Gå til innhold

Å ta med seg gaming-utstyr hjem til jul

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Heisann!

Jeg og typen har vært sammen i noen måneder. Han og datteren hans (6 år) er på besøk til familien på Sørlandet fra jul til nyttår som de vanligvis bare ser noen ganger i året pga lang reisevei. Reagerte litt på at han pakket med seg hele gaming-riggen sin (det er en del jobb) i tillegg til PlayStation til datteren. Han merket at jeg synes det var litt rart, og var raskt ute med å si «er bare hvis jeg får litt tid på kveldene, er ikke sikkert det blir brukt en gang». 

Men brukt har det blitt, ganske mye. Blir gjerne 2-3-4 timer på dagtid, og enkelte dager har han sittet oppe og gamet til 4-5-6 om morgen og sovet til 12-13-14 på dagene, mens moren hans har tatt seg av datteren når hun står opp. Han unnskylder seg med at bestemoren får ikke se barnebarnet sitt så ofte så hun har lyst til å tilbringe tid med henne, og datteren vil også heller vær med bestemor enn med han. Er greit nok det, men tenker at det absolutt ikke er nødvendig å sitte oppe og game hele natten likevel…får litt avsmak. Overreagerer jeg?

Anonymkode: 5bebf...371

Herregud, nei. Overreagere ikke! Her ser du akkurat hva som skjer om dere en dag bor sammen feks. Du bør virkelig vurdere om du orker livet led en gamer som bare ønsker han fortsatt var hjemme på gutterommet uten forpliktelser.

helt ærlig, finn deg heller en voksen mann.

Anonymkode: 2372a...9ef

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...