AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #1 Del Skrevet 27. desember 2024 Bare en utblåsning. Ferier og helger er til tider helt miserabelt og jeg tar meg selv i å savne å kunne sove godt, slippe amming på natt, slippe utslitte unger, så mye stillesitting, småkaker og familieselskap som snur om på alt av vaner og rytmer. Mest irritertende er foreldre som legger seg opp i barneoppdragelse og skal komme med « velmenende råd» om hva som hjelper mot kolliksmerter, søvn, spising. Selv er jeg utslitt av juleforberedelser, passe på mellomste så vi ikke ødelegger alt av pyntegjenstander når vi er borte. Hvite duker, porselen. Må julen snart være over Anonymkode: 88d8b...4c4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 27. desember 2024 #2 Del Skrevet 27. desember 2024 Bare nevner for deg at tråden din kan bli stengt pga mangelfull overskrift. De skal være beskrivende, så folk til en viss grad vet hva de klikker seg inn på. Du skriver kun "lei". Du kunne beskrevet bedre med "Lei av julemas med småbarn" f.eks. Rapporter ditt eget innlegg ved å klikke på de tre prikkene oppe til høyre hjørne av innlegget, skriv i meldingsboksen til moderatorene hva du ønsker til ny tittel på tråden, så endrer de for deg. Siden du skriver som AnonymBruker og ikke med eget brukernavn, kan du ikke endre tittel (eller innhold) selv. Må gjøres av moderator, og de når du som sagt ved å rapportere eget innlegg. Bare til info, så du vet det Fortsatt god romjul og godt nytt år! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anononyma Skrevet 27. desember 2024 #3 Del Skrevet 27. desember 2024 Helger (spesielt jobbhelgene til mannen) og ferier er definitivt ikke det samme nei. Tar meg i å misunne barnløse som kan sove så lenge de vil og bruke ferie og fritid til å dyrke egne interesser. Jeg er heldig om jeg får en time her og der innimellom til å gjøre noe jeg liker. Må innrømme at å være småbarnsmor suger. Men, gleder meg til de blir større, store nok til at de kan stå opp selv en stund om morgenen og store nok til å tåle at jeg maler, skriver, leser eller hekler uten å måtte involvere meg i hva de driver på med. Gleder meg til de er store nok til at jeg kan pynte som jeg vil i mitt eget hjem igjen og til de kan smøre seg ei skive når de er sultne. Bare 5-10 miserable år igjen nå, så kan jeg dusje når jeg vil uforstyrret og jeg kan se en hel sending av Dagsrevyen og faktisk få med meg hva som skjer i verden! Litt ironisk og på kanten. Det er mange gleder med sånne skjønne små også, men herregud, jeg gleder meg til å få autonomien i eget liv tilbake ja 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 27. desember 2024 #4 Del Skrevet 27. desember 2024 Hei trådstarter. Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets retningslinjer: Sitat * Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg