AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:08 #1 Del Skrevet torsdag kl 23:08 Jeg har en brevvenn jeg aldri har møtt. Han er helt fantastisk å skrive med, så varm og empatisk, en tvers gjennom god og fin mann. Han bor langt unna, derfor har vi aldri møttes. Finnes det en klarsynt her som ser om vi noen gang kommer til å møtes, og om det finnes en romantisk mulighet der? Anonymkode: 3e482...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Jeg la et fortid, nåtid, fremtid legg på dette. Interessant forhold dere har, jeg ser at dette vennskapet med ham har vært en stor hjelp for deg gjennom en veldig vanskelig tid, det har hjulpet deg å bearbeide noe og komme gjennom det. Det er svært sterkt, og uansett hvordan dette ender så har dette bidratt til å styrke deg og stabilisere deg, du er rett og slett en bedre rustet person pga brevene med ham. Ikke bare hans støtte, men du reflekterer mye når du selv skriver Vennskapet jeg ser når ser ikke ut til å ende, med mindre du tar et aktivt valg om ny retning, dvs jeg ser ikke det kommer inn i en ny fase enten romantisk eller som forhold, det endrer seg ikke, tvert om så er det livslangt og jeg ser at slik det er nå så vil det vare og vare til den første av dere faller fra. Jeg ville ikke endret dette hvis jeg var deg, det er nydelig slik det er nå og er en stor resurs for deg mentalt og emosjonellt, det har formet deg som person. Ta vare på det. Anonymkode: 695f8...672 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg la et fortid, nåtid, fremtid legg på dette. Interessant forhold dere har, jeg ser at dette vennskapet med ham har vært en stor hjelp for deg gjennom en veldig vanskelig tid, det har hjulpet deg å bearbeide noe og komme gjennom det. Det er svært sterkt, og uansett hvordan dette ender så har dette bidratt til å styrke deg og stabilisere deg, du er rett og slett en bedre rustet person pga brevene med ham. Ikke bare hans støtte, men du reflekterer mye når du selv skriver Vennskapet jeg ser når ser ikke ut til å ende, med mindre du tar et aktivt valg om ny retning, dvs jeg ser ikke det kommer inn i en ny fase enten romantisk eller som forhold, det endrer seg ikke, tvert om så er det livslangt og jeg ser at slik det er nå så vil det vare og vare til den første av dere faller fra. Jeg ville ikke endret dette hvis jeg var deg, det er nydelig slik det er nå og er en stor resurs for deg mentalt og emosjonellt, det har formet deg som person. Ta vare på det. Anonymkode: 695f8...672 Tusen takk, snille deg🌸 Dette er du god på! Første avsnittet var spot on, andre avsnittet var godt å lese, at dette vennskapet vil bestå til en av oss faller fra. Er egentlig enig i det siste avsnittet også, at jeg må ta vare på vennskapet som det er, selv om det har hendt at jeg har lurt på hvordan det ville vært å være i et forhold med han. Men jeg skal legge bort den tanken, og ta vare på vennskapet, som du skriver. Jeg er i et annet forhold, hvor jeg er veldig usikker på veien videre. Kunne jeg fått spørre om du kunne legge kort på det også? Bare om du har tid og lyst, selvsagt😊 Anonymkode: 3e482...8ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tusen takk, snille deg🌸 Dette er du god på! Første avsnittet var spot on, andre avsnittet var godt å lese, at dette vennskapet vil bestå til en av oss faller fra. Er egentlig enig i det siste avsnittet også, at jeg må ta vare på vennskapet som det er, selv om det har hendt at jeg har lurt på hvordan det ville vært å være i et forhold med han. Men jeg skal legge bort den tanken, og ta vare på vennskapet, som du skriver. Jeg er i et annet forhold, hvor jeg er veldig usikker på veien videre. Kunne jeg fått spørre om du kunne legge kort på det også? Bare om du har tid og lyst, selvsagt😊 Anonymkode: 3e482...8ed Hvis du ser etter et annet forhold så tror jeg du har svaret ditt selv egentlig. Lykke til. : ) Anonymkode: 695f8...672 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis du ser etter et annet forhold så tror jeg du har svaret ditt selv egentlig. Lykke til. : ) Anonymkode: 695f8...672 Tankene blafrer litt i alle retninger nå. Tusen takk😊 Anonymkode: 3e482...8ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå