AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #1 Skrevet 27. desember 2024 Noe som gir god fukt så sminken ikke setter jeg i fine linjer som man har under øynene?? En god øyekrem eller øye gel? Hva bruker du?? Anonymkode: 65b6e...5fa
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #2 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Noe som gir god fukt så sminken ikke setter jeg i fine linjer som man har under øynene?? En god øyekrem eller øye gel? Hva bruker du?? Anonymkode: 65b6e...5fa Det der er vanskelig. Tror egentlig det å bruke litt mindre sminke jo eldre man blir er løsningen…. Anonymkode: 836f8...cf4 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #3 Skrevet 27. desember 2024 Bruker primer i hele fjeset, inkl rundt øyne Anonymkode: bbd8e...7ff
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #4 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Bruker primer i hele fjeset, inkl rundt øyne Anonymkode: bbd8e...7ff Hvilken Anonymkode: 65b6e...5fa
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #5 Skrevet 27. desember 2024 En primer og en concealer som er passende for mer moden hud, dessverre har jeg ikke konkrete tips da jeg ikke har så mye rynker(enda) og heller ikke så mye jeg trenger å dekke. Har du mer å dekke ville jeg tatt en titt på de 50+ Skaperne på youtube for tips om både primer, concealer og setting powder. De foretrekker gjerne andre produkter og teknikker enn de 20-something skaperne. Jeg er i 30 åra og supplerer ofte med disse videoene:) Anonymkode: 306bc...146
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #6 Skrevet 27. desember 2024 Concealer fra Nars (jeg kjøper den på kicks), jeg bruker fargen vanilla. Det er mange farger å velge mellom, selv har jeg det jeg vil kalle nordisk, lys hud. Hilsen 43 årring. Anonymkode: 32b82...456
Roci Skrevet 27. desember 2024 #7 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noe som gir god fukt så sminken ikke setter jeg i fine linjer som man har under øynene?? En god øyekrem eller øye gel? Hva bruker du?? Anonymkode: 65b6e...5fa Jeg bruker øyekrem/serum både morgen og kveld for å tilføre huden fukt. En godt fuktet hud gjør at huden "plumpes" opp slik at fine linjer blir mindre framtredende. Akkurat nå er favoritten Elementrè Firming Eye Serum, som jeg for det meste opplever gir tilstrekkelig med fukt. Trenger jeg mer fukt, bruker jeg bittelitt av dagkremen min i tillegg. Jeg bruker også en fuktighetsgivende primer. En god og rimelig en er Milani Skin Quench Hydrating Primer. Den er ikke spesielt beregnet for øyepartiet, men kan fint brukes der. Ellers synes jeg Clarins Beauty Flash Balm funker bra også. Jeg orker ikke styre med concealer til hverdags, bare "dutter" på littegrann av skintinten min med en fuktig sminkesvamp.
PurpleTuliip Skrevet 27. desember 2024 #8 Skrevet 27. desember 2024 Vasker ansiktet med rens som passer min hud morgen og kveld. Bruker øyekrem. deretter primer jeg ansiktet, legger en lett fundation, så concealer. Før jeg setter det hele med pudder. Dette for å unngå at concealer legger seg i de fine linjene under øynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå