AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #1 Del Skrevet 19 timer siden ?🥰 Anonymkode: ce18c...d2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 18 timer siden #2 Del Skrevet 18 timer siden Jeg går nok aldri lei av pizza 😊 Kan varieres i det uendelige og smaker også greit kald 😊 Jeg er også veldig glad i pasta Bolognese 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illumi Skrevet 17 timer siden #3 Del Skrevet 17 timer siden Det må nok være sashimi med ponzusaus, carpaccio, bruschetta med tomat og mozzarella, indrefilet av reinsdyr med mammas fløtegratinerte poteter, pappas hjortegryte med potet- og sellerirotmos, og blåskjellsuppe. Syntes også kyllingvinger er veldig godt hvis man kjøper de rå naturell og krydrer selv 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17 timer siden #4 Del Skrevet 17 timer siden Pizza 🫣 Anonymkode: e4d68...56f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden lomper med smør sukker og kanel Anonymkode: 00439...d83 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Million Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Av middag jeg lager selv, må det bli Boeuf Bourguignon, en fransk gryterett med rødvin i sausen. Knallgodt. Men det tar tid, både forberedelser og tillaging og koketid. Av lettvint, bestilt middagsmat er pizza og sushi på topp når det kommer til take-away! Blir aldri lei det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Binar Skrevet 13 timer siden #7 Del Skrevet 13 timer siden Fjordland risgrøt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #8 Del Skrevet 12 timer siden Sashimi topper kos/take-away lista. Ellers er jeg veldig glad i gode dumplings i alle varianter. Særlig sjømat. Skalldyrplatå er en favoritt. Også er jeg en av de særingene som elsker østers. Anonymkode: f8b7b...bf9 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 11 timer siden #9 Del Skrevet 11 timer siden Middag: Curry - det kan jeg variere nesten i det uendelige og det er like lett å lage vegetarisk som med kjøtt. Kosemat: Jeg blir aldri lei av pizza, men skalldyr kommer også høyt opp på lista. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #10 Del Skrevet 11 timer siden Hvis jeg skal lage noe selv; pasta med en god ostesaus og spekeskinke/bacon, spicy kremet suppe med digg focaccia, eller en variant at stekt ris. Hvis jeg skal spise ute, vil jeg ofte ha fisk, da jeg ikke synes jeg får helt dreisen på det selv.😅 Takeout; sushi 😋 Anonymkode: ec477...b42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjugur Skrevet 3 timer siden #11 Del Skrevet 3 timer siden Pizza er i mine øyne, aldri feil! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #12 Del Skrevet 3 timer siden Gresk kokkinisto, oksekjøtt kokt så lenge at det nesten oppløses, i en velkrydret tomatsaus. Anonymkode: a0324...896 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden Bakt potet med kjøttfyll som består av kjøttdeig, tomatpuré, løk, mais, paprika, chili og sopp. Toppes med smeltet ost og serveres med tortilla chips og rømmedressing. Og jeg er ellers svak for en skikkelig god burger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå