Gå til innhold

Noen som har kjøpt stoff på Temu?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Aldri bestilt noe der i fra før. Det er til gardiner. Ikke klær.

Anonymkode: 99954...4bc

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg har. Det er jo ikke lett å se kvaliteten uten å ta på. Hatt litt både og opplevelser. Bestiller du noe enkelt som 100% bomull er du jo stortsett trygg. 

Men oss opp, noen ganger kommer det kun en liten bit. Se nøye på målene. Eller stoffet selges i meterstykker og kommer i stykker. 

Anonymkode: 5c4ac...d8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åååå, nei nei nei…Er skyldig i å bestille fra Temu der. Nydelige stoff. Disse burde vaskes godt da? Trådsnsneller, knapper og blonder også? Det er virkelig et kjekt tilbud for oss som syr. Alt det tilbehøret du bare har drømt om, som finnes der. Har vært fornøyd med alt jeg har bestilt, men har nok ikke tenkt så mye over det. 

Anonymkode: 87d97...e38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Åååå, nei nei nei…Er skyldig i å bestille fra Temu der. Nydelige stoff. Disse burde vaskes godt da? Trådsnsneller, knapper og blonder også? Det er virkelig et kjekt tilbud for oss som syr. Alt det tilbehøret du bare har drømt om, som finnes der. Har vært fornøyd med alt jeg har bestilt, men har nok ikke tenkt så mye over det. 

Anonymkode: 87d97...e38

Om jeg allerede hadde kjøpt det hadde jeg vasket det ordentlig godt før bruk, gjerne flere ganger.

Til senere er det mange lokale strikkebutikker og sybutikker som bestiller etter etterspørsel, så om du går inn i en lokal butikk og spør om en type utstyr er det en stor sjanse for at de tar det inn. Hvertfall i den butikken jeg jobber i. Da blir det riktig nok ikke til samme pris, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har bare kjøpt en gang fra AliExpress, og da i mindre kvanta for småprosjekter (ikke klær). Jeg ville ikke kjøpt inn stoff til gardiner fra Temu o.l. for da er sjansen for bomkjøp betydelig større. I tillegg vil gardiner bidra en del til støv i rommet, og er man usikker på hvilke stoffer de kan inneholde vil man neppe puste det inn heller.

Anonymkode: 234be...4fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke kjøpt fra temu, men handlet stoff fra eBay for veldig mange år siden. Kvaliteten var god og printet som beskrevet. Husker jeg fikk katalog med i pakka for andre stoff produkter de solgte. 

Anonymkode: 35b05...90c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke stoff, men tråd. Myyyye. Jeg hekler bamser, og sparer ufattelige summer på å kjøpe fra Temu. Ett nørste fluffy tråd i Norge koster fra 79,- til 200kr. På temu får jeg bedre tråd for 19kr liksom… Valget et lett. 

Har så mye mikroplast og andre miljøgifter i meg fra før at det går nok fint med litt ekstra giftstoffer ;)❤️ 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har handlet maser kjoler, gardiner og klær fra temu. De holder seg kjempe bra og veldig fornøyd 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for avsporinger.

Matas, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 22.2.2025 den 10.04):

Jeg har. Det er jo ikke lett å se kvaliteten uten å ta på. Hatt litt både og opplevelser. Bestiller du noe enkelt som 100% bomull er du jo stortsett trygg. 

Men oss opp, noen ganger kommer det kun en liten bit. Se nøye på målene. Eller stoffet selges i meterstykker og kommer i stykker. 

Anonymkode: 5c4ac...d8c

På ingen måte trygg med 100% bomull dessverre. Ny bomull fra egentlig hvor som helst inneholder stort sett alltid kreftfremkallende stoffer. Kjøpt brukt! Vi har mer enn nok stoff og klær som det er:)

Anonymkode: 9fd4f...4e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kjøpt stoff, ja. Helt ok, for alle andre enn dem som driver propaganda mot Temu. 

Anonymkode: 0bdfa...10d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forresten noen som har kjøpt strikkepinner på Temu. Tenker da helst på rundpinner og overgangen til vaier, - er de bra?

Håper det er greit at jeg spør, TS. 😊🙈

Anonymkode: 807ee...658

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...