Trøndermann Skrevet 28. desember 2024 #41 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Og på kg er det ikke så mye aksept for verken å ha preferanser for de som velger å fjerne hårvekst eller å fjerne hårvekst. Så hetsen eller den ikke aksepten går i så fall begge veier. Anonymkode: 75c15...3d8 Jeg har hvertfall ikke sagt noe negativt om de som fjerner hårvekst, eller de som liker det hårløst. Kun at det ikke er min personlige preferanse. Mener bare å framsnakke naturlig behåring, og skulle ønske at begge deler var like akseptert ☺ For man kan si hva man vil, men f.eks ei dame med mye synlig behåring i svømmehall osv blir ofte sett negativt på, mens uten behåring så tenker ikke folk over det engang. Stort sett iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 28. desember 2024 #42 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, det et dét som definerer deg, Skreppa med leppa som barberer hele kroppen hele året. Helst med fem utropstegn bak, så sint atte... Anonymkode: 1eb09...08d Ja jeg har merket meg at noen lar seg irritere av at noen (jeg) ikke lar håret gro fritt. Og at jeg er en torn i siden på folk som lar håret gro fritt tydeligvis, det lever jeg veldig fint med dog. Not my circus not my monkeys. Gjør hva du vil med egen kropp og la andre få gjøre hva de vil med sin, live and let live(!!!!!) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #43 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Og ikke minst, takk for at det finnes ekte menn som ikke bryr seg. Anonymkode: 1eb09...08d De bryr seg, men du vet. Happy wife, happy life. Anonymkode: a4bc3...1ec 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kryneren Skrevet 28. desember 2024 Forfatter #44 Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) skreppamedleppa skrev (1 time siden): Ja jeg har merket meg at noen lar seg irritere av at noen (jeg) ikke lar håret gro fritt. Og at jeg er en torn i siden på folk som lar håret gro fritt tydeligvis, det lever jeg veldig fint med dog. Not my circus not my monkeys. Gjør hva du vil med egen kropp og la andre få gjøre hva de vil med sin, live and let live(!!!!!) Jeg synes det eren god innstilling. Live and let live. Du er ikke aggressiv, som jeg opplever det. Tydelig ja, men det er jo et poeng å si hva man foretrekker. Endret 28. desember 2024 av Kryneren 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå