AnonymBruker Skrevet fredag kl 11:06 #1 Del Skrevet fredag kl 11:06 Jeg er en dame på 56år. Jeg har alltid gitt gaver til bursdager og jul til mine 3 brødre og deres damer. Etterhvert har disse fått 6 barn, som nå begynner eller er voksne og de har god inntekt. Jeg gir fortsatt jule og bursdagsgaver. Mine unger gir til sine tamter og onkler også. I år feiret jeg jul sammen med alle disse. Hver og en fikk julegave. Tilbake satt jeg med 1 spekepølse og en LED-lyslampe til 69kr. Dette hadde de altså spleiset på… Er det feil av meg å synes dette er smålig av de? Anonymkode: 80840...9a8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lykkehjerte Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Jeg tenker at det er omtanken som er viktig, og ikke selve gavene man evt får. Pleier i utgangspunktet aldri å måle gaver og sammenlikne verdier. Likevel finnes det tilfeller der ting er svært åpenbart. Her syns jeg det lyser lang vei med svært lite omtanke for deg. At hele den gjengen spleiset på den gaven du fikk, forteller meg mye. Som sagt, jeg har en holdning om at det er omtanken som teller osv. Men det finnes grenser. Jeg syns ikke at det er smålig av deg å kjenne på dette. En normal reaksjon, tenker jeg, på så til de grader skjevheter. Du virker å være veldig omtenksom, snill og raus, og jeg er enig med deg❤ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Så du gav 9 gaver ( til hvert par, og til nieser/nevøer) og fikk igjen Én gave på ca 250kr? Det er så stygt gjort. Håper de skammer seg! Anonymkode: a5c7b...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Er lov å ikke gidde gaver. Ta hintet og slutt selv. Anonymkode: c4e94...0b7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Er lov å ikke gidde gaver. Ta hintet og slutt selv. Anonymkode: c4e94...0b7 Enig! Og kjøp heller masse fint til seg selv som man ønsker seg! Anonymkode: a5c7b...7df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå