HelgeK Skrevet 11. januar #341 Del Skrevet 11. januar Djungelvrål skrev (9 timer siden): Syns han ser helt gjennomsnittlig ut og hår/klær drar ned samt barten. Bork er penere Den barten forsvant og kom tilbake igjennom hele serien. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. januar #342 Del Skrevet 11. januar HelgeK skrev (5 timer siden): Den barten forsvant og kom tilbake igjennom hele serien. Tydelig at sync ikke var synkronisert med hendelsen, for Øde hadde kort og langt hår om hverandre. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grüner Skrevet 11. januar #343 Del Skrevet 11. januar NRK med ny aktuell quiz: «Hvem er du i familien Nerdrum»: https://www.nrk.no/kultur/quiz_-hvem-er-du-i-tv-serien-familien-nerdrum_-1.17199965 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miaw Skrevet 11. januar #344 Del Skrevet 11. januar Hulderen skrev (På 8.1.2025 den 22.16): I dag så jeg episode nr 3. Jeg kan ikke fatte og begripe at folk syns familien er så hyggelig. Noe så arrogant som Öde, som mener at norsk skolesystem har gått glipp av mer ved at han sluttet i skolen som 15 åring, enn han selv har gått glipp av. Hvem tror han egentlig at han er? Jeg er ikke nevneverdig fan av familien nerdrum, men jeg er helt enig i at skolesystemet er på trynet som ikke lar barn og unge få utfolde seg. Jeg mener selv at skolen og samfunnet har gått glipp av potensialet som bor i meg og mange andre, fordi skolesystemet er så innsnevret. Synes ikke det er arrogant å si det rett ut, det er bare ærlig, og mange føler på det samme. 17 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Capazitet Skrevet 11. januar #345 Del Skrevet 11. januar Grüner skrev (1 time siden): NRK med ny aktuell quiz: «Hvem er du i familien Nerdrum»: https://www.nrk.no/kultur/quiz_-hvem-er-du-i-tv-serien-familien-nerdrum_-1.17199965 Eg vart Aftur! Ikkje så ueinig i det 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Virrevirrevapp Skrevet 11. januar #346 Del Skrevet 11. januar Grüner skrev (1 time siden): NRK med ny aktuell quiz: «Hvem er du i familien Nerdrum»: https://www.nrk.no/kultur/quiz_-hvem-er-du-i-tv-serien-familien-nerdrum_-1.17199965 Jeg ble Öde! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. januar #347 Del Skrevet 11. januar Grüner skrev (3 timer siden): NRK med ny aktuell quiz: «Hvem er du i familien Nerdrum»: https://www.nrk.no/kultur/quiz_-hvem-er-du-i-tv-serien-familien-nerdrum_-1.17199965 Jeg ble Bork men føler meg mer som Myndin😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 12. januar #348 Del Skrevet 12. januar Synes Odd virker ganske dum i denne serien. Så det hjelper ikke imaget hans. Han er så opptatt av å bruke ordet "modernisme" at han mister helt kontrollen over hva ordet betyr. Også er han utrolig opptatt av å være i en offerrolle. Det er jo ikke sånn at Norge og nordmenn misliker, hater eller prøver å sensurere han, tvert i mot skjønner de fleste at han maler fine bilder, men Odd er kjempeopptatt av å si at alle hater kunsten hans! Jævlig opptatt av å klage og grine over at ting ikke er slik han forventer eller forestiller seg at det er. 14 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ville91 Skrevet 12. januar #349 Del Skrevet 12. januar Veldig spent på hva den nye babyen til Aftur skal hete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polyester Skrevet 12. januar #350 Del Skrevet 12. januar Ville91 skrev (7 minutter siden): Veldig spent på hva den nye babyen til Aftur skal hete. Gryte Nerdrum 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 12. januar #351 Del Skrevet 12. januar Ville91 skrev (15 minutter siden): Veldig spent på hva den nye babyen til Aftur skal hete. After Eight 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 12. januar #352 Del Skrevet 12. januar Skjønner virkelig ikke alle som mener denne familien virker så ekte. Får helt motsatt inntrykk - synes de virker påtatte og teatralske. 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet 12. januar #353 Del Skrevet 12. januar Uanonym bruker skrev (13 minutter siden): Skjønner virkelig ikke alle som mener denne familien virker så ekte. Får helt motsatt inntrykk - synes de virker påtatte og teatralske. Folk har jo sagt de er pompøse... 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 12. januar #354 Del Skrevet 12. januar VetAlt skrev (13 minutter siden): Folk har jo sagt de er pompøse... 😂 Ikke bare her, i kommentarfelt på sosiale medier f.eks. Der skryter nesten alle av hvor "ekte" de synes denne familien er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 12. januar #355 Del Skrevet 12. januar Uanonym bruker skrev (5 minutter siden): Der skryter nesten alle av hvor "ekte" de synes denne familien er. Mennesker i nåtid er ofte veldig tilgjorte og moteriktige, glade i fullstendig urealistisk liv som liksom skal gjenspeile "virkeligheten". Nerdrum-familien går bakover i tid og er seg selv som de selv syns at det passer for dem og jeg liker det veldig godt. Hadde jeg vært styggrik og kunne ha kjøpt meg min egen verden på landet, så hadde jeg gjort det selv også. 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 12. januar #356 Del Skrevet 12. januar Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Mennesker i nåtid er ofte veldig tilgjorte og moteriktige, glade i fullstendig urealistisk liv som liksom skal gjenspeile "virkeligheten". Nerdrum-familien går bakover i tid og er seg selv som de selv syns at det passer for dem og jeg liker det veldig godt. Hadde jeg vært styggrik og kunne ha kjøpt meg min egen verden på landet, så hadde jeg gjort det selv også. Jeg har ikke sagt at andre reality-kjendiser nødvendigvis virker så ekte Men synes definitivt ikke Nerdrum-familien gjør det. Virker som om de har et klart "image" og spiller roller i henhold til dette. Virker heller ikke som om det er mye rom for å være annerledes enn de andre i familien (les: annerledes enn far). 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HelgeK Skrevet 13. januar #357 Del Skrevet 13. januar parmanoia skrev (På 6.1.2025 den 19.42): Det er begrenset hvor mye steinheller man kan legge. Det er mye tungt arbeid som skal gjøres på en gård. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ginny Skrevet 13. januar #358 Del Skrevet 13. januar Jeg likte serien! Öde er jo egentlig en herlig fyr under det pompøse, det ser man jo 🤭 Og jeg er litt misunnelig på dem som har muligheten til å bo sånn. Litt dårlig gjort egentlig at ikke mine foreldre har en diger, sentral gård og at min far tjener millioner, så jeg kunne bodd der med storfamilien. Tror det er fint for de små å vokse opp med så mange rundt seg, og naturen 😊 Men jeg trenger juletreet, julepiano funker ikke. Ikke har jeg piano heller 🤔 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roxie-Malone Skrevet 16. januar #359 Del Skrevet 16. januar De bor på en helt fantastisk nydelig plass, den skal de ha! Må være en drøm å være et barn der❤️ Men jeg har aldri sett maken til selvhøytidelige folk🙈 Synes Turid og Aftur virket som de mest sympatiske folka om jeg skulle valgt noen, men Odd, Bork og Öde var helt ufordragelige synes jeg😅 Klager på alt det moderne, men MacBook,nettbrett og smarttelefon skal de ha😅 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Magrat Skrevet 16. januar #360 Del Skrevet 16. januar Jeg fikk et godt inntrykk av alle sammen, jeg!😊 Føler jeg forstår Odd bedre nå. Han er jo en veldig gammel mann etterhvert. Og han har klart å skape seg et liv på tross av sine diagnoser. ❤️ Og jeg syntes Turid var mye varmere enn jeg hadde sett for meg. Hun var også flink til å organisere ting og til å passe på Odd. 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå