AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:32 #1 Del Skrevet torsdag kl 20:32 Jeg begynte i ny jobb i høst så jeg har dsv ikke betalt ferie. Jobber derfor i romjulen. Er veldig glad for at jeg har jobb altså men det er så utrolig hektisk nå Mange sure kunder + masse kjeft å få og jeg blir så sliten. Vet at mange har det sånn og folk er stressa, skal rekke ting osv (jeg jobber i et flyselskap). Føler ikke helt at jeg har fått hvilt ut men sånn er det. Flere som har hektiske jobber i romjulen? Anonymkode: eab6c...a76 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:37 #2 Del Skrevet torsdag kl 20:37 Du veit folk jobber i helsevesenet, politiet, brannvesenet osv...... Anonymkode: c13bb...87f 7 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VetAlt Skrevet torsdag kl 20:37 #3 Del Skrevet torsdag kl 20:37 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg begynte i ny jobb i høst så jeg har dsv ikke betalt ferie. Jobber derfor i romjulen. Er veldig glad for at jeg har jobb altså men det er så utrolig hektisk nå Mange sure kunder + masse kjeft å få og jeg blir så sliten. Vet at mange har det sånn og folk er stressa, skal rekke ting osv (jeg jobber i et flyselskap). Føler ikke helt at jeg har fått hvilt ut men sånn er det. Flere som har hektiske jobber i romjulen? Anonymkode: eab6c...a76 Velkommen til arbeidslivet! 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:40 #4 Del Skrevet torsdag kl 20:40 Jeg skal jobbe i romjulen, men da med hjemmekontor. Har hjemmekontor til 3. januar. Jeg har også kommet lenger i arbeidsoppgavene enn hva som var forespeilet, så blir avslappende i morgen. Har mailen oppe for å ta unna det som kommer og må gjøres med en gang, ellers blir det ganske rolig. Anonymkode: 65fab...547 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:53 #5 Del Skrevet torsdag kl 20:53 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Du veit folk jobber i helsevesenet, politiet, brannvesenet osv...... Anonymkode: c13bb...87f Hva er greia med å være så frekk og nedlatende..? Har jula vært dårlig, er du sur på nissen eller hva? Hvis du ikke har noe relevant å bidra med så stikk UT av tråden. Anonymkode: eab6c...a76 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:55 #6 Del Skrevet torsdag kl 20:55 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg skal jobbe i romjulen, men da med hjemmekontor. Har hjemmekontor til 3. januar. Jeg har også kommet lenger i arbeidsoppgavene enn hva som var forespeilet, så blir avslappende i morgen. Har mailen oppe for å ta unna det som kommer og må gjøres med en gang, ellers blir det ganske rolig. Anonymkode: 65fab...547 Jeg har også hjemmekontor. Er hektisk på mail, men utrolig masse telefoner i tillegg. Jeg har ikke hatt en jobb med så mye kundekontakt før, så er litt overgang. Har vært vant til at romjulen er ganske stille men sånn er det ikke her. Det går fint altså, men jeg blir veldig sliten i hodet av alle telefonene. Anonymkode: eab6c...a76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:00 #7 Del Skrevet torsdag kl 21:00 Jeg jobber. Akuttmottaket Anonymkode: 47a0b...73b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:02 #8 Del Skrevet torsdag kl 21:02 Jobber på sykehus. Jobbet kveld julaften, 1. og er på jobb nå. Frivillig 🤑 Det har dog vært noe travelt disse dagene. Har jobba for pengene. Anonymkode: ae2ae...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:04 #9 Del Skrevet torsdag kl 21:04 Jobber alle vanlige dager i julen. Synes det er deilig, å komme seg vekk fra mas hjemme Anonymkode: f4fee...362 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:07 #10 Del Skrevet torsdag kl 21:07 Skal jobbe imorgen. Litt kjedelig, men prøver å tenke at det bare er 8t, så er det helg og fri en uke til. Det går bra, men ja.. kjipt 😅 Samtidig er det litt deilig å komme seg ut av huset og julebobla. Anonymkode: 37700...553 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:07 #11 Del Skrevet torsdag kl 21:07 Men jobbet du ikke noe i fjor? Siden du ikke har fått utbetalt feriepenger? Anonymkode: 314c5...0e0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 21:36 #12 Del Skrevet torsdag kl 21:36 Helligdager er ikke et begrep for klientene der jeg jobber, så det er jobb som vanlig for meg hele jula (og alle andre dager i året). Anonymkode: 05442...6e8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 23:57 #13 Del Skrevet torsdag kl 23:57 Jobber hele julen og det er vanlige arbeidsdager. Får ikke noe ekstra betalt for helligdager, da overtid- og helligdagstillegg er innbakt i lønna. Jobber innenfor turisme, og det kommer til å bli mange sure kunder i ukene som kommer. Heldigvis jobber jeg på teknisk drift og ikke kundeservice😮💨 Ifølge planen skal jeg jobbe neste jul også, men det er greit for meg så lenge jeg får påsken hjemme. Anonymkode: bb7bd...e86 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #14 Del Skrevet 16 timer siden Helt vanlig å jobbe i romjula, det er mange vanlige arbeidsdager. Mannen min er sykehuslege, han er på jobb i dag, og mandag/tirsdag neste uke. Han er heldig i år, måtte ikke jobbe noen røde dager i år (bortsett fra julaften og nyttårsaften før 12, som er svarte dager). Men i fjor måtte han ha vakt (hele døgnet) julaften. Jeg jobber i akademia. Jeg har tatt noen feriedager i jula, men jeg må jobbe på mandag, for å forsøke å forberede neste semester, noe jeg ikke har har tid til ennå. Må nok ta noen kvelder også. Velkommen til arbeidslivet! Anonymkode: 205af...f5f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #15 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Jeg skal jobbe i romjulen, men da med hjemmekontor. Har hjemmekontor til 3. januar. Jeg har også kommet lenger i arbeidsoppgavene enn hva som var forespeilet, så blir avslappende i morgen. Har mailen oppe for å ta unna det som kommer og må gjøres med en gang, ellers blir det ganske rolig. Anonymkode: 65fab...547 Nei, du jobber ikke. Anonymkode: 7ca25...6be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #16 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva er greia med å være så frekk og nedlatende..? Har jula vært dårlig, er du sur på nissen eller hva? Hvis du ikke har noe relevant å bidra med så stikk UT av tråden. Anonymkode: eab6c...a76 Oi, herre min hatt. Så hissig du er. Dette var et klassisk tilfelle av: mensen, om jeg så får si 🤣 Anonymkode: f1bbb...9d9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #17 Del Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Jeg begynte i ny jobb i høst så jeg har dsv ikke betalt ferie. Jobber derfor i romjulen. Er veldig glad for at jeg har jobb altså men det er så utrolig hektisk nå Mange sure kunder + masse kjeft å få og jeg blir så sliten. Vet at mange har det sånn og folk er stressa, skal rekke ting osv (jeg jobber i et flyselskap). Føler ikke helt at jeg har fått hvilt ut men sånn er det. Flere som har hektiske jobber i romjulen? Anonymkode: eab6c...a76 Jobbet 24,25,26, så veldig godt med en langhelg nå etter noen hektiske dager på jobb😃 Anonymkode: ddcee...de4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden Jobber i romjulen, syns det er deilig med et avbrekk fra slaraffenliv og etegilde😅 Anonymkode: 8148c...372 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (17 timer siden): Hva er greia med å være så frekk og nedlatende..? Har jula vært dårlig, er du sur på nissen eller hva? Hvis du ikke har noe relevant å bidra med så stikk UT av tråden. Anonymkode: eab6c...a76 Du spør om et spørsmål, om det er flere som jobber i romjula. AB svarer deg helt enkelt. Kan ikke forstå hva som var så frekt med det svaret? Selvsagt finnes det folk som jobber i romjulen. Anonymkode: d0d2f...af3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #20 Del Skrevet 13 timer siden Jobber stort sett i romjulen da det er rolig tempo og redusert arbeidstid. Har fortsatt noe oppgaver av en viss mengde arbeid som må gjøres ferdig og ikke alltid det rekkes innenfor arbeidstiden men da sitter man bare litt over til plusstid/overtid. Anonymkode: 4024a...b72 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå