. Null initiativ til noe som helst. 

ts 

Kanskje han ikke har den kjemien med barn? Ikke alle som heller liker barn. Det som er avgjørende er hvor lenge har dere vært sammen og bor dere sammen?

Du får etterhvert spørre han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...