AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 Tenker mest på de som er dealere. De skal jo både holde styr på mengder narkotika som skal distribueres, kunder, folk som kriter osv. Jeg ville ikke visst hva 150 gram var sånn på rappen, så hvordan funker dette tror dere? (ja jeg vet jeg tenker på mye rart, men det er et seriøst spørsmål). Anonymkode: ae80b...660 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Del Skrevet 26. desember 2024 De kom å kjøpte vekt hos meg da jeg jobbet på Teknikkmagasinet 😂. Anonymkode: 631a1...cd2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 De er vel like ulike som alle andre. Anonymkode: bf56b...dbb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker mest på de som er dealere. De skal jo både holde styr på mengder narkotika som skal distribueres, kunder, folk som kriter osv. Jeg ville ikke visst hva 150 gram var sånn på rappen, så hvordan funker dette tror dere? (ja jeg vet jeg tenker på mye rart, men det er et seriøst spørsmål). Anonymkode: ae80b...660 Når man dealer har man ofte en dingle eller en elektrisk gramvekt. Ingen som selger hekkere sitter og gjetter på vekten 😁 Anonymkode: 0b328...678 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #5 Del Skrevet 26. desember 2024 De er som alle andre. Jeg har møtt rusmisbrukere som er leger, og ikke kan regne på hva 10 tabletter til 100,- pr stk blir. Jeg har møtt folk uten hus og hjem som kan løse avanserte ligninger på sekunder. Anonymkode: 770df...c0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Adrenalina1 Skrevet 28. desember 2024 #6 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 21.59): Tenker mest på de som er dealere. De skal jo både holde styr på mengder narkotika som skal distribueres, kunder, folk som kriter osv. Jeg ville ikke visst hva 150 gram var sånn på rappen, så hvordan funker dette tror dere? (ja jeg vet jeg tenker på mye rart, men det er et seriøst spørsmål). Anonymkode: ae80b...660 Langere er sjeldent narkomane selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå