AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden På tiktok ser jeg live av noen med en litt styggere/uvanlig lang nese så får de med en gang haugevis av kommentarer på hvor stygg nese de har, operer deg, Pinocchio, han med det lange snyteskaftet osv. Dette er 50% av kommentarene handler om nesen hans. Han har mange som ser på livene hans da så blir vel oppimot 100 kommentarer om nesa hans pr live. Bryr folk seg så mye i virkeligheten også om andres neser? Dere bare tørr ikke å si det høyt i virkeligheten? Men egentlig så tenker dere "æsj for en stygg lang nese han/hun har"? Anonymkode: c772e...3f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Nei, tenker fint lite på andres mennesker. Internett får frem det verste i folk, det verste er at de som mobber mest sjeldent ser ut som glansbilder selv. Anonymkode: 5e297...7be 5 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #3 Del Skrevet 23 timer siden *Andre menneskers utseende Anonymkode: 5e297...7be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #4 Del Skrevet 23 timer siden nei vet ikke. har ikke pleid å være så opphengt i neser. Anonymkode: b3a1d...7d4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #5 Del Skrevet 23 timer siden Du må slutte å henge på TikTok og SoMe generelt, det er ikke sunt. Folk i den virkelige verden fungerer ikke slik de gjør på nettet. Anonymkode: 31b0e...5b4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 23 timer siden #6 Del Skrevet 23 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): På tiktok ser jeg live av noen med en litt styggere/uvanlig lang nese så får de med en gang haugevis av kommentarer på hvor stygg nese de har, operer deg, Pinocchio, han med det lange snyteskaftet osv. Dette er 50% av kommentarene handler om nesen hans. Han har mange som ser på livene hans da så blir vel oppimot 100 kommentarer om nesa hans pr live. Bryr folk seg så mye i virkeligheten også om andres neser? Dere bare tørr ikke å si det høyt i virkeligheten? Men egentlig så tenker dere "æsj for en stygg lang nese han/hun har"? Anonymkode: c772e...3f8 Det er faktisk en tanke som aldri har streifet meg...Synes neser er sjarmerende jeg 💕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #7 Del Skrevet 23 timer siden Nei. Men folk flest prøver å hevde seg selv ved å påpeke feil hos andre. Dessverre. Anonymkode: ed900...395 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #8 Del Skrevet 23 timer siden Nei, men jeg bryr meg desto mer om min egen store nese. Ble mobbet for den som ung, så har et meget anstrengt forhold til den. Har godtatt den, men kommer aldri til å like den. Anonymkode: 5690c...c64 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #9 Del Skrevet 23 timer siden Har en stygg nese selv, og legger da merke til andre sin nese med en gang. Ville derimot aldri ha kommentert noe, for jeg vet hvor sårende det er….. finnest knapt et bilde av meg, og ihvertfall ikke på some😬 Anonymkode: 6a30e...523 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #10 Del Skrevet 23 timer siden Alle typer neser kan bli ansett som hot tror jeg. Venninna mi tenner på ørnenese. Anonymkode: fa46c...efc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #11 Del Skrevet 23 timer siden Slett Tik Tok Anonymkode: f4cef...5ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludovica- Skrevet 23 timer siden #12 Del Skrevet 23 timer siden Jeg registrerer jo hvordan andre ser ut. Ser at noen har finere neser enn andre. Men sier eller skriver det jo ikke til dem av den grunn. Folk er bare slemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kullsyrevann Skrevet 23 timer siden #13 Del Skrevet 23 timer siden Det er helheten til ansiktet jeg ser på, de fleste har en nese som kler de. Og uansett så tenker jeg ikke over utseendet til andre folk. Har viktigere ting å henge meg opp i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #14 Del Skrevet 23 timer siden Jeg legger veldig sjelden merke til folks neser. Trodde veldig lenge at jeg selv hadde oppstoppernese, men det har jeg ikke 😅 Kun én gang at jeg har lagt merke til en person sin nese og den var ekstremt lang, krokete og skjev. Sa naturligvis ingenting. Anonymkode: 05a1d...00d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #15 Del Skrevet 23 timer siden Jeg kan faktisk ikke komme på at jeg noen gang har tenkt på noens nese… Jeg ser jo på utseende, særlig kanskje øynene, da jeg føler de sier mye om personen, men aldri nesen… Anonymkode: a1efb...35b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #16 Del Skrevet 23 timer siden Akkurat nese som er stygg/stor så er det så veldig midt i fjeset at man legger veldig merke til det. Og da syns jeg synd på den det gjelder. Så ja, jeg syns synd på vedkommende, det må være veldig hemmende å ha en stor nese eller veldig skeiv som ikke står i stil med resten av ansiktet. Samme med jenter med sterk hårvekst. Det er jo hemmende og leit. Anonymkode: 213c5...d75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22 timer siden #17 Del Skrevet 22 timer siden Tenker ikke over andre sine neser. Men kunne aldri finne på å kommentere noe stygt til andre. Anonymkode: 3ba0c...30c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #18 Del Skrevet 15 timer siden Tror aldri jeg har tenkt noe som helst om andre sin nese. Anonymkode: 61546...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #19 Del Skrevet 15 timer siden Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg. Det kommer jo an på personen som bærer nesen i ansiktet. Er personen søt, snill og grei som person, blir jo automatisk utseendet bedre også. Er personen slem og ondskapsfull, kan en stor eller krokete nese fort bli "hekse-aktig". Jeg var kjærester med en fyr en gang som hadde en stor haukenese. Det gjorde ingenting, han var en skikkelig ålreit og grei fyr. Han var søt. Anonymkode: 94dfa...198 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8 timer siden #20 Del Skrevet 8 timer siden Om noen er "STYGG" her eller der spiller ingen rolle for meg. Bare dem ikke er stygge i væremåte så. Anonymkode: 4eb84...84e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå