Gå til innhold

Billige hår, ansikt og kropp - produkter som du er godt fornøyde med?

Daisy-love

Anbefalte innlegg

Det er vanskelig å sette en fast pris, men jeg vil gjerne høre deres erfaringer.

Jeg elsker Palmolive deodorant. Fås blant annet på Normal til under 20kr. 
Comica synes jeg har god og tykk håndkrem , og en fotkrem, dette har de ofte har tilbud til i tillegg. 
Cosmica sin leppebalsam er også god. Jeg synes til og med Carmex gjør nytten. 

En del fra Define er ok, særlig tilbud. Jeg bruker varmebeskyttende spray der fra, og den rosa serien for fett hodebunn og tørrere lengder. Blandet eventuelt balsamen med noe bedre. 

Inecto fra Normal har jeg veldig god erfaring, særlig med kokosnøtt serien. Den ble for mye for mitt sommerbær, men god igjen på vinteren, hårmaken er også god, samt igjen både i kokos og argan er god. Håndkrem og bodylotion brukes hele tiden med kokos i. Skrubben mer sjeldent. 
Ikke fornøyd med de med cacao i. De fungerte ikke her. Lurt til å prøve både avokado og shea mer ut.

Håndsåpe er Rema sin god nok, og hender Normal har god serie de også. 
Tannkrem fra Rema. Kiwi sin er ikke så god. 

Jeg kunne delt mer, og mulig jeg gjør, men ville bare høre tips fra andre. 

Endret av Daisy-love
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Synes Dove har kjempegod bodylotion, spesielt den i krukke. Deodorant stickene deres er også overlegne. De har også kjempegode body scrub og dusjsåpe. Undervurdert merke. 

Revox har glycolic acid toneren i 7% som the ordinary, men for halve prisen. 

Anonymkode: a2a97...586

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes Dove har kjempegod bodylotion, spesielt den i krukke. Deodorant stickene deres er også overlegne. De har også kjempegode body scrub og dusjsåpe. Undervurdert merke. 

Revox har glycolic acid toneren i 7% som the ordinary, men for halve prisen. 

Anonymkode: a2a97...586

Takk for tips om Dove. Det er jo et kjent merke, som bare består, så det må jo være mange fornøyde kunder, så jeg må få prøvd ut noen av produktene deres. Tipper nesten de selger det på Normal også, sånn utenom matbutikker, Sparkjøp og Europris for å ta noe. 🥰

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syoss Keratin hårspray er skikkelig god, gir godt hold uten å gjøre håret stivt og tørker ikke ut håret. Kjøper hos Normal. Varmebeskyttende spray fra Hair Project, gjør håret mykt og dufter sommer, også hos Normal. Amino Acids + B5 serum fra The Ordinary er fortsatt det beste fuktserumet jeg har prøvd. Garnier Fructis hårmasker. Depend neglelakk, de små flaskene. Tørker raskt og har grei holdbarhet. Øyeskyggepalettene fra Morphe - 185 kr for en palett med 9 skygger av utmerket kvalitet. Lypsyl Repair +.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Daisy-love skrev (1 time siden):

Det er vanskelig å sette en fast pris, men jeg vil gjerne høre deres erfaringer.

Jeg elsker Palmolive deodorant. Fås blant annet på Normal til under 20kr. 
Comica synes jeg har god og tykk håndkrem , og en fotkrem, dette har de ofte har tilbud til i tillegg. 
Cosmica sin leppebalsam er også god. Jeg synes til og med Carmex gjør nytten. 

En del fra Define er ok, særlig tilbud. Jeg bruker varmebeskyttende spray der fra, og den rosa serien for fett hodebunn og tørrere lengder. Blandet eventuelt balsamen med noe bedre. 

Inecto fra Normal har jeg veldig god erfaring, særlig med kokosnøtt serien. Den ble for mye for mitt sommerbær, men god igjen på vinteren, hårmaken er også god, samt igjen både i kokos og argan er god. Håndkrem og bodylotion brukes hele tiden med kokos i. Skrubben mer sjeldent. 
Ikke fornøyd med de med cacao i. De fungerte ikke her. Lurt til å prøve både avokado og shea mer ut.

Håndsåpe er Rema sin god nok, og hender Normal har god serie de også. 
Tannkrem fra Rema. Kiwi sin er ikke så god. 

Jeg kunne delt mer, og mulig jeg gjør, men ville bare høre tips fra andre. 

Disse produktene bruker vi ikke, og heller ikke andre billig produkter. 
Foretrekker kvalitet. 

Anonymkode: 53b0f...145

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Foretrekker kvalitet. 

:roll:

Anonymkode: 6c3d9...340

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Foretrekker kvalitet. 

Jeg tror du ville bli forbauset over hvor liten forskjell det ofte er på produkter fra dyre og billige merker😉 Men har du økonomi til det, er det selvsagt deilig med den ekstra luksusen🙂 Og det ser bra ut med de fancy krukkene og flaskene, såklart🙂

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg liker niva sine deoer, og på såpe er jeg ikke kresen så kjøper det blligste. Kjøper Asan itimvask til der nedentil. 

Ellers syns jeg babyoljer funker perfekt for kroppen og det er heller ikke dyrt. Smør det på en våt kropp og du trenger ikke mye. 

Ansiktet bruker jeg derimot litt dyrere produkter da jeg er veldig tørr. 

Anonymkode: e84aa...c69

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg liker niva sine deoer, og på såpe er jeg ikke kresen så kjøper det blligste. Kjøper Asan itimvask til der nedentil. 

Ellers syns jeg babyoljer funker perfekt for kroppen og det er heller ikke dyrt. Smør det på en våt kropp og du trenger ikke mye. 

Ansiktet bruker jeg derimot litt dyrere produkter da jeg er veldig tørr. 

Anonymkode: e84aa...c69

Jeg sverger til Dermalogica i ansiktet, og synes det er fint å blande dyrere med billigere. Alt etter behovet og lommeboken. Palomive sin deo var så god at jeg byttet bort den dyre til fordel for den. Så mye billig er bra. (Men selvsagt ikke alt, og det gjelder det dyre også 😉 )

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burts Bees lypsyler er gode og fås på tilbud til rundt femtilappen. Maskaraene til Essence er gode og billige. Fås på Lyko og Blush

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg kjøpte akkurat en bodylotion fra hth som jeg er veldig fornøyd med.

Änglamark repair krem liker jeg godt som håndkrem og når jeg eventuelt trenger noe litt fet krem ellers. Har flere kremer derfra også sim jeg liker, den som heter moisture cream eller noe sånt bruker jeg gjerne i ansiktet på dagen.

Liker Änglamark og Neutral deodoranter.

Anonymkode: d8c02...969

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dove Intensive Repair shampoo og balsam. Var skeptisk da folk skrøt av den på TikTok, men er veldig imponert over begge to. Så kan jeg pøse på med produkt uten å ha dårlig samvittighet over prisen. Ingen floker, håret blir mykt, og blir ikke fett med en gang etter vask. Kan kjøpes råbillig på Rusta.

Målet nå er å finne en billigere renseshampoo som kan erstatte Redken Cleansing cream. Noen tips? 

Rexona Invisible Dry deodorant. Effektiv og etterlater ikke hvite merker på klærne. Kan kjøpes på Normal eller Rusta. 

Maybelline lash sensational maskara. Den eneste som ser bra ut UTEN å smitte av. Til den prisen, vel og merke.

Bare synd det ikke finnes erstatning for K18. Kuren og oljen blir klikket hjem mens jeg banner noen strofer, men det er det verdt 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er veldig fornøyd med Nivea shower cream peeling. Synes Dr. Greve intimsåpe er best. Ellers liker jeg godt neglelakker fra H&M og Depend. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Deodorant fra Palmolive, Fructis (den grønne) sjampo, MaxFactor Masterpiece mascara og carmex er bænkers hos meg.

Ser noen her nevner Dove på krukke, den er og veldig god

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har nettopp oppdaget Biovene nattkrem med C-vitaminer. Helt nydelig. Koster 110,- på Bli Vakker. Den er dessverre utsolgt. Har samme i håndkrem. At den er utsolgt er jo et godt tegn på at flere liker den 🙂.  Skal teste flere produkter fra Biovene 🙂. Bedre enn kremer som er over dobbelt så dyre, og en mild, deilig sitrusduft.

Anonymkode: 52993...2e6

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Foretrekker kvalitet. 

Haha, du forsto åpenbart ikke "oppgaven" her 😛

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har prøvd "alt", og bruker gjerne mye penger om produktet er bra. Av billige merker jeg sverger til; 

Mitchum deodorant 

Bastiste Tørrshampoo

Thisworks handkrem

Isdin solkremer, (unntaket er ansikt; der sverger jeg til La Roche Posay antheliius ultralight cream)

Isdin fotkrem med Urea

Depuis neglelakk

Bioderma Micellear vann

Mante-K fuktighetskrem i kokos 

Ordinary B5 serum

(liten disclaimer; jeg handler stort sett i utlandet. Enkelte av disse merkene er kraftig overpriset i/fra Norge) 

Anonymkode: ecb9d...618

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til huden bruker jeg babyolje. Smører meg inn etter bad/dusj og ved behov. 

Til håret bruker jeg faste shampobarer. Synes de varer mye lengre i fast form. Håret føles bedre. Er håret tørt så bruker jeg kokosolje på glass som hårkur.

Elisabeth Arden bodylotion synes jeg lukter veldig friskt og godt om jeg ønsker mer lukt. Jeg bruker ikke parfyme. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...