AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #141 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 7.45): Supert ! Blir egendefinert ja fremover 😃 Og til dere andre ; ønsker dere ett godt nytt år med litt mindre doomscrolling 😆 bruk tiden på de nærmeste istedenfor eller les en bok. Anonymkode: c6e77...876 Kanskje du burde følge ditt eget råd og lese en bok i stedet for å sjekke hvem som har sett storyene dine først og mest, og irritere deg over det. Anonymkode: b863d...c36 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #142 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 28.12.2024 den 8.02): Ja, men du havner neppe i feil story til den samme personen i flere år sant? Neppe. Var det folk her bare ikke forstod. Anonymkode: c6e77...876 Ikke meg du siterer, men det kan man vel. Visst jeg er innom fb én gang om dagen, har ca 4 venner som legger ut story. Kan jo havne på de da. Ser du har løst problemet så det er jo bra. Anonymkode: f7c5f...068 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymbruker*** Skrevet 29. desember 2024 #143 Del Skrevet 29. desember 2024 (endret) AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 11.01): Nei, jeg vil at de skal slutte å se hver jævla gang jeg poster noe. Jeg vil helst at kun familie, venner, slekt og kollegene mine skal se . Ikke random folk Anonymkode: c6e77...876 Dumt å legge ut synlige stories for folk man ikke vil skal se innholdet da? Derfor liker jeg Snapchat godt, hvor det er 110 muligheter for å velge hvem som kan se hva man legger ut. På fb kan man vell opprette gruppechatter for å dele slikt innhold elns. Det er en grunn til at folk bruker fb mindre og mindre. Det er ikke en plattform som fungerer lengre. Selv bruker jeg bare Messenger som en meldingstjeneste. Samt scroller litt på fb av og til, men det er faen meg mye drit der... Endret 29. desember 2024 av Anonymbruker*** 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
k4ren Skrevet 29. desember 2024 #144 Del Skrevet 29. desember 2024 Avogtil står jo gjerne den storygreia med bilde på øverst på siden til man klikker på den. Først da forsvinner småbildet. Synes det er irriterende når folk legger ut oppmerksomhetssyke halvnakne stores, da klikker jeg for å få det vekk. Visste ikke de kunne se at jeg hadde sett på det, da tror de vel nå at jeg har vært inne for å se på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2024 #145 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Kanskje du burde følge ditt eget råd og lese en bok i stedet for å sjekke hvem som har sett storyene dine først og mest, og irritere deg over det. Anonymkode: b863d...c36 Hahahaha kunne ikke sagt det bedre selv. TS logg av for Guds skyld, alle ser at dette ikke er sunt for deg. Anonymkode: 1e103...324 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jajakvinne12 Skrevet 29. desember 2024 #146 Del Skrevet 29. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 19.42): Jeg ser aldri på stories men tror jeg har satt et eller annet innstilling på FB som spiller de automatisk og lagrer de på et vis? Jeg får stadig meldinger a-la "du har lagret 11 nye videoer" 😳 jeg aner ikke hvordan slå det av 😅 Anonymkode: 0c204...ddc Dette har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå