Gå til innhold

Mannen sier jeg må fortjene å få kos,sex,og godhet.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Stemmer det?

Når du gjør alt for alle, når u stortsett er snill og grei. Du gir og gir og gir. Sex er fort overstått en sjelden gang i blandt(skulle ønske det var oftere og lengre men sånn er det), mener at jeg må fortjene å få sex,kos,slikke(ikke gjort på over 20år), ikke bare være grei en dag eller en uke, men hele tiden. Aldri være sur eller ha en dårlig dag. Smile og være god med han hele tiden, uavhenging av hormoner,stå med alt alene, aldri bli forstått,alltid få skylden for alt, aldri validering av følelsene mine, aldri sett eller tatt vare på bortsett fra om jeg er grei. Riktig?

Anonymkode: a376e...437

• Liker 1
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Manipulerende oppførsel kalles det der. Trivelig fyr 🙄

Anonymkode: abf8d...fb6

• Liker 17
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han har rett i at ham må være tiltrukket av deg, i stor nok grad til å ha lyst. Å på en rar måte kan det være det han sier. Han liker ikke deres dynamikk.

Tenker dere er i feil forhold. Du kan finne noen som liker deg for deg og har lyst på nærhet.

Anonymkode: 1f4bd...05a

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Feil. Hva må han gjøre for å fortjene det du gjør for ham? Hva tenker han om hva han selv gjør for å fortjene?

Anonymkode: fd05c...64e

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei du må ikke gjøre deg fortjent til det. Du har en egenverdi i deg selv, og fortjener å bli behandlet bra. Det er normalt i et parforhold at en er gode med hverandre, og her blir du behandlet dårlig. Du er et menneske, ikke en robot ❤️

Mannen din tar feil, og du bør tenke igjennom forholdet. Parterapi eller familievernkontoret er gjerne noe? Du må i hvert fall sette litt grenser. Du vil bare få dårligere og dårligere selvbilde med å bli behandlet sånn som dette over tid, og det er ikke bra. 

Sender deg en stor klem :herfordeg:

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Stemmer det?

Når du gjør alt for alle, når u stortsett er snill og grei. Du gir og gir og gir. Sex er fort overstått en sjelden gang i blandt(skulle ønske det var oftere og lengre men sånn er det), mener at jeg må fortjene å få sex,kos,slikke(ikke gjort på over 20år), ikke bare være grei en dag eller en uke, men hele tiden. Aldri være sur eller ha en dårlig dag. Smile og være god med han hele tiden, uavhenging av hormoner,stå med alt alene, aldri bli forstått,alltid få skylden for alt, aldri validering av følelsene mine, aldri sett eller tatt vare på bortsett fra om jeg er grei. Riktig?

Han har rett i at du må behandle ham på en slik måte at han ønsker intimitet med deg. Behandler du han som søppel fordi du har en dårlig dag er det ganske selvsagt at han ikke ønsker sex eller intimitet med deg. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det kalles å manipulere. Du lever under psykisk vold. 

Sjekk ut tråden som er festet på topp: hvordan komme ut av voldelig forhold. 

Anonymkode: 37b1a...1e3

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke blitt noe på verken meg eller min mann isåfall. Vi er ikke perfekte mennesker hele tiden. 

Nei, og dette høres ikke greit ut å leve med. Sannheten er nok at du lever med et lavselsuelt menneske. Greit nok det, ikke noe vedkommende kan gjøre noe med, men ikke greit når det vendes om til at noe er galt med deg, og derfor blir det ikke sex. Veldig manipulerende, og det er overhodet ikke ok. 

Endret av Trolltunge
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei. Du skal være nok. Bare med å være deg selv. Dette høres ikke sunt ut. 

Anonymkode: 75733...647

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Han fortjener skilsmisse.

Finn deg en mann som ønsker å være nær deg og elsker deg for ALT du er.

Anonymkode: 6d34e...548

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei. Du skal være nok. Bare med å være deg selv. Dette høres ikke sunt ut. 

Men er det sannt at alle vil ha lyst på partneren sin uansett hvordan kommunikasjonen dem i mellom er?

Jeg klarer ikke ha sex om jeg ikke føler det rette og jeg klarer ikke føle det rette om det ikke er greit oss i mellom. Betyr ikke at han er en person som burde endres, eller at jeg er, for oss var det rett å gå for vi klarte ikke naturlig møte hverandre på et vis hvor jeg tennte på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva om TS var en mann som klagde fordi kona ikke orket å ha sex med ham? Fremdeles helt greit å kaste kona på hodet ut og kalle henne for psykopat? 

Anonymkode: 84368...e06

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs jo litt hvordan dere ser på sex… 

Noen ser på sex som lek, noen ser på det som makt, andre ser på det som en premie og noen ser på det som kjærlighet. 

Dere må jo være på bølgelengde for å ha et sunt samliv…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Høres veldig psycho ut. 

Det er klart man kan tenke seg en krangel som forløper seg sånn. Men ikke som en permanent holdning. 

Et eksempel fra mitt tidligere ekteskap (som gikk til dundas) er: Kona fryser meg ut, sier sårende ting og ellers silent treatment hele uka. Så begynner hun å kritisere meg for manglende intimitet. Da kunne noen sånne ord kanskje falt, men kanskje ikke akkurat sånn det er formulert. Jeg bare ser for meg at man kan si sånne ting som del av en krangel. Men det er uansett ikke greit å si. 

Høres ut som psykisk vold, spør du meg. 

M48

Anonymkode: 4ba04...548

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men er det sannt at alle vil ha lyst på partneren sin uansett hvordan kommunikasjonen dem i mellom er?

Jeg klarer ikke ha sex om jeg ikke føler det rette og jeg klarer ikke føle det rette om det ikke er greit oss i mellom. Betyr ikke at han er en person som burde endres, eller at jeg er, for oss var det rett å gå for vi klarte ikke naturlig møte hverandre på et vis hvor jeg tennte på han.

Ingen har lyst på sex hvis man har kranglet. Men å gjør seg fortjent til sex er ikke rett. Du skal være nok til det. Når en sier fortjent så tenker jeg at man skal gjøre noe for at man skal ha sex. Ikke bare at det er en dårlig stemning fordi man har krangla. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ingen har lyst på sex hvis man har kranglet. Men å gjør seg fortjent til sex er ikke rett. Du skal være nok til det. Når en sier fortjent så tenker jeg at man skal gjøre noe for at man skal ha sex. Ikke bare at det er en dårlig stemning fordi man har krangla. 

Jeg er enig. Men hva om han sier, du fortjener meg ikke? Å det handler om at hun har såret han på et vis hun ikke nevner?

Eller at han ikke klarer å si at han ikke har lyst, fordi menn skal bestandig ha lyst å daa må det være noe annet som lar dem få slippe.

Er også ålen for at han er ufin. Men ikke ufin som i at han må ha sex han ikke har lyst på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Stemmer det?

Kjære deg!

Dette er ikke vanlig/normal oppførsel fra kjæreste/samboer/mann. Du fortjener å være elsket og ønsket selv på en dårlig dag. Han virker manipulerende og ikke snill med deg. Du skal ikke finne deg i oppførselen ha ans.Han har problemer og lar det gå ut over deg. Ville ikke blitt værende i et slikt forhold.

Endret av Rødstrupa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...