Gå til innhold

Leveringstid på Purelux cosmetics

Anbefalte innlegg

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Bestilte for ca 2 uker siden. Fikk mail fra purelux om at pakken ble sendt forrige tirsdag. Idag er fredag. Synes det tar innmari lang tid. Besilte kun for 17 $. Har sendt mail til purelux nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo hende at den ble stoppet i tollen? Selv om du ikke har bestilt over "grensen" så tar det lengre tid dersom den er blitt stoppet.

Gjest gjesta
Skrevet

jeg bestilte pakke derfra på onsdag, og fikk pakken mandag nesten to uker senere, den kommer sikkert over helga tenker jeg :) kanskje til og med på lørdag.

Skrevet

Jeg bestiller mye fra nett, forskjellige steder. Det kan selvfølgelig være tilfeldigheter men jeg synes postgangen har gått mye tregere i det siste, og at alt generelt har kommet senere.

Skrevet

Jeg har selv bestilt fra den siden. Hun som driver det er en privatperson og blander produktene selv, derfor vil det ta lang tid dersom hun har mange bestillinger på en gang. Man må nesten bare smøre seg med tolmodighet :/ Pakkene der blir merket med kosmetikk, og verdien blir som regel skrevet ned, så jeg tror ikke tollen skal være noe problem. Jeg bestilte, og fikk min pakke ca. 2 1/5 uke senere. Håper det ordner seg :) Du får den nok snart skal du se.

Skrevet

Har du fått pakken din, trådstarter?

Min pakke ble sent 22 februar, så jeg lurer på når jeg kan forvente at min pakke skal komme..

:frustrert: F... toll!

Gjest Gjest
Skrevet

Min ble også sendt 22. februar og jeg har heller ikke fått den... Venter og venter, håper den snart kommer!!

Gjest Butterflygirl
Skrevet (endret)

Ja!Jeg fikk pakken denne mandag. 2 1/2 uke etter at jeg bestilte. Veldig fornøyd med pakken. Men tok litt lang tid synes jeg. Hun sender vel de som lav prioritet. Har dere prøvd å sende mail?

Hvis den ble sendt 22 feb, så kommer den enten i slutten av uka eller begynnelsen av neste.

Endret av Butterflygirl
Skrevet

Ja portoen var ganske lav i allefall.

Håper den kommer til helga!

Gjest Butterflygirl
Skrevet

Verdien hun skrev uten på pakken var eksl. frakt. Så hvis din pakke var litt over 200kr, så slipper du nok toll. For hun skriver ned verdien. :)

Skrevet
Verdien hun skrev uten på pakken var eksl. frakt. Så hvis din pakke var litt over 200kr, så slipper du nok toll. For hun skriver ned verdien.  :)

Hvis det var til meg så svarer jeg:

Alt ble 180 kr totalt, så jeg slipper vel toll uansett :)

Men er greit å vite i fall jeg skal bestille derifra flere ganger. :sjarmor:

Skrevet

Tok under en uke fra jeg fikk beskjed om at pakken var sendt til jeg fikk pakken (kom i dag), forige gang tok det 1 uke. Kanskje du bare har vært uheldig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...