Boetica Skrevet 20. april #421 Del Skrevet 20. april Da har jeg sett de siste to episodene, omsider 🤭 og det jeg spekulerer på nå, er rett og slett sikkerheten rundt museet. I hvertfall første etasje var privatfinansiert og de kom i mål ved hjelp av dugnad. Det står malerier for x millioner der. Lurer virkelig på hvordan de har sørget for god nok sikring. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Laraa Skrevet 20. april #422 Del Skrevet 20. april (endret) Nora har jeg sans for. En av de eldste fra Odd Nerdrums første ekteskap. Hørte henne snakke i en podcast, rett fra hjertet, reflektert og jordnær, så jeg ble ganske imponert. Så henne på en bussholdeplass i Asker et par dager etter at jeg hadde hørt podcasten og hadde så lyst til å si til henne at jeg likte podcasten, men tenkte naturlig nok at hun bare vil ha fred og ro. Tilfeldigheter skulle ha det til at jeg traff en nær kollega av henne fra KORO neste dag på et seminar, nevnte det og hun sa: åh det skulle du ha gjort. Nora hadde bare syntes det var stas å få et kompliment ut av det blå . Og hun bryr seg pent lite om sånn kjendisgreier, prakt og status Endret 20. april av Laraa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondi Skrevet 21. april #423 Del Skrevet 21. april enkefru skrev (På 5.1.2025 den 16.30): Jeg er så betatt av intro-musikken 😍 Jeg er betatt av selve introen😍 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bondi Skrevet 21. april #424 Del Skrevet 21. april 17.11 skrev (På 10.1.2025 den 14.33): Jeg koste meg med serien, helt uten å trykke familien til mitt bryst med en bjørnemors trang til å forsvare dem. De er ufrivillig hysterisk morsomme, og til dels fullstendig patetiske. Noen velger å la seg provosere, jeg velger å le høyt av absurditeten og skuespillet som preger det hele. Det er ikke akkurat sånn at de utgjør en fare for samfunnet de prøver å forakte, i den rare lille bobla de lever i. Dette. 👏🏼👏🏼 Jeg fikk en helt annen beundring for deres alternative livsstil. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet tirsdag kl 23:01 #425 Del Skrevet tirsdag kl 23:01 Laraa skrev (På 20.4.2025 den 23.03): Nora har jeg sans for. En av de eldste fra Odd Nerdrums første ekteskap. Hørte henne snakke i en podcast, rett fra hjertet, reflektert og jordnær, så jeg ble ganske imponert. Så henne på en bussholdeplass i Asker et par dager etter at jeg hadde hørt podcasten og hadde så lyst til å si til henne at jeg likte podcasten, men tenkte naturlig nok at hun bare vil ha fred og ro. Tilfeldigheter skulle ha det til at jeg traff en nær kollega av henne fra KORO neste dag på et seminar, nevnte det og hun sa: åh det skulle du ha gjort. Nora hadde bare syntes det var stas å få et kompliment ut av det blå . Og hun bryr seg pent lite om sånn kjendisgreier, prakt og status Det var fint å høre henne snakke om livet, faren og alt rundt. Barndommen og som voksen. Utrolig behagelig å høre på. Hun virker ikke bitter. Det synes jeg er utrolig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet tirsdag kl 23:05 #426 Del Skrevet tirsdag kl 23:05 Boetica skrev (På 30.3.2025 den 17.00): Trouble in paradise https://www.seher.no/kjendis/bryter-med-familien/82900367 Gispet ikke akkurat da jeg leste dette.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catmom Skrevet torsdag kl 21:35 #427 Del Skrevet torsdag kl 21:35 Bondi skrev (På 21.4.2025 den 22.51): Dette. 👏🏼👏🏼 Jeg fikk en helt annen beundring for deres alternative livsstil. Jeg og, viste ikke så mye om familien føre nå. Kjekt og se. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catmom Skrevet torsdag kl 21:38 #428 Del Skrevet torsdag kl 21:38 Irja skrev (På 23.4.2025 den 1.01): Det var fint å høre henne snakke om livet, faren og alt rundt. Barndommen og som voksen. Utrolig behagelig å høre på. Hun virker ikke bitter. Det synes jeg er utrolig. Hun virket ikke bitter på han, han selv hadde en veldig tøff barndom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet torsdag kl 21:45 #429 Del Skrevet torsdag kl 21:45 Catmom skrev (4 minutter siden): Hun virket ikke bitter på han, han selv hadde en veldig tøff barndom. Det er jo det jeg skriver. Hun virker ikke bitter. Det synes jeg er stort av henne. Hun fortalte om en episode hvor barna hennes hilste på morfaren sin for første gang, og de var ikke akkurat nyfødte da dette skjedde.. Han er ingen god far. Rett og slett. Men sånn blir det vel, når din egen barndom var grusom. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catmom Skrevet torsdag kl 22:26 #430 Del Skrevet torsdag kl 22:26 (endret) Irja skrev (43 minutter siden): Det er jo det jeg skriver. Hun virker ikke bitter. Det synes jeg er stort av henne. Hun fortalte om en episode hvor barna hennes hilste på morfaren sin for første gang, og de var ikke akkurat nyfødte da dette skjedde.. Han er ingen god far. Rett og slett. Men sånn blir det vel, når din egen barndom var grusom. Ja, det kan skje, hva vet du om han er en god far eller ikke? ikke sikkert barna tenker dette i dag om far sin. Endret torsdag kl 22:29 av Catmom 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irja Skrevet fredag kl 06:12 #431 Del Skrevet fredag kl 06:12 Catmom skrev (7 timer siden): Ja, det kan skje, hva vet du om han er en god far eller ikke? ikke sikkert barna tenker dette i dag om far sin. Hva jeg vet om det? Han har ikke kontakt med hvertfall tre av barna sine. Det er en grunn til det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catmom Skrevet fredag kl 08:18 #432 Del Skrevet fredag kl 08:18 De ville ikke bli filma. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå