Gå til innhold

Hva er det beste du vet av middag eller kosemat?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg går nok aldri lei av pizza 😊 Kan varieres i det uendelige og smaker også greit kald 😊 

Jeg er også veldig glad i pasta Bolognese 😊

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må nok være sashimi med ponzusaus, carpaccio, bruschetta med tomat og mozzarella, indrefilet av reinsdyr med mammas fløtegratinerte poteter, pappas hjortegryte med potet- og sellerirotmos, og blåskjellsuppe. Syntes også kyllingvinger er veldig godt hvis man kjøper de rå naturell og krydrer selv 🤗

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av middag jeg lager selv, må det bli Boeuf Bourguignon, en fransk gryterett med rødvin i sausen. Knallgodt. Men det tar tid, både forberedelser og tillaging og koketid.

Av lettvint, bestilt middagsmat er pizza og sushi på topp når det kommer til take-away! Blir aldri lei det.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Sashimi topper kos/take-away lista. 

Ellers er jeg veldig glad i gode dumplings i alle varianter. Særlig sjømat. 

Skalldyrplatå er en favoritt. Også er jeg en av de særingene som elsker østers. 

Anonymkode: f8b7b...bf9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Middag: Curry - det kan jeg variere nesten i det uendelige og det er like lett å lage vegetarisk som med kjøtt.

Kosemat: Jeg blir aldri lei av pizza, men skalldyr kommer også høyt opp på lista. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis jeg skal lage noe selv; pasta med en god ostesaus og spekeskinke/bacon, spicy kremet suppe med digg focaccia, eller en variant at stekt ris.

Hvis jeg skal spise ute, vil jeg ofte ha fisk, da jeg ikke synes jeg får helt dreisen på det selv.😅

Takeout; sushi 😋

Anonymkode: ec477...b42

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Gresk kokkinisto, oksekjøtt kokt så lenge at det nesten oppløses, i en velkrydret tomatsaus. 

Anonymkode: a0324...896

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakt potet med kjøttfyll som består av kjøttdeig, tomatpuré, løk, mais, paprika, chili og sopp. Toppes med smeltet ost og serveres med tortilla chips og rømmedressing.

Og jeg er ellers svak for en skikkelig god burger 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...