AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:54 #21 Del Skrevet torsdag kl 18:54 Normal er jo ikke like alt, enn liker bere det som er interessangt Anonymkode: e5378...639 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:55 #22 Del Skrevet torsdag kl 18:55 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Bare syntes det er litt merkelig at det flere av de samme som går igjen. Fordi jeg føler at de er litt «kikkere» . Vil ha med seg ting og er nysgjerrige . Kommer til å slutte å poste ting. Anonymkode: c6e77...876 Man kan ikke legge ut ting på sosiale medier, og deretter skule på de som ser på innholdet og stemple dem som kikkere. Kanskje det er du som er en ekshibisjonist? Anonymkode: 1e103...324 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:58 #23 Del Skrevet torsdag kl 18:58 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Man kan ikke legge ut ting på sosiale medier, og deretter skule på de som ser på innholdet og stemple dem som kikkere. Kanskje det er du som er en ekshibisjonist? Anonymkode: 1e103...324 Nei, for jeg ligger nesten aldri ting ut. Kanskje en story annenhver måned. Poster ekstremt sjeldent Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 18:59 #24 Del Skrevet torsdag kl 18:59 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Normal er jo ikke like alt, enn liker bere det som er interessangt Anonymkode: e5378...639 Hvorfor se på da? Hvis det ikke er interessant ? Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet torsdag kl 18:59 #25 Del Skrevet torsdag kl 18:59 Jeg klikker ikke liker/hjerte etc på FB stories av den enkle grunn at da havner det på messenger. Og jeg er som regel ikke interessert i å chatte med de jeg har sett storyen til. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:00 #26 Del Skrevet torsdag kl 19:00 Linazer skrev (1 minutt siden): Jeg klikker ikke liker/hjerte etc på FB stories av den enkle grunn at da havner det på messenger. Og jeg er som regel ikke interessert i å chatte med de jeg har sett storyen til. Da hadde jeg ikke giddet å se storyen deres. Jeg ser kun på de jeg bryr meg om. Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Daria Skrevet torsdag kl 19:00 #27 Del Skrevet torsdag kl 19:00 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, for jeg ligger nesten aldri ting ut. Kanskje en story annenhver måned. Poster ekstremt sjeldent Anonymkode: c6e77...876 Men du husker likevel fra gang til gang hvem som ser og hvem som liker (eller ikke)...? 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stoltskeiv Skrevet torsdag kl 19:03 #28 Del Skrevet torsdag kl 19:03 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Hvorfor gjør folk dette? Hva er greien? Jeg ligger ikke så ofte ting ut. Men når jeg gjør legger jeg merke til at flere av de samme går igjen. De liker aldri noe. Aldri. Syntes det er rar oppførsel. Jeg ser ikke på storyen til folk jeg ikke er interessert i livene til. Anonymkode: c6e77...876 Hvorfor er like så viktig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:04 #29 Del Skrevet torsdag kl 19:04 Daria skrev (3 minutter siden): Men du husker likevel fra gang til gang hvem som ser og hvem som liker (eller ikke)...? Ja, for det har gått igjen lenge nå. Av rundt 700 stykk er det den samme håndfullen. De ser gjerne med en gang også. Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:06 #30 Del Skrevet torsdag kl 19:06 Stoltskeiv skrev (1 minutt siden): Hvorfor er like så viktig? Tror ikke det er liken som er viktig for meg. Men at jeg kunne ønske de ikke så😅 Men ja..konklusjon; Jeg kommer til å la være å poste. Kun dele med de nærmeste fra nå av. Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:07 #31 Del Skrevet torsdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Hvorfor gjør folk dette? Hva er greien? Jeg ligger ikke så ofte ting ut. Men når jeg gjør legger jeg merke til at flere av de samme går igjen. De liker aldri noe. Aldri. Syntes det er rar oppførsel. Jeg ser ikke på storyen til folk jeg ikke er interessert i livene til. Anonymkode: c6e77...876 Fordi de liker ikke det du legger ut? Hvis du legger ut at du spiser middag eller har kjøpt klær, er det virkelig verdt en like? Anonymkode: 7d715...166 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:07 #32 Del Skrevet torsdag kl 19:07 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi de liker ikke det du legger ut? Hvis du legger ut at du spiser middag eller har kjøpt klær, er det virkelig verdt en like? Anonymkode: 7d715...166 Jeg ligger aldri sånne ting ut. Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:11 #33 Del Skrevet torsdag kl 19:11 Er det ikke bedre å poste vanlig?😊 Anonymkode: 3a42c...d06 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:12 #34 Del Skrevet torsdag kl 19:12 Så mye rart folk henger seg opp i... Om du ikke vil at folk skal "kikke" så ikke post noe da,vel? Anonymkode: 9b340...952 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:16 #35 Del Skrevet torsdag kl 19:16 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så mye rart folk henger seg opp i... Om du ikke vil at folk skal "kikke" så ikke post noe da,vel? Anonymkode: 9b340...952 Jo, du har rett. Jeg tror jeg rett og slett er lei sosiale medier. Forstår ikke at folk ikke kan bruke det slik det skal brukes . Som ett sosialt verktøy. Istedenfor å vare glo på hverandre 😆 Men ja…kommer til å slutte å poste. Gir meg ingenting. Kun noen chat grupper som betyr noe. Resten er bare overfladisk viss vass. Anonymkode: c6e77...876 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:26 #36 Del Skrevet torsdag kl 19:26 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Ja, for det har gått igjen lenge nå. Av rundt 700 stykk er det den samme håndfullen. De ser gjerne med en gang også. Anonymkode: c6e77...876 700 stk??? Anonymkode: de66e...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:27 #37 Del Skrevet torsdag kl 19:27 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jo, du har rett. Jeg tror jeg rett og slett er lei sosiale medier. Forstår ikke at folk ikke kan bruke det slik det skal brukes . Som ett sosialt verktøy. Istedenfor å vare glo på hverandre 😆 Men ja…kommer til å slutte å poste. Gir meg ingenting. Kun noen chat grupper som betyr noe. Resten er bare overfladisk viss vass. Anonymkode: c6e77...876 Men herlighet da, kanskje innholdet du poster er rævva kjedelig? Noen gang tenkt på det? Anonymkode: de66e...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:28 #38 Del Skrevet torsdag kl 19:28 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jo, du har rett. Jeg tror jeg rett og slett er lei sosiale medier. Forstår ikke at folk ikke kan bruke det slik det skal brukes . Som ett sosialt verktøy. Istedenfor å vare glo på hverandre 😆 Men ja…kommer til å slutte å poste. Gir meg ingenting. Kun noen chat grupper som betyr noe. Resten er bare overfladisk viss vass. Anonymkode: c6e77...876 Og det gjør det mer ektefølt og dypere ved å trykke på en virtuell liker-knapp? 🙄 Anonymkode: de66e...643 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:33 #39 Del Skrevet torsdag kl 19:33 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Da er jo hele vitsen med sosiale medier borte. Det skal være ett sosialt verktøy da for venner og kjente. Og kanskje nye venner. Familie osv. Men når folk er sånn så kommer jeg bare til å la vær. Ingen vits i. Sier ikke at alle skal like alt hele tiden. Men det er enkelte som ALLTID skal se. En håndfull der som går igjen. Anonymkode: c6e77...876 Det dreier seg om algoritmer og de styrer mer enn du aner. Men bortsett fra det klikker jeg aldri på liker til noen som helst selv om jeg synes innleggene er verdt å se. Å degge for folks bekreftelsesbehov får noen andre gjøre. Dette er mitt bidrag til psykiatrien. Anonymkode: b3921...fe2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:33 #40 Del Skrevet torsdag kl 19:33 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Da er jo hele vitsen med sosiale medier borte. Det skal være ett sosialt verktøy da for venner og kjente. Og kanskje nye venner. Familie osv. Men når folk er sånn så kommer jeg bare til å la vær. Ingen vits i. Sier ikke at alle skal like alt hele tiden. Men det er enkelte som ALLTID skal se. En håndfull der som går igjen. Anonymkode: c6e77...876 Det må være skikkelig slitsomt å overtenke så voldsomt. Så du legger ut ting kun for å få likes og kommentarer? Anonymkode: 09531...b04 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå