AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #121 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Er det så veldig vanskelig å forstå at jeg vil helst at de nærmeste skal følge med? Og litt slekt osv. Beklager at det er så vanskelig å forstå. Jeg vil ikke ha likes. Men er lei av at de samme skal glo på alt. Og nei! Jeg følger ikke med på 700 stykk. Har truffet alle sammen ja faktisk. Men jeg sitter ikke å glor på deres story heller! Hjelpes . Anonymkode: c6e77...876 Men kjære deg... Du kan jo ikke styre hvordan andre bruker sosiale medier, hva de velger å se på, eller hva de "liker"! Det eneste du kan gjøre her er å rydde opp i vennelista di,og fjerne de du ikke vil skal se,eller la være å legge ut noe.... Ganske enkelt.. Anonymkode: 9b340...952 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #122 Del Skrevet 19 timer siden Dette må jo være troll. Det er ingen som tenker slik som er over 14 år. Anonymkode: 7cef5...87a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19 timer siden #123 Del Skrevet 19 timer siden Jeg åpner fb og blar nedover og blir da ufrivillig utsatt for noens storyer. Det blir litt som overvåkning synes jeg at den som legger det ut kan se hvem som har sett det når jeg bare scrollet forbi. Hvis det da kommer opp at jeg har sett det så er det jo egentlig feil. Anonymkode: 9b5cd...1bc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
zondaar Skrevet 19 timer siden #124 Del Skrevet 19 timer siden AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 19.33): Hvorfor gjør folk dette? Hva er greien? Jeg ligger ikke så ofte ting ut. Men når jeg gjør legger jeg merke til at flere av de samme går igjen. De liker aldri noe. Aldri. Syntes det er rar oppførsel. Jeg ser ikke på storyen til folk jeg ikke er interessert i livene til. Anonymkode: c6e77...876 Hæ? Hva mener du? Rar oppførsel? Jeg ser på storyen til folk på fb uten å trykke liker. Den bare er der og jeg bruker ikke krefter på å trykke liker på irrelevante ting fra andres liv. Er ikke ofte jeg er inne i «story-mode» men inn i mellom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #125 Del Skrevet 11 timer siden Diggilo skrev (9 timer siden): Værsågod. Problem er løst. Etter at du har lagt ut bilde/video på din story så trykker du på det du har lagt ut og velger redigere personvern og vipps så kan du velge egendefinert og her velge ut hvilke av de på vennelisten din du vil skal få se. Disse kan du også lagre til neste gang, eller du kan velge for hver story du oppretter. Du kan til og med velge hvem du vil skjule den for. Så nå kan du legge de du mener skuler på storyen din under der 😊 Supert ! Blir egendefinert ja fremover 😃 Og til dere andre ; ønsker dere ett godt nytt år med litt mindre doomscrolling 😆 bruk tiden på de nærmeste istedenfor eller les en bok. Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #126 Del Skrevet 10 timer siden Du minner meg om min EKSvenninne som alltid sendte meg melding med spørsmål om jeg kunne like alt hun la ut. Du nå slutte å la facebook/instagram/snap være livet ditt. Anonymkode: 6e04a...41b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #127 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du minner meg om min EKSvenninne som alltid sendte meg melding med spørsmål om jeg kunne like alt hun la ut. Du nå slutte å la facebook/instagram/snap være livet ditt. Anonymkode: 6e04a...41b Du har ikke lest hele tråden. Det handler ikke om likes. Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #128 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (21 timer siden): Samme gjengen i flere år nå😆 Neppe paranoid. Men forstår at enkelte er over gjennomsnittet interessert ja. Det går ikke ett sekund ofte før den blir sett av noen av disse. Og ja! Det må jeg si jeg syntes er merkelig når det skjer hver gang. Anonymkode: c6e77...876 Tidenes I-landsproblem... Slett de folka du ikke vil skal se storyen, problem løst Anonymkode: d2e1b...45f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #129 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tidenes I-landsproblem... Slett de folka du ikke vil skal se storyen, problem løst Anonymkode: d2e1b...45f Jeg vil ikke være uhøflig . Eller at de skal tro jeg ikke liker de. Har sluttet å følge ekstremt mangen sånn at jeg ikke får se deres greier iallefall. Men problemet er løst forresten allerede . Hvis jeg noen gang skal legge noe ut så blir det begrenset publikum. Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #130 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg åpner fb og blar nedover og blir da ufrivillig utsatt for noens storyer. Det blir litt som overvåkning synes jeg at den som legger det ut kan se hvem som har sett det når jeg bare scrollet forbi. Hvis det da kommer opp at jeg har sett det så er det jo egentlig feil. Anonymkode: 9b5cd...1bc Ja, men du havner neppe i feil story til den samme personen i flere år sant? Neppe. Var det folk her bare ikke forstod. Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #131 Del Skrevet 10 timer siden Jeg visste ikke at det var forventet at man skulle trykke liker på folks stories en gang. Det samme gjelder for Instagram historier. Anonymkode: 4dca3...e04 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #132 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Supert ! Blir egendefinert ja fremover 😃 Og til dere andre ; ønsker dere ett godt nytt år med litt mindre doomscrolling 😆 bruk tiden på de nærmeste istedenfor eller les en bok. Anonymkode: c6e77...876 Det har jo ingenting med dette å gjøre... Du legger vel ikke ut masse negative greier? Anonymkode: 9b340...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #133 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Supert ! Blir egendefinert ja fremover 😃 Og til dere andre ; ønsker dere ett godt nytt år med litt mindre doomscrolling 😆 bruk tiden på de nærmeste istedenfor eller les en bok. Anonymkode: c6e77...876 Hvem er du til å fortelle folk hva de skal gjøre? Anonymkode: 09531...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BobbySocks Skrevet 6 timer siden #134 Del Skrevet 6 timer siden Så du vil legge ut ting til folk å se, men du vil ikke at de skal se? Fascinerende. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5 timer siden #135 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (På 27.12.2024 den 10.41): Fb er formelt for meg. På insta slettet jeg over 300 stykker og følger kun noen få. Der poster jeg litt mer og nesten ingenting på fb. Så overfladisk ? Nei, det er motsatt. Jeg er mest opptatt av nære relasjoner. Og følger kun med på de nærmeste. Derfor føles det litt rart for meg at andre følger så godt med. Anonymkode: c6e77...876 Jeg får informasjon direkte fra mine nære venner, men følger mer med på perifere og eldre bekjentskaper på Facebook, synes det er spennende selv om vi ikke snakker sammen eller møtes. Jeg bryr meg fortsatt om de jeg har hatt i livet mitt opp igjennom. Igjen, du skriver at du har 700 venner på Facebook og reagerer på at noen av dem tydeligvis er såpass nysgjerrig på deg og ditt liv at de kikker på storiene dine, som du så og si aldri legger ut. Likevel har du merket deg at det er de samme få folkene som går igjen, og at de er meget raske med å sjekke ut hva du poster. Dette tyder på at disse personene kanskje er litt nysgjerrig på deg, og mest sannsynlig andre, og at de tilbringer en del tid på Facebook siden de alltid er rask med å få med seg dine sjeldne stories. Det tyder også på at du er meget opptatt av disse menneskene og likes generelt. Du får raskt med deg at de samme folkene har sett på din story, ikke trykket like og at de har sjekket deg ut relativt raskt. Da sitter de sikkert og venter på dine stories, vet du. Du legger jo ut så sjeldent, og disse folkene er hyperinteressert i deg, men synes enten det du poster er helt greit, bare sjekker for å holde seg oppdatert, eller at det du legger ut ikke har en wow-faktor som de tenker fortjener en like. Du skriver at Facebook er formelt for deg, men fortsatt poster du. Fortsatt kan alle dine 700 formelle venner se hva du poster - det ligger åpent for dem - men du vil helst ikke at de skal se på det? Hvorfor poster du om du bare vil at nære og kjære skal se og like? Hvorfor har du så mange venner som du ikke vil skal få meg se de sjeldne begivenheter du poster på Facebook? Nei, det du skriver makes no sense. Du har nok noen rare baktanker om dine formelle Facebook venner, eller om deg selv. Ja, du er absolutt overfladisk. Kan ikke komme på noe bedre beskrivende ord for deg. Anonymkode: 408e4...a4e 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå