Gjest fine gutter takk Skrevet 3. mars 2006 #1 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg er av den bestemte oppfatning at gutter som snuser går bort når det gjelder vurdering som aktuell parter. Får en u-foran aktuell med en gang. Det er jo mange som snuser dessverre, gutter, dette må dere slutte med! Hva mener dere andre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Binna Skrevet 3. mars 2006 #2 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg synes ikke det ser bra ut eller smaker bra(ved eks kyssing). Men jeg ville IKKE tatt med i beregninga av aktuelle partnere. jeg kjenner mange jenter som snuser og... Vel, både smaker og lukter bedre enn røykere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 3. mars 2006 #3 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg har alltid sagt at en som snuser, er fullstendig uaktuell. Men nå vurderer jeg saken... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. mars 2006 #4 Del Skrevet 3. mars 2006 Det spiller ingen trille... Jeg snuser selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 3. mars 2006 #5 Del Skrevet 3. mars 2006 Snus er kult! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ladyen Skrevet 3. mars 2006 #6 Del Skrevet 3. mars 2006 Så feil kan man ta ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #7 Del Skrevet 3. mars 2006 Så lenge det bare er i ny og ne, f.eks. på fest, så er det greit. (Jeg er uansett ikke så stor fan av å kysse og kline hele tida! ) Har bådee venner og venninner som snuser i ny og ne, så det tenker jeg ikke spesielt over. Han må til gjengjeld tåle at jeg festrøyker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 3. mars 2006 #8 Del Skrevet 3. mars 2006 Det bryr jeg meg ikke om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LoisLane Skrevet 3. mars 2006 #9 Del Skrevet 3. mars 2006 Jeg er av den bestemte oppfatning at gutter som snuser går bort når det gjelder vurdering som aktuell parter. Får en u-foran aktuell med en gang. Det er jo mange som snuser dessverre, gutter, dette må dere slutte med! Hva mener dere andre? ← Jeg er av den bestemte oppfatning at gutter som røyker går bort når det gjelder vurdering som aktuell parter. Får en u-foran aktuell med en gang. Det er jo mange som røyker dessverre, gutter, dette må dere slutte med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 3. mars 2006 #10 Del Skrevet 3. mars 2006 Snus har da aldri vært annet enn ut? Og siden jeg nå har greid å slutte å røyke, så er ikke røykende gutter særlig interessant heller.Smaker vondt, lukter vondt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markus i Oslo Skrevet 3. mars 2006 #11 Del Skrevet 3. mars 2006 Den er grei. Særlig hvis dere jenter tar ut tyggisen, det ser ut som om dere kommer rett fra konfirmantundervisning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestinnen over Markus Skrevet 3. mars 2006 #12 Del Skrevet 3. mars 2006 Enkelt det, Marcus! Sluttet med tyggis for lenge siden, så det er ikke noe savn! (Men ærlig talt er vel ikke tyggis disgusting så lenge folk tygger med munnen igjen. Men det er vel det som er vanskelig?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Markus i Oslo Skrevet 3. mars 2006 #13 Del Skrevet 3. mars 2006 Violet Beuregard på 25 er ikke noe vakkert syn, for dem som husker Roald Dahl (Eller Rhiakath) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 3. mars 2006 #14 Del Skrevet 3. mars 2006 Det bryr jeg meg ikke om. ← Ikke jeg heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mars 2006 #15 Del Skrevet 9. mars 2006 Jeg har alltid sagt at jeg ikke skal ha kjæreste som røyker eller snuser, men sånn ble det ikke. Han jeg fant har funnet meg både røyker og snuser, men det plager meg lite så lenge han røyker ute og ikke stikker trynet sitt i mitt når han kommer inn igjen. Som alle sier når det er snakk om utseende osv, så er det det indre som teller!! Og vet at det er selvforsyldt med røyk og snus, men ingen er perfekte! Og jeg er glad i kjæresten min jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mars 2006 #16 Del Skrevet 12. mars 2006 Jeg har alltid sagt at en som snuser, er fullstendig uaktuell. Men nå vurderer jeg saken... ← Noen som begyner og bli desperat??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest #Spidergirl# Skrevet 12. mars 2006 #17 Del Skrevet 12. mars 2006 Eg liker ikkje snusleppa nei men er usikker på om den misnøyen er så stor at eg hadde nekta å bli sammen med ein som snusa. Men eit minstekrav må vera at snusen er vekk når me klinar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuba Skrevet 14. mars 2006 #18 Del Skrevet 14. mars 2006 Driver å ordner litt med en som snuser nå.. Er det vanlig at det lukter snus av sæden eller er det bare innbilning? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
punktom Skrevet 15. mars 2006 #19 Del Skrevet 15. mars 2006 Driver å ordner litt med en som snuser nå.. Er det vanlig at det lukter snus av sæden eller er det bare innbilning? ← Du må ta ut snusen før du starter å suge ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 15. mars 2006 #20 Del Skrevet 15. mars 2006 Noen som begyner og bli desperat??? ← Hehe, kanskje det... Har vel mer med å gjøre at hvis personen ellers er for bra til å få gå i fred, kan jeg kanskje leve med snusleppa? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå