AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #1 Skrevet 27. desember 2024 Jobber i psykiatrien, og i går ble det en hendelse som ble uheldig, noe jeg burde håndtert annerledes. Ingen alvorliger skade skjedd, det er pratet om, men kjenner på dårlig samvittighet. Lurer i blant på om jeg burde gå over il noe annet. Jaja, det er vel sånn det er noen ganger Andre som ikke hele tiden kjenner seg flink nok? Eller har sånne dager? Hva jobber dere med? Anonymkode: 8c0b2...e84
MarianneE Skrevet 27. desember 2024 #3 Skrevet 27. desember 2024 Assisterende butikksjef i klesbutikk. Jeg vet jeg er flink i jobben min, jeg leser BS godt og motsatt, men noen ganger går jeg hjem og føler meg utilstrekkelig 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #4 Skrevet 27. desember 2024 Jobber med økonomi, og iblant føler jeg meg skikkelig dårlig på jobben min. Men lederne mine er fornøyde med meg så da er det vel greit Anonymkode: 80fd1...0cf 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #5 Skrevet 27. desember 2024 Når det kommer nye prosjekter er det lett å føle seg veldig overveldet. Vi prater mye om det på jobb. Det er veldig veldig vanlig og har til og med et navn: imposter syndrome. OG: alle gjør feil. Slik er det bare. Anonymkode: e7b2b...5bd 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #6 Skrevet 27. desember 2024 Du står i en tøff jobb. Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet, ingen tar gode avgjørelser hver eneste gang, og noen ganger er marginene små. Ønsker deg en fin kveld ❤️ Anonymkode: 7986a...261 4 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #7 Skrevet 27. desember 2024 Jeg er lærer og har den følelsen omtrent daglig. Anonymkode: 4a4cc...39d 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #8 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du står i en tøff jobb. Jeg syns ikke du skal ha dårlig samvittighet, ingen tar gode avgjørelser hver eneste gang, og noen ganger er marginene små. Ønsker deg en fin kveld ❤️ Anonymkode: 7986a...261 Enig. Anonymkode: 01f8f...c71
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #9 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Jobber i psykiatrien, og i går ble det en hendelse som ble uheldig, noe jeg burde håndtert annerledes. Ingen alvorliger skade skjedd, det er pratet om, men kjenner på dårlig samvittighet. Lurer i blant på om jeg burde gå over il noe annet. Jaja, det er vel sånn det er noen ganger Andre som ikke hele tiden kjenner seg flink nok? Eller har sånne dager? Hva jobber dere med? Anonymkode: 8c0b2...e84 Vil bare si kudos til deg som jobber der. Har selv vært innlagt akutt med psykose og var glad for de englene som jobbet der. Frisk nå, og ville sikkert ikke husket om noen gjorde feil sv de som jobbet der😁 Anonymkode: a5ee9...80e 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #10 Skrevet 27. desember 2024 Jobber også med psykiatri og rus. Ja, dårlig samvittighet er en del av jobben. Men vi er tross alt mennesker, og kan ikke ordne/ klare alt alltid. Anonymkode: bbca3...314 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #11 Skrevet 27. desember 2024 Jeg har stålkontroll på jobben min noe som gjør at det blir en del ledig tid. Dette har ført til at en kollega (som trenger mer tid til jobben sin) sender klage på meg hver gang det ser ut til at jeg ikke jobber. Det som gjør at jeg føler meg utilstrekkelig er nærmeste leders reaksjon på disse klagene. Han sluker det rått og kritiserer meg for å ikke jobbe effektivt selv om jeg er den eneste som støtt og stadig tar på meg og fullfører ekstraarbeid. Anonymkode: 4feb8...373 2
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #12 Skrevet 27. desember 2024 Jeg føler meg flink hele året, bortsett fra akkurat når resultatet fra lokale lønnsforhandlinger kommer. Der strekker jeg aldri til, selv om sjefene alltid sier de er fornøyd ellers. Anonymkode: 9afe8...fee 1
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #13 Skrevet 27. desember 2024 Den som aldri føler seg litt utilstrekkelig i jobben har nok lite selvinnsikt. Kollegaene syns sikkert vedkommende er helt uegnet. Anonymkode: 8637e...5ff 3
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #14 Skrevet 27. desember 2024 Øl og 7 mandler Anonymkode: c8fd6...7cc
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #15 Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg føler meg flink hele året, bortsett fra akkurat når resultatet fra lokale lønnsforhandlinger kommer. Der strekker jeg aldri til, selv om sjefene alltid sier de er fornøyd ellers. Anonymkode: 9afe8...fee Samme her. Resultatene fra lokale lønnsforhandlinger tilsier at jeg er mer enn ubrukelig. Mao helt inkompetent. Anonymkode: 9a6ca...bb8
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #16 Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 18.36): Jobber med økonomi, og iblant føler jeg meg skikkelig dårlig på jobben min. Men lederne mine er fornøyde med meg så da er det vel greit Anonymkode: 80fd1...0cf Jeg jobber også med økonomi og kjenner meg veldig godt igjen. Har konkludert med at jeg tror jeg føler det sånn fordi jeg er den eneste økonomen i avdelingen på jobb, og det er faglig ensomt. Savner sårt ett fagmiljø som kan utfordre meg mer. Anonymkode: 9564a...756
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #17 Skrevet 29. desember 2024 Ja, jobber med kundeservice, og noen dager går jeg hjem med følelsen av å ikke fått noe til, andre dager går det greit. Hver gang det er gruppemøte og det blir tatt opp ting som er gjort feil generelt, er jeg helt sikker på at det er meg som har gjort det.. Sjefen er fornøyd m jobben jeg gjør. Anonymkode: 7a787...6ae
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #18 Skrevet 29. desember 2024 Jeg kjente oftere på det før når jeg var ung og uerfaren. Nå er jeg rutinert og god i jobben min og derfor er det mindre av slike følelser. Skal omskoleres nå og regner med at jeg skal kjenne mer på det igjen som fersk i nytt yrke. Det er en helt menneskelig, om enn kjedelig følelse, som ikke er noen god følelse. Ofte vil man da revurdere om man er på riktig hylle. Ta det som lærdom, det er greit å gjøre feil så lenge man lærer av dem. Anonymkode: c6bb7...b53
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #19 Skrevet 29. desember 2024 Har det sånn hele tiden. Føler meg for dum, føler at jeg ikke får til noe... Anonymkode: 99be2...ee7
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #20 Skrevet 29. desember 2024 Jeg har hele livet opplevd det som om jeg ikke er god nok i jobben og vært redd for at jeg skal bli sagt opp når som helst. Jeg har også en ektefelle som påpeker mine feil hele tiden. Realiteten er at jeg er blant de høyest lønnende i min bransje, at sjefene er veldig fornøyd med meg og at jeg får utfordringer og muligheter som ikke mine kollegaer får. Jeg trives også veldig godt med faget. Jeg har forstått at mine vanskelige følelser om utilstrekkelighet alltid vil være der uansett hvor mye jeg jobber og hvor flink jeg kan bli. Anonymkode: 9f3ab...a13
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå