AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #1 Del Skrevet 13 timer siden Noen som har opplevd å ha kynnere hele dagen? Over flere dager i de siste ukene før termin? Jeg har 1 cm åpning, og har hatt kynnere i flere uker som er svært vonde. Nå har kynnerene vart hele dagen, noen er vonde og noen er ubehagelig. Har kynnere hvert 5-10 minutt og de varer alt fra 30-40 sek. Også veldig høy puls og er kvalm. Er det noe jeg bør ringe føden om? Anonymkode: 9d646...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #2 Del Skrevet 13 timer siden Det med at du har veldig høy puls og er kvalm tenker jeg at jeg ville ha snakket med lege om. Det er jo normalt med høyere puls som gravid, men hvis den har økt tydelig nå i det siste og du i tillegg er uvel ville jeg sjekket det ut for sikkerhets skyld. Med kynnere så er det så vanskelig å si. Jeg hadde kynnere som kom og gikk hele dagen, gjennom siste halvdel av svangerskapene mine, og til tider var magen konstant hard over lengre tid. I første svangerskap var ikke kynnerne vonde. I andre svangerskap var de vonde, og til tider regelmessige de siste ukene. Jeg snakket med jordmor i kommunen da det startet i uke 34, og hun sa til meg at jeg ikke trengte å gjøre noe med det utover å forsøke å hvile og følge med på om det tok seg opp og ble hyppigere og kraftigere, siden jeg var passert uke 34. Jeg skulle ringe føden om det tok seg opp, og jeg tenkte at fødselen var i gang. De kom uansett ikke til å forsøke å stoppe fødselen. Men det var hva jeg fikk beskjed om, er du usikker, så er det helt greit å ringe føden Særlig mtp. de andre symptomene dine. Jeg hadde forøvrig 4 cm. åpning på siste kontroll hos jordmor et døgn før fødslen faktisk startet. Så noe hadde disse kynnerne gjort selv om de ikke var begynnende fødselsrier for min del. Anonymkode: 580f6...3b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #3 Del Skrevet 13 timer siden Hadde ringt ja. Hvordan vet du at du har 1cm åpning? Regner med du er i kontakt med føden siden du vet det. Vet dog om flere som har hatt kynnere flere dager i ukene før termin. Også en hel måned før. Anonymkode: 19bf8...3a3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #4 Del Skrevet 12 timer siden AnonymBruker skrev (37 minutter siden): Hadde ringt ja. Hvordan vet du at du har 1cm åpning? Regner med du er i kontakt med føden siden du vet det. Vet dog om flere som har hatt kynnere flere dager i ukene før termin. Også en hel måned før. Anonymkode: 19bf8...3a3 Ja det sjekket meg forrige uke. Anonymkode: 9d646...921 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå