AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Skrevet 26. desember 2024 Mulig jeg spør dumt her, men har aldri hatt kjæreste selv. Når man er voksen, er det vanligst at ene parten spør om man er kjærester og man blir enige om det eller er det mer sånn at man plutselig bare flytter sammen en dag uten at noen av partene har tatt opp temaet fordi begge bare antar at man er kjærester? Anonymkode: 2ee57...38f
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Skrevet 26. desember 2024 Vil si det første er vanligst. Altså om man ikke spør, så vil man jo en eller annen gang bruke ordet kjæreste eller lignende og deretter få en slags bekreftelse fra den andre. Jeg trodde jeg for første gang var i siste kategorien. Opplevde at vi var sammen og at vi bare skjønte det. Så skulle jeg tulle litt og så viste det seg at han mente det var altfor tidlig å være kjærester enda 😅 Anonymkode: 0f7aa...a92
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #3 Skrevet 27. desember 2024 Vi har aldri spurt om slikt, ting har bare blitt til. Kan aldri huske noen prat om at vi skulle være kjærester, vi begynte bare å bruke mer og mer tid sammen. En dag ble det nevnt at det var tullete å betale husleie to steder når vi uansett alltid var sammen, så da flyttet jeg ut av kollektivet mitt da han hadde best plass til to. Så begynte vi å spare til egenkapital, og kontaktet banken sammen og søkte om lån. Selv ekteskapet var noe i retning av "mulig like greit å være gift", "ja, kanskje vi bare skal få det fikset"..."men vi har jo aldri ønsket full pakke der" (googler litt..) "skal vi booke dette i Mai neste år" "ja, det passer fint". Husker mer fomling rundt slikt i tidligere relasjoner. Men i retrospekt ser jeg at det skyldes at ene er usikker på relasjonen. Med mannen har det alltid vært selvsagt at det er oss. Uten at det er fasiten for alle, selvfølgelig. Anonymkode: 2b484...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå