AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 Mange her på dette underforumet, inkl meg selv, erfarer at ens viktige behov ikke blir dekket i forholdet man er i. Vi prøver å kommunisere behovene våre og hva vi savner i forholdet, men det hjelper ikke. Kan vi starte en tråd her med tips til hvordan man best mulig kan snakke sammen om dette? Jeg vil gi forholdet litt enda en sjanse, og prøve nok en gang å snakke med kjæresten om dette. Jeg har tenkt og tenkt på hvordan jeg kan gjøre dette best mulig. Det er viktig å få fram det meste av det jeg sitter inne med, men jeg vil ikke være anklagende, vil ikke legge det frem på en måte som gjør at han føler det er han som har gjort noe feil, eller at det er han som ikke strekker til. Jeg vil snakke om ulikheter, ulike behov i forholdet, ulik måte å kommunisere på, hvordan det kjennes når jeg føler at viktige behov ikke blir møtt. Jeg vet jo at man ikke kan endre andre, man kan ikke oppdra eller endre en partner, med mindre partneren ønsker endring selv. Så hvordan kan man da gå fram her? Har dere egne erfaringer og komme med, hva som ikke har fungert, og hva som har fungert, i lignende situasjoner? Kanskje vi kan hjelpe hverandre i denne tråden, og få det bedre i forhold våre? ❤️😊 Anonymkode: be349...272 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #2 Del Skrevet 27. desember 2024 Fokus på at ting skal bli best mulig for begge. Men da må man tåle å høre at den andres ikke oppfylte behov også, ikke bare de en har selv. Anonymkode: d2185...4a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå