Gå til innhold

Har pollenet begynt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer rett og slett på om noen andre pollenallergikere her har begynt å klø i øya og nesa? Eller er det bare meg som innbiller meg det?

Er det ikke litt tidlig med pollen nå? Or og hassel begynner jo tidlig, men ikke så tidlig vel?

Når begynner dere med allergitabletter?

Videoannonse
Annonse
Gjest baby-E
Skrevet

jeg er tett og klør i øynene, så jeg tror det ja!

Gjest Gjesta
Skrevet

Or og hassel er nok i gang mange steder nå ja.

Gjest Gjesta
Skrevet

Og det forklarer den merkelige forkjølelsen jeg har hatt denne uka. Jeg hadde visst ikke tenkt så langt, jeg. Takk for tipset La Traviata!

Skrevet

Om du titter på pollenvaselet på www.naaf.no så vil du se at en beskjeden spreding av or og/eller hassel er igang noen steder i landet ja.

Skrevet

Tenkte meg at det kunne være noen ekle små pollenkorn i lufta allerede ja!

Greit å høre at det ikke bare er meg som klør!

Delte plager er halve plager vet dere! ;)

Gjest Aloha
Skrevet

Begynner det å spres pollen mens det enda er full vinter og masse snø da? Ikke vet jeg, men jeg merker iallfall ingenting enda. Men så tar jeg allergimedisiner året rundt, det er ikke alltid jeg kjenner når det starter.

Gjest gjest1
Skrevet

her nede i kristiansand er det ikke mulig for noe å vokse og gro.. jeg har ikke merka noe ennå, og jeg blir så dårlig jeg må ta sprøyte for det..

Gjest Gjesta
Skrevet
Begynner det å spres pollen mens det enda er full vinter og masse snø da? Ikke vet jeg, men jeg merker iallfall ingenting enda. Men så tar jeg allergimedisiner året rundt, det er ikke alltid jeg kjenner når det starter.

Or og hassel starter lenge før snøen går ja.

I perioder med mye vind kan dessuten pollen fra forrige sesong virvles opp og skape problemer lokalt.

Skrevet

jeg er ellergisk mot bjørk, og har ikke merket noe enda.. men så fort jeg merker noe, så pakker jeg i meg tabeletter..

Gjest Gjesta
Skrevet

:klaske: Så der har vi forklaringen på min dattres utslett ja.... Dumme meg innbildte meg at det ikke var sjans for sånt når det er femten minus, og tredve meter høye brøytekanter....

Akk, så feil kan man ta

*lete frem medisinene hennes*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...