AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #41 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg er fortsatt jenta til mamma og pappa selvom jeg er 49. De omtaler meg og søsteren min som « jentene våre» . Barna mine vil også være barna mine når de fyller 18 og så lenge jeg lever. Det er sånn kg greie at familie stopper når man blir myndig. Anonymkode: d6c86...237 Så? Han her er 30 år og forventer å bli behandlet som en tenåring. Forskjell på det og at man er ungen til sine foreldre hele livet. Anonymkode: 73ead...dc7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lur Venn Skrevet 29. desember 2024 #42 Del Skrevet 29. desember 2024 Kast han ut vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #43 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Så? Han her er 30 år og forventer å bli behandlet som en tenåring. Forskjell på det og at man er ungen til sine foreldre hele livet. Anonymkode: 73ead...dc7 I det jeg siterte sto « gutten « ikke « tenåringen «. ja, hvis han vil bli behandlet som en tenåring så er det jo bare og sette strenge regler for innetid, skjermbruk og vaskeliste 😅 Anonymkode: d6c86...237 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå