AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har vært alene med min datter siden hun var baby. Nå er hun 14 og jeg ser henne knapt lenger. Hun deltar i måltider men ellers er hun stort sett på rommet sitt. Vi har et godt og åpent forhold, så det handler ikke om dårlig stemning. Antar det kanskje er normalt med tenåringer..? Men så til det jeg lurer på. Mitt liv har de siste 14 årene egentlig kun handlet om å være mamma. Jeg ELSKER å være mamma, men kjenner det er på tide å finne ut av hvem jeg er utenom mammarollen. Hva gjør dere andre i helger og på kvelder med store barn som ikke trenger meg så mye lenger? Føles ikke som noe stort behov å dra bort fra huset, men pr nå blir jeg fort sittende foran tv’en og henge alene. Ønsker å finne på noe for meg selv, men hva?? Anonymkode: ecd88...9ad 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden Hva gjorde du før du fikk barn da? Anonymkode: bbd7d...6cc 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Har du ingen interesser? Anonymkode: 46746...50e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #4 Del Skrevet 14 timer siden Hva vil du gjøre da? Hva liker du? Jeg gjør mye forskjellig. Jeg er veldig huslig og liker å holde på med blomster/hage/nyttevekster. Nå er det strikking og serier. Jeg er og glad i å gå turer. Ellers Hender det jeg tar en dag der jeg Baker og lager middager til å ha i frysa. Ting som lett kan varmes og gjerne av barna før jeg kommer hjem fra jobb. Ei venninne har tatt opp hund som hobby, en annen ei har begynt å spille håndball igjen, mens en annen ei har begynt med crossfit.. Er masse man kan gjøre. Anonymkode: 01c00...0d5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #5 Del Skrevet 14 timer siden Trener, handler, konserter. Det var en velsignelse da barna ble såpass store at de ikke var avhengig av at jeg var hjemme eller fulgte de opp på noe hele tiden. Det tok litt tid å omstille seg da. Anonymkode: e64bb...733 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden Finn noe du liker. Selv driver jeg med mye forskjellig; løping, dans, strikking, broderi, lage smykker, maler, treffer venninner, ordner med spa og hudpleie for meg selv hjemme, pusler, osv osv. Anonymkode: 441cd...a61 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 14 timer siden #7 Del Skrevet 14 timer siden Du kan prøve å gå på en form for kreativt kurs. Tanten min (37 år) gikk på keramikkkurs, og det virket som hun likte det veldig godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #8 Del Skrevet 14 timer siden Ser på serier, leser bøker, baker, går turer, går på kino, treffer venner, trener, tar ekstra vakter for å spe på inntekten, driver litt med redesign av møbler, sløver på sofaen, dupper litt… 😅 Anonymkode: 452b9...5b5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #9 Del Skrevet 14 timer siden Jeg skjønner deg godt! Jeg vet nesten heller ikke hvem jeg er utenom mamma😂🙈 var veldig arbeidsnarkoman før jeg ble mor. Ting jeg kommer til å gjøre mer av i fremtiden er kor, trening også har jeg veldig lyst til å f.eks. ta en male, keramikk eller dreie-kurs. Hva med å opprette en trenings/gågruppe i lokalområdet? Anonymkode: 9d503...e67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #10 Del Skrevet 14 timer siden Er også 100% alene med en 14, snart 15, åring. Hun er en god del ute med venninner, men ofte samles de her Jeg trives med å være tenåringsmamma. Vi gjør fortsatt mye gøy sammen og det er mye å følge med på (hvem er hun med, må hun hentes, hvem er foreldrene til de andre ungdommene - de jeg ikke kjenner fra før av- og er de hjemme osv.). Men det er også veldig deilig å få mer tid til meg selv, mine aktiviteter, mine venner, kan jobbe mer overtid etc. Livet akkurat nå er veldig deilig Anonymkode: 95510...231 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sigrid<3 Skrevet 12 timer siden #11 Del Skrevet 12 timer siden Jeg liker godt å sy på fritiden (jeg er kun 15 da) noe jeg startet med i sommer. Det er gøy of kreativt, og jeg kan lage både gaver og klær jeg har lyst på. Hvis du starter å sy kan du i tillegg sy fine klær til datteren din, som egentlig ville ha kostet deg mye. F.eks så har jeg sydd meg min egen ballkjole til avslutningsballet. I sommer sydde jeg en sånn sommerkjole som er ganske populær på sosiale medier for tiden, som egentlig koster flere tusen, men som jeg lagde ved hjelp av noen YouTube videoer (jeg kan vise hvilkne om du noen gang lurer på) til ca 200kr! Jeg sydde også disse populære vaffelsøm-skjørtene til noen venninner, og det var superenkelt! Du kan også ta sykurs eller noe lignende😊🩷 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå