AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #1 Del Skrevet 17 timer siden Og hvis noen skulle lure så har jeg ikke dårlig samvittighet, nei. Vit at eventuell kritikk ikke fester seg og sier mye om den som kritiserer, så det er like greit å la være. Bare en disclaimer fordi jeg har sett hvordan sånne emner blir mottatt av enkelte. Så til temaet: jeg fant ut at jeg var gravid da jeg var rundt sju uker på vei. Hadde akkurat takket ja til ny jobb da jeg fant det ut, og skal starte i mars. Permisjonen begynner i slutten av mai, så dessverre blir det veldig kort tid i ny jobb før jeg blir borte lenge. Synes det er kjipt, men sånn er det jo bare. Har tenkt å si fra snart så de kan forberede seg litt, men lurer på hva jeg bør si? Bør jeg uttrykke at jeg synes det er dumt jeg må ut i permisjon så raskt etter oppstart, eller skal jeg holde det kort og enkelt? Synes sånt er så vanskelig, for de blir jo satt i en kjedelig posisjon. Hvis de er profesjonelle klarer de jo å holde seg saklige, men er så redd for negative reaksjoner... Noen tips eller erfaringer å dele? Anonymkode: b1b8d...a85 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #2 Del Skrevet 17 timer siden For min del har jeg bare opplevd gratulasjoner og positive reaksjoner fra arbeidsgivere, selv en hvor jeg bare rakk 4 mnd før permisjon. Anonymkode: c9ab7...a69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Jeg fant ut at jeg var gravid 2 uker etter at jeg signerte kontrakt med ny jobb. var supert stresset, men det gikk helt fint. ventet 6 uker etter at jeg begynte med å fortelle. Hadde en helt vanlig samtale. Anonymkode: 593ff...285 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #4 Del Skrevet 11 timer siden De har jo ikke noe valg annet enn å forholde seg til det. Men uansett hva du mener så er du den ubrukelige kollegaen som skaper merarbeid for andre, og som kommer til å bruke ÅR på å få et greit rykte igjen. For du skal jo ha en til selvfølgelig, og gje nr tre også. Og så var det ammefri, redusert stilling og alt sykefraværet med ungene…som mor tar ut som regel. Anonymkode: a9fe7...c2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #5 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): De har jo ikke noe valg annet enn å forholde seg til det. Men uansett hva du mener så er du den ubrukelige kollegaen som skaper merarbeid for andre, og som kommer til å bruke ÅR på å få et greit rykte igjen. For du skal jo ha en til selvfølgelig, og gje nr tre også. Og så var det ammefri, redusert stilling og alt sykefraværet med ungene…som mor tar ut som regel. Anonymkode: a9fe7...c2b Slapp av du a, det er tredjemann som er på vei. Anonymkode: b1b8d...a85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #6 Del Skrevet 11 timer siden AnonymBruker skrev (22 minutter siden): De har jo ikke noe valg annet enn å forholde seg til det. Men uansett hva du mener så er du den ubrukelige kollegaen som skaper merarbeid for andre, og som kommer til å bruke ÅR på å få et greit rykte igjen. For du skal jo ha en til selvfølgelig, og gje nr tre også. Og så var det ammefri, redusert stilling og alt sykefraværet med ungene…som mor tar ut som regel. Anonymkode: a9fe7...c2b Dette er heldigvis bare tull. Har selv fått ny jobb ved to av mine graviditeter. Jobben jeg har nå fikk jeg når jeg hadde 30 dager til jeg skulle ut i permisjon. Anonymkode: 761f3...00f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå