EllerBelle Skrevet 23. januar #401 Del Skrevet 23. januar Kanskje tone ned diskusjonen om utseende til folk? 5 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 24. januar #402 Del Skrevet 24. januar Baktus2024 skrev (16 timer siden): Nerdrum-familien er blitt sett over en million ganger..Han er en spennende kunstner og en nasjonalskatt... nå kommer kjendisfamiliene i kjølevannet..hvor interessante er dem og hvilken nasjonalskatt er dem ? hva mener du? Er det en ny serie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 24. januar #403 Del Skrevet 24. januar Kålrota skrev (4 timer siden): Er det en ny serie? Nerdrum familien har lagt ute på brukt en god stund , nå går den vel i ordinær sendetid oxo .. anbefales .. det er jo endel om Nerdrumskolen og dens elever da .. nå kommer the Maurstads og kjendis familier i kø , velvel . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. januar #404 Del Skrevet 27. januar Kålrota skrev (På 24.1.2025 den 6.04): Er det en ny serie? Har du bodd under en stein? Det har jo vært masse om det i media de siste 2 månedene! 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. januar #405 Del Skrevet 27. januar MissyB skrev (På 21.1.2025 den 10.05): Jeg liker serien, blir i godt humør av å se den. Men jeg forstår ikke helt hvorfor Nerdrum-barna (særlig kanskje Myndin og Öde) snakker så mye om traumer og lidelse. Forstår at skattesaken med faren nok har vært traumatiserende, særlig siden den var så mye omtalt i media. Men utover det er de jo svært privilegerte, som vokser opp i en sammensveiset familie. De trenger trolig aldri å bekymre seg for økonomi resten av livet heller. Hva er greien? Myndin snakker ikke i serien 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 27. januar #406 Del Skrevet 27. januar I morgen er Nerdrum-barna på God morgen, Norge 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kålrota Skrevet 27. januar #407 Del Skrevet 27. januar Grüner skrev (4 timer siden): Har du bodd under en stein? Det har jo vært masse om det i media de siste 2 månedene! Brukeren snakket om «Kjendisfamiliene» som om det var en ny serie. Nerdrum har jeg både sett og diskutert mye her i tråden. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #408 Del Skrevet 28. januar Grüner skrev (23 timer siden): I morgen er Nerdrum-barna på God morgen, Norge Jeg så det og det virker som at journalistene finner på litt ekstra for å selge historien i følge "barna" som jo er godt voksne mennesker. For en herlig manke "guttungen" har! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 28. januar #409 Del Skrevet 28. januar Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Jeg så det og det virker som at journalistene finner på litt ekstra for å selge historien i følge "barna" som jo er godt voksne mennesker. For en herlig manke "guttungen" har! Han har håret til far😉. Ja, media har fanget opp at serien har vært populær, så alle vil jo ha en bit av familien nå. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babyface Skrevet 28. januar #410 Del Skrevet 28. januar Det kom ihvertfall fram på God morgen, Norge at de ikke lever helt som det fremstilles i serien, bl a er de sjelden hjemme samtidig alle sammen, i følge Øde. Han hadde heller aldri opplevd at noen har spurt han om de er en sekt. Det fremstilles jo som om "alle" tror dette om familien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. januar #411 Del Skrevet 28. januar Jeg hadde egentlig håpet at det ville bli med en fin sesong, for det kan fort bli for meget av det gode og vi vil jo ikke bli lei dem heller. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Krinoline Skrevet 29. januar #412 Del Skrevet 29. januar Fantastisk god og morsom tekst om serien i Montages (beklager hvis den er delt allerede i tråden): https://montages.no/2025/01/patriarkalsk-pute-tv-om-finkulturflort-fenomenet-familiet-nerdrum/ 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
exictence Skrevet 29. januar #413 Del Skrevet 29. januar Krinoline skrev (31 minutter siden): Fantastisk god og morsom tekst om serien i Montages (beklager hvis den er delt allerede i tråden): https://montages.no/2025/01/patriarkalsk-pute-tv-om-finkulturflort-fenomenet-familiet-nerdrum/ Takk for linken. Koselig og gøy skrevet. Måtte le høyt av samtalen mellom Odd og Aftur på slutten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 29. januar #414 Del Skrevet 29. januar Krinoline skrev (35 minutter siden): Fantastisk god og morsom tekst om serien i Montages (beklager hvis den er delt allerede i tråden): https://montages.no/2025/01/patriarkalsk-pute-tv-om-finkulturflort-fenomenet-familiet-nerdrum/ «Lord Byron med stålullhår og ridderbart 😂 Utrolig bra! Jeg synes artikkelforfatteren har greid å sette ord på den ambivalensen som serier skapte hos meg også. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå