Gå til innhold

Nerdrum-familien

Lawyam

Anbefalte innlegg

Tillia skrev (9 minutter siden):

Hehe , Odd Nerdrum var også pen på sine yngre dager. 
Man kan egentlig se det pga alle barna hans er veldig pene. Også de han har med forrige dame. Enig i at Myndin er billedpen ja

Synes ikke de andre er noe særlig,men hun myndin er veldig typisk naturlig skjønnhet. 

Var Nedrum pen? Han har en voldsom nese og absolutt ikke det jeg vil si pen. Har du bilder av han som ung? Klarer ikke se det for meg😂😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Synes ikke de andre er noe særlig,men hun myndin er veldig typisk naturlig skjønnhet. 

Var Nedrum pen? Han har en voldsom nese og absolutt ikke det jeg vil si pen. Har du bilder av han som ung? Klarer ikke se det for meg😂😬

Nei egentlig ikke sett så mange bilder av han.. men bare antar at når han har 2 kull med barn der alle er veldig pene så må

han ha noen bra utseende - gener:)

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (1 minutt siden):

Ser det ikke jeg 😂 

1581072569080.jpg

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillia skrev (Akkurat nå):

Nei egentlig ikke sett så mange bilder av han.. men bare antar at når han har 2 kull med barn der alle er veldig pene så må

han ha noen bra utseende - gener:)

Ellers så slekter alle 5 jentene på moren. Har sett tilfeller av det og. Der en av foreldrene er  pene,den andre ikke..og barna bare er heldige...et gen kan holde. De har gjerne arvet mer kunstner genet av faren😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (På 6.1.2025 den 16.22):

Eldste broren virker svært sær og weird, moren og han Øde er de som virker mest likandes 😃

Aftur 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (6 minutter siden):

Ellers så slekter alle 5 jentene på moren. Har sett tilfeller av det og. Der en av foreldrene er  pene,den andre ikke..og barna bare er heldige...et gen kan holde. De har gjerne arvet mer kunstner genet av faren😂

Myndin er jo mest lik far!

• Liker 13
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Grüner skrev (Akkurat nå):

Myndin er jo mest lik far!

Den ser ikke jeg i det hele tatt. Men slik er livet gitt. Folk ser ulikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (På 6.1.2025 den 16.00):

De er nå noen stykker som skal dele den arven, og bli enige om ev videre forvaltning. Penger blir ikke til av seg selv, og det koster å ha så mange folk som bare forbruker og ikke bidrar. 

Han har garantert skrevet et testamente

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (7 minutter siden):

Øynene 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (22 minutter siden):

Screenshot_20250107_202035_SamsungInternet.thumb.jpg.b345033922b8933a3264356af36a33eb.jpg

Odd Nerdrum foran maleriet «Tidens skjønnhet», 1970–71.
Foto: Bergens Tidende

https://www.nasjonalmuseet.no/historier-fra-museet/dypdykk-i-samlingen/vinyl-i-samlingen/

Endret av MissHannigan
  • Liker 7
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (33 minutter siden):

Bork og Aftur veldig lik mor. Øde er også mer lik mor enn far. Men krøllene er fra far😉

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

M.H85 skrev (33 minutter siden):

Myndin er veldig lik faren. Vet ikke om han kan karakteriseres som pen, men ja… spesielt utseende. 

IMG_8715.jpeg

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

anno19 skrev (På 4.1.2025 den 10.53):

Det er vel dansen rundt gullkalven? Eller pengesekken? Ta bort pengene, og hva står en igjen med da? Det er en gammel mann, og bildet vil nok endre seg når han går bort, når arvingene våkner. Vil det da være nok midler til å brødfø så mange folk som bare sitter rundt leirbålet og leser dikt? 

Ville ikke bekymret meg nevneverdig for etterkommere av Nerdrum. Det er nok å ta av, maleriene blir solgt for opptil flere mill pr og de har flere eiendommer og har gjort gode penger på ulike eiendommer opp gjennom. Hadde vært mer bekymret for «mannen i gata» enn akkurat Nerdrums barn og arv

• Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

M.H85 skrev (På 6.1.2025 den 16.30):

Leste denne etterpå jeg svarte her, ser hun tenker litt likt meg. At mor og Øde er de mest oppegående  her. Jeg er enig i mye av det hun skriver  jeg har ikke sett henne i Norges dummeste , og driter i om hun er bitchy..det kan godt være hun er, men uansett hennes egen personlighet  har hun rett i at Nedrum er svært høy på seg selv,  skulle vel ønsket det var bygget både museum,  arkner , teatersal og tog baner etter hans navn. Sitter der i stolen sin med Jesus klærne tror han er en slags stor gud... 

Enig i det hun sa, om at det er to personer som forholder seg til virkeligheten. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AntiBullshit skrev (På 6.1.2025 den 14.35):

Hun har null kredibilitet i mine øyne etter deltagelsen i Norges dummeste. Makan til hespetre, mangel på selvinnsikt og kjip oppførsel skal man lete lenge etter - for ikke å glemme at hun kom altfor langt i konkurransen til at jeg har noe tillit til hennes politiske synspunkt 

Elsker Ørjasæther. Helt enig i det hun sier om serien, og koste meg når hun ga «Josef og Maria» AKA Karpe sårt tiltrengt og betimelig kritikk i Norges dummeste. Kosa meg!

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tillia skrev (1 time siden):

Hun er et herlig mot-pust til dagens Botox og desperasjon for å ikke eldes naturlig

Hun  er faktisk veldig pen, utrolig fine ansiktstrekk hvis man ser etter. 

Jeg synes også hun er vakker. Hun er særegen på en flott nordisk og naturlig måte. Litt viking vibes😇

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har sett hele serien nå. Jeg har vært fan av kunsten hans lenge, på grunn av det surrealistiske utrykket kombinert med det figurative. At han maler klassisk og nekter for å være modernist er jo helt utrolig, han er en modernist i høyeste grad. Det virker som han og resten av flokken har lagt sitt hat på den moderne kunstverden og refererer til modernisme som «abstrakt kunst» og arm i badekar og banan klistret på vegg 😆 Ja, konseptkunst og abstrakt kunst er «nyere» kunstformer, men det er surrealisme også. Etter fraud blomstret drømmemotivene, det skjedde ikke på rembrandts tid, som de virker til å ville identifisere seg med. skulle ønske det var litt mer snakk om han som kunstner opp i det hele, hvorfor han ikke vil kalle seg kunstner, og at han maler « Kitsch» som jeg aldri har skjønt hva han mener med å si 🤔 Han lager da ikke masseproduserte ikea-bilder.. forstår ikke hvorfor han bruker det utrykket. 

Videre synes jeg Turid virker som et grepa kvinnfolk, og at barna er utrolig pretensiøse, men kommer med noen gullkorn støtt og stadig 😄 Men akk, skulle jeg møtt på dem hadde de nok sett på meg som et undermenneske fra rekkehus og skolegang i det offentlige som drar på ferier for å «føle at jeg har råd». 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klump skrev (15 timer siden):

Ville ikke bekymret meg nevneverdig for etterkommere av Nerdrum. Det er nok å ta av, maleriene blir solgt for opptil flere mill pr og de har flere eiendommer og har gjort gode penger på ulike eiendommer opp gjennom. Hadde vært mer bekymret for «mannen i gata» enn akkurat Nerdrums barn og arv

Joda, men det er ikke rett fram når det er særkullsbarn. Da skal du ha råd til å skifte, og en kan ikke selge bilder som hører til boet for å få råd til å skifte. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...