AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #1 Del Skrevet 14 timer siden Jeg har gått på Cipralex 10 mg mot depresjon og angst i litt over et år, i sammen med terapi. Terapien alene var ikke nok, så etter 6 mnd terapi begynte jeg på cipralex. Det har hjulpet helt ekstremt. Ikke blitt flat, kun fått livsglede igjen! Så er fornøyd og har ingen bivirkninger (hadde såklart i begynnelsen men gikk fort over). Det eneste er at sexlysten min er helt død og får nesten ikke til å få orgasme. Dette dreper virkelig forholdet vårt. Noen som har lignende erfaring og har fått et antidepressiva som fungerte godt og som ikke tok bort sexlysten? Har prøvd å slutte på cipralex men ble veldig dårlig av dette så tror antidepressiva er noe jeg må ta en god stund fremover. Anonymkode: 13e10...279 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #2 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg har gått på Cipralex 10 mg mot depresjon og angst i litt over et år, i sammen med terapi. Terapien alene var ikke nok, så etter 6 mnd terapi begynte jeg på cipralex. Det har hjulpet helt ekstremt. Ikke blitt flat, kun fått livsglede igjen! Så er fornøyd og har ingen bivirkninger (hadde såklart i begynnelsen men gikk fort over). Det eneste er at sexlysten min er helt død og får nesten ikke til å få orgasme. Dette dreper virkelig forholdet vårt. Noen som har lignende erfaring og har fått et antidepressiva som fungerte godt og som ikke tok bort sexlysten? Har prøvd å slutte på cipralex men ble veldig dårlig av dette så tror antidepressiva er noe jeg må ta en god stund fremover. Anonymkode: 13e10...279 Dette med bivirkninger er veldig individuelt. Selv har jeg gått på cipralex og X antall andre antidepressiva oppigjennom åreneog jeg har aldri mistet sexlysten på noen av de. Anonymkode: 6d96b...796 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden Har prøvd flere pga samme bivirkninger. For meg ble det Bupropion (wellbutrin) som ble redningen. Denne medisinen er ikke like effektiv som cipralex men jeg har ingen bivirkninger. Tar lang tid før virkning, måtte opp på maks dose raskt forå få noen virkning i det hele tatt. Anonymkode: a0f4f...e95 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå