AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 Sett at det er billig kjøttdeig i frysedisken. Men jeg bor alene, og spiser kjøttdeig 1 gang i uka. Kan jeg tine den sånn halvveis sånn at jeg kan dele opp med en veldig skarp kniv? Og så fryse?😅 Eller burde jeg halvstekte det, porsjonere og steke igjen dagen det skal spises? Kanskje hel steke… hva er best her?? Anonymkode: fc4c3...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Del Skrevet 26. desember 2024 Ikke frys den igjen rå. Jeg ville stekt hele, helt stekt og deretter fryst ned. Anonymkode: 45704...796 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 Stek opp alt, så fryser du ned igjen det du ikke bruker. Anonymkode: d5237...78d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke frys den igjen rå. Jeg ville stekt hele, helt stekt og deretter fryst ned. Anonymkode: 45704...796 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Stek opp alt, så fryser du ned igjen det du ikke bruker. Anonymkode: d5237...78d Takk for råd 😄 Anonymkode: fc4c3...604 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 28. desember 2024 #5 Del Skrevet 28. desember 2024 Det er ikke farlig å dele opp og fryse ned igjen, men kvaliteten kan forringes noe. Jeg foretrekker å gjøre som de andre her, steker opp en pakke og fryser ned porsjonsvis. Av og til steker jeg hele pakken til en pastasus, da har jeg til både pasta og lasagne hvis jeg får lyst på, eller jeg steker med sopp og taco/fajitaskrydder til en dag jeg får lyst på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maia70 Skrevet 28. desember 2024 #6 Del Skrevet 28. desember 2024 Lag dobbel middag og frys resten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå