AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #21 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Man spiser ikke handlekurver såvidt jeg vet, og man kan vaske hendene etter å ha tatt på den. Anonymkode: ad703...5c0 Man bør visst spise dem ifølge de som mener at eksponering for bakterier og virus er bra for oss... Anonymkode: 24078...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #22 Del Skrevet 28. desember 2024 Med mindre du er i noen slags risikogruppe, under kreftbehandling eller noe annet spesielt, så tåler du dette helt fint. Du skal ha sinnsykt uflaks hvis du blir syk av dette. Det går bra. Anonymkode: 09792...cd3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #23 Del Skrevet 28. desember 2024 Folk jeg ikke er fornøyd med hygienen til sier jeg nei takk til å spise hos. Verre er det ikke. Anonymkode: b0d53...ed7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. desember 2024 #24 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg har aldri blitt syk av å spise hjemme hos noen, men det har jeg av å spise på resturant. Med andre ord så bekymrer jeg meg lite over "hygienen" til vertsskapet, de fleste er gode nok på det området. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uanonym bruker Skrevet 28. desember 2024 #25 Del Skrevet 28. desember 2024 Så lenge de ikke har en smittsom sykdom, er det ikke farlig at de tar på maten med hendene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #26 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Med mindre du er i noen slags risikogruppe, under kreftbehandling eller noe annet spesielt, så tåler du dette helt fint. Du skal ha sinnsykt uflaks hvis du blir syk av dette. Det går bra. Anonymkode: 09792...cd3 Du vet man har herpesvirus for evig i systemet? Anonymkode: 24078...d80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #27 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 20.58): Er bedt i en julemiddag hos nær familie. De er ikke så nøysomme. Bruker henda til å fordele ribba på serveringsfat. Om det drypper fra saus holderen så bruker de fingeren for å fange dette og sutter på fingeren etterpå. Kommer ofte 2 dråper, så de gjør det med fingeren og sutter på den 2 ganger. Men dette er heldigvis det eneste De får bare besøk av meg, så føler ikke jeg kan komme å være frekk. Jeg brukte min serviett til å tørke av saus dråpene, men tror ikke de så det 🙈 Jeg kan jo ikke si ifra om noe her… jeg burde jo bare være takknemlig for å få komme til et dekket bord med så mye god mat! hva ville du gjort? Anonymkode: 78170...091 Autistiske meg hadde fysisk ikke klart å spise den maten uten å brekke meg😳 Anonymkode: 1f7f7...89b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. desember 2024 #28 Del Skrevet 28. desember 2024 (endret) Til svar innleggene her , må dere disse ethvert åpningstråd til å være et problem TS har, ikke noen andre ? Mattilsynet har avdekket jævls mye rart , fra matforgiftning er på McDonalds , rotter på gatekjøkkener med hygiene på off serveringssteder...at det selges fjorårets julemat med diverse hygiene rundt er og blir ikke overraskende. Endret 28. desember 2024 av Baktus2024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tomatplanten Skrevet 28. desember 2024 #29 Del Skrevet 28. desember 2024 Hva med at du sier til familien din «Jeg vet det er ingen grunn til bekymring. Men jeg er litt nøye med sykdom for tiden fordi X og Y med jobben, så jeg hadde satt ekstra pris på om alle vasker hender før vi tar på mat». Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fugl fønix Skrevet 28. desember 2024 #30 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 21.34): Det minner meg om min tante som kjørte to fingre langt inn i kaka, for å holde den på plass mens hun skulle skjære seg et stykke 🤮😂 Anonymkode: 92e81...592 😂 uffda, ja det hørtes veldig kvalmt ut,æsj. Normale mennesker bruker da kakespade når de forsyner seg av kaka,slik at fingrene ikke er i kontakt med kaka i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #31 Del Skrevet 28. desember 2024 Jeg har inntrykk at TS er ganske prippen og har mistet litt kontakt med den naturlige verden. Jeg hadde en søster som ble hysterisk en gang, fordi det var små mikroskopiske dyr i jorda i potteplantene hun kjøpte på butikken. Jeg sa «det er naturlig, har du glemt hvor planter kommer fra». Hun mente at det skulle være steril jord, siden det kom fra butikken! Fort gjort å miste litt bakkekontakt Anonymkode: 045a6...d11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #32 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg har inntrykk at TS er ganske prippen og har mistet litt kontakt med den naturlige verden. Jeg hadde en søster som ble hysterisk en gang, fordi det var små mikroskopiske dyr i jorda i potteplantene hun kjøpte på butikken. Jeg sa «det er naturlig, har du glemt hvor planter kommer fra». Hun mente at det skulle være steril jord, siden det kom fra butikken! Fort gjort å miste litt bakkekontakt Anonymkode: 045a6...d11 Men man spiser ikke pottejorden, gjør du det? Anonymkode: 24078...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #33 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 21.42): Hvordan skal det gå med den unge generasjonen som dør på seg av slike bagateller? Regner med TS må gå til psykolog for traumeterapi etter å ha opplevd noe så grusomt... Anonymkode: 6da3e...481 Gjeeeeesp Anonymkode: 5b414...d2e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #34 Del Skrevet 28. desember 2024 Mulig ts eller de andre hysteriske her, er de som mente den friske mannen til dama med omgangssyke, ikke kunne ta seg en rask tur på butikken for å handle inn det mest nødvendige på julaften. Anonymkode: 7541b...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa Gnom Skrevet 28. desember 2024 #35 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 20.58): Er bedt i en julemiddag hos nær familie. De er ikke så nøysomme. Bruker henda til å fordele ribba på serveringsfat. Om det drypper fra saus holderen så bruker de fingeren for å fange dette og sutter på fingeren etterpå. Kommer ofte 2 dråper, så de gjør det med fingeren og sutter på den 2 ganger. Men dette er heldigvis det eneste De får bare besøk av meg, så føler ikke jeg kan komme å være frekk. Jeg brukte min serviett til å tørke av saus dråpene, men tror ikke de så det 🙈 Jeg kan jo ikke si ifra om noe her… jeg burde jo bare være takknemlig for å få komme til et dekket bord med så mye god mat! hva ville du gjort? Anonymkode: 78170...091 Herregud. Jeg blir kvalm bare av å lese dette. Jeg hadde garantert mistet matlysten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 28. desember 2024 #36 Del Skrevet 28. desember 2024 Bakterier går i dvale ved minus 12 celsius , vekkes fort til livet ved opptinining.. til info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #37 Del Skrevet 28. desember 2024 Du trøkker i deg dyrelik, men er bekymret for at verten tar på det?! Rart hva som er ekkelt og ikke .... Anonymkode: 4afdc...534 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #38 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Mulig ts eller de andre hysteriske her, er de som mente den friske mannen til dama med omgangssyke, ikke kunne ta seg en rask tur på butikken for å handle inn det mest nødvendige på julaften. Anonymkode: 7541b...a13 Jeg mener ikke det, fordi man kan faktisk vaske det man spiser fra butikken, og man kan vaske seg på hendene når man kommer hjem, men ts kan IKKE vaske maten før hun putter den i munnen Anonymkode: 24078...d80 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #39 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Du vet man har herpesvirus for evig i systemet? Anonymkode: 24078...d80 Leste du det jeg skrev om "sinnsykt uflaks"? Jeg anser sjansen for at hun skal bli smittet av herpes ved å helle fra et sausenebb som har hatt kontakt med spytt på utsiden av som ca. ikke-eksisterende. Sausen er varm, kommer sannsynligvis ikke til å komme i kontakt med bakteriene fra spyttet. I tillegg vet vi ikke om denne mannen i det hele tatt har herpes! Om så må han også ha utbrudd. Det blir alt for mange hvis og om, man nærmer seg større sjanse for å vinne i Lotto. Det er nevrotisk å gå rundt å tenke på slikt. Nei, det er ikke spesielt lekkert eller hygienisk å gjøre. Nei, det er ikke farlig. Ingen lever evig, så det blir ikke noen evig herpes, det blir maks 80 år. Anonymkode: 09792...cd3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå