AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #1 Del Skrevet 18 timer siden Først, vi har allerede vært hos tannlegen, det barnet nektet å trekke. Tannlegen sa det var greit, så lenge han rugget på den selv vil den omsider komme ut. vel, det gjør den bare ikke. Nå vokser den nye tanna opp under, med den gamle på toppen. Ringte tannlegen og informerte og de sa bare fortsett å rugge, de vil ikke trekke hvis det er traumatisk for han. Da var det bedre jeg dro den ut sa de. Bruk papir. Halve den nye tanna et synlig. Han rugger ikke et sekund. Og jeg får ikke røre. Tips? Skal jeg avvente? Skal jeg tvinge han? Hvor lenge kan tanna klamre seg fast når tanna under vokser ut?! Anonymkode: 9d122...ccc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Dette har skjedd begge mine barn, den gamle tanna falt ut til slutt og det gikk fint. Så lenge den er løs. Min yngste måtte også trekke en fortann som var skadet, det var raskt gjort, men hun er en tøffing. Hadde antagelig vært mye mer styr med broren. Men det går an å forsøke forklare for barnet at dere må ruge på tanna ellers må kanskje tannlegen hjelpe til med å få den ut så den nye får plass. Anonymkode: aac5e...7d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #3 Del Skrevet 16 timer siden Her så ble vi henvist til sykehuset og trakk tenner i narkose. Var det nesten 2år, trakk pga sykdom på tennene, så for å ungå at andre tenner skulle få skadde. Hadde sett litt ann, hvis den ikke løsner helt og blir hengende hadde jeg nok gjort som vennine gjorde ja ikke pedagogisk. Mor hold og far nappet tanna. Glemt kort tid ette Anonymkode: bc77c...e84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå