Gå til innhold

Klarte å slippe en promp ved daten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klarte å slippe en promp ved daten, har ikke hørt noe fra han siden. bryr folk seg virkelig om en promp?

Anonymkode: 5151e...2ad

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Barnslige folk bryr seg ja. Var det en høylytt? Kan det være andre ting som gjorde at han ikke tar kontakt?

Anonymkode: 658e6...a65

• Liker 1
Skrevet

Hvis han ikke tåler en promp så høres han litt skjør ut.

Han bør forstå at sånt kan skje.

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Klarte å slippe en promp ved daten, har ikke hørt noe fra han siden. bryr folk seg virkelig om en promp?

Aldri brydd meg om det. Helt menneskelig i mine øyne. Hvis han ikke vil date mer på grunn av det er han ikke en du burde kaste bort tid på 

• Nyttig 1
Skrevet (endret)

Hvis han bryr seg så var han kanskje ikke noe å ta vare på uansett?

Endret av Kristian
  • Liker 5
Skrevet

Må si jeg hadde reagert om en mann hadde prompa høyt på første eller andre date. 

Anonymkode: 9bd97...100

• Liker 13
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må si jeg hadde reagert om en mann hadde prompa høyt på første eller andre date. 

Enig.

Anonymkode: 9942d...cb4

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er enig jeg også her. Alle promper jo. Det vi jo alle,men på første date så burde det vel være mulig å ta seg litt sammen vel. Det er jo noe med førsteintrykk da. Det er sterkt.

Endret av Rosa Gnom
  • Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Jeg er også enig! Og de gangene det har skjedd har det ikke vært prompen som var avgjørende, men det i tillegg til alt annet tilsier bare at vi ikke er noen god match. 

Anonymkode: 15f28...d01

Skrevet

En høylytt promp på date er jo bare bra, da slipper jeg som mann å bekymre meg for å slippe en selv 🧐

Skrevet

Kanskje han så for seg en yndig eller sexy dametruse? Not anymore??

• Liker 1
Skrevet
PITTY skrev (5 minutter siden):

Kanskje han så for seg en yndig eller sexy dametruse? Not anymore??

Som blafrer i vinden.....

• Liker 1
Skrevet

Vel, det er jo ekstremt turnoff å ikke klare å holde igjen gass til du er alene... Hadde en fyr prompa på date med meg, med unntak om det var et skikkelig uhell i en eller annen fysisk sammenheng (feks trening), så hadde jeg glatt ikke hatt lyst til å møte han igjen. Altså om han bare hadde prompa og ledd og ikke brydd seg... Det er ordentlig dårlig folkeskikk, og nasty. 

Anonymkode: 74475...608

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg er også enig! Og de gangene det har skjedd har det ikke vært prompen som var avgjørende, men det i tillegg til alt annet tilsier bare at vi ikke er noen god match. 

Anonymkode: 15f28...d01

Så skal det litt til å føle "wow" faktoren tidlig i en relasjon, spesielt når man har levd lengre enn 30 år. 

Når man ikke har en wow faktor, man føler ikke noe ekstra for personen også klarer han ikke å holde igjen en promp de få timene man møtes. 

Da hadde det nok vært hadet fra meg og, men ikke fordi jeg ikke tåler promp. Jeg holder på å oppdra 3 gutter, men det er hele settingen. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vel, det er jo ekstremt turnoff å ikke klare å holde igjen gass til du er alene... Hadde en fyr prompa på date med meg, med unntak om det var et skikkelig uhell i en eller annen fysisk sammenheng (feks trening), så hadde jeg glatt ikke hatt lyst til å møte han igjen. Altså om han bare hadde prompa og ledd og ikke brydd seg... Det er ordentlig dårlig folkeskikk, og nasty. 

Anonymkode: 74475...608

Heh, jeg er dame, jeg slipper alltid en liten promp hver gang jeg får orgasme 🙈 Superflaut, men jeg har valgt å bare aldri nevne det, enda jeg vet at han vet også 🙈 

Anonymkode: 72914...0fb

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Heh, jeg er dame, jeg slipper alltid en liten promp hver gang jeg får orgasme 🙈 Superflaut, men jeg har valgt å bare aldri nevne det, enda jeg vet at han vet også 🙈 

Anonymkode: 72914...0fb

Har du sex på første date? 

• Liker 2
Skrevet

Det kommer helt an på. Hvis daten løfter på skinka og slipper den ut er det ett no no. En promp som kommer ut som var ment å holde inne kan gå men da bør de følge en "unnskyld" med. Vi slipper alle ut luft så man må jo før eller siden tåle det.

Anonymkode: 43a44...72f

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det kommer helt an på. Hvis daten løfter på skinka og slipper den ut er det ett no no. En promp som kommer ut som var ment å holde inne kan gå men da bør de følge en "unnskyld" med. Vi slipper alle ut luft så man må jo før eller siden tåle det.

Anonymkode: 43a44...72f

Men det er løs å føle litt avsmak likevel, om det så er en glipp. Hva hvis den lukter i tillegg. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Bare damer som forlater en mann grunnet en promp 

Anonymkode: 31f5b...28d

Skrevet

Hvor mange promp og bæsj tråder skal du egentlig lage? 

Anonymkode: 15c09...acf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...