AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #1 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg er i dyp smerte. Har noen opplevd å miste kjæledyret sitt og se det igjen etterpå? Eller fått noen tegn? Så langt musestille og ekstremt tomt her, ingen tegn selv om jeg gråter og ber om det. Anonymkode: b32bb...02c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #2 Del Skrevet 26. desember 2024 Jeg fikk tegn etter min lille hund gikk bort. Hun pleide alltid å søle litt vann utenfor skålen da hun drakk. Jeg orket ikke fjerne vann og matsålen før lenge etterpå. Plutselig en dag lå det masse vanndråper rundt skålen hennes. Det var ikke vann i skålen, så det kunne ikke blitt sølet noe fra oss. Anonymkode: 8743a...ed5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #3 Del Skrevet 26. desember 2024 Matskålen * Anonymkode: 8743a...ed5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #4 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg fikk tegn etter min lille hund gikk bort. Hun pleide alltid å søle litt vann utenfor skålen da hun drakk. Jeg orket ikke fjerne vann og matsålen før lenge etterpå. Plutselig en dag lå det masse vanndråper rundt skålen hennes. Det var ikke vann i skålen, så det kunne ikke blitt sølet noe fra oss. Anonymkode: 8743a...ed5 Takk for svar ❤️ Anonymkode: b32bb...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #5 Del Skrevet 26. desember 2024 Ja jeg har det. Hunden min kom plutselig til meg for mitt indre øye som en valp, og hang rundt meg i flere timer. Det var SÅ virkelig, ingenting jeg har mulighet til å fremkalle selv. Og hun var superlykkelig, enda gladere enn hun var her på jorda, så hun var på et godt sted. Hun kom til meg flere ganger, men aldri fullt så sterkt. Og etter hvert så kom hun bare når jeg "ropte" på henne. Noen ganger føltes det så virkelig at jeg måtte kaste en pinne til henne når jeg gikk tur. Men det er bare den hunden jeg har opplevd dette med, selv om jeg har kjent og mistet mange dyr. Vil anbefale deg å gå kurs i telepatisk dyrekommunikasjon, så får du nok til å snakke med henne. Alle kan det men vi har glemt det, men dyrene har ikke glemt det og gjør det hele tiden, også når de er på andre siden. Anonymkode: 5c8a8...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #6 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Ja jeg har det. Hunden min kom plutselig til meg for mitt indre øye som en valp, og hang rundt meg i flere timer. Det var SÅ virkelig, ingenting jeg har mulighet til å fremkalle selv. Og hun var superlykkelig, enda gladere enn hun var her på jorda, så hun var på et godt sted. Hun kom til meg flere ganger, men aldri fullt så sterkt. Og etter hvert så kom hun bare når jeg "ropte" på henne. Noen ganger føltes det så virkelig at jeg måtte kaste en pinne til henne når jeg gikk tur. Men det er bare den hunden jeg har opplevd dette med, selv om jeg har kjent og mistet mange dyr. Vil anbefale deg å gå kurs i telepatisk dyrekommunikasjon, så får du nok til å snakke med henne. Alle kan det men vi har glemt det, men dyrene har ikke glemt det og gjør det hele tiden, også når de er på andre siden. Anonymkode: 5c8a8...5b5 Takk for at du gir meg håp ❤️❤️ Har hatt flere dyr men dette dyret hadde jeg en åndelig forbindelse med fra første øyekast og en kjærlighet jeg aldri har kjent maken til. En del av hjertet mitt er borte. Håper så inderlig denne kjærligheten er nok til at jeg får et tegn eller en slik opplevelse du hadde med dyret som liten og lykkelig Anonymkode: b32bb...02c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #7 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Takk for at du gir meg håp ❤️❤️ Har hatt flere dyr men dette dyret hadde jeg en åndelig forbindelse med fra første øyekast og en kjærlighet jeg aldri har kjent maken til. En del av hjertet mitt er borte. Håper så inderlig denne kjærligheten er nok til at jeg får et tegn eller en slik opplevelse du hadde med dyret som liten og lykkelig Anonymkode: b32bb...02c Vil forresten også anbefale boka Animals in Spirit av Penelope Smith Anonymkode: 5c8a8...5b5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #8 Del Skrevet 26. desember 2024 Flere medium har sagt de ser katten min ganske tydelig rundt meg, hun kommer gjerne først under readings ❤️ Aldri fått noen beskjeder fra henne, men det er tydelig at hun er med meg ❤️ Har også opplevd ved flere anledninger at hunden min kommer og blir med på tur - spesielt på et strekke vi ofte gikk da hund 2 var valp 🥰 Anonymkode: 125e2...408 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #9 Del Skrevet 26. desember 2024 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Flere medium har sagt de ser katten min ganske tydelig rundt meg, hun kommer gjerne først under readings ❤️ Aldri fått noen beskjeder fra henne, men det er tydelig at hun er med meg ❤️ Har også opplevd ved flere anledninger at hunden min kommer og blir med på tur - spesielt på et strekke vi ofte gikk da hund 2 var valp 🥰 Anonymkode: 125e2...408 Takk for svar ❤️ Kanskje jeg skal vurdere et medium. Det eneste jeg har opplevd var bare fælt og ikke fortalt noen, for noen dager siden luktet det plutselig skikkelig brent i noen sekunder så forsvant det helt, lå i sengen. Og så innså jeg litt senere at det var på dette tidspunktet han ble kremert Vil ha en god opplevelse etter dette hvor jeg ser han glad eller kan føle han. Verker sånn etter å holde han. Det gleder meg å lese dine gode opplevelser 🌹 Anonymkode: b32bb...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #10 Del Skrevet 26. desember 2024 Hun kommer til meg i drømmene ofte, ung og frisk. Det er så levende, jeg kjenner lukta og føler henne så sterkt, våkner ofte med at jeg gråter. Tar det som et tegn på at hun enda er rundt meg♥️ Hunden min gjennom 16,5 år, savnet er enda stort etter flere år😪 Anonymkode: 49a92...128 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. desember 2024 #11 Del Skrevet 26. desember 2024 Kjæresten min hadde to rotter og de brukte å gå på dynen og tråkke rundt etter at han hadde lagt seg. Flere uker etter at rottene var borte, våknet han en natt av at små rotteføtter tasset over dynen og han var helt sikker på at rottene kom tilbake for å ta farvel. Anonymkode: fa320...fab 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #12 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Hun kommer til meg i drømmene ofte, ung og frisk. Det er så levende, jeg kjenner lukta og føler henne så sterkt, våkner ofte med at jeg gråter. Tar det som et tegn på at hun enda er rundt meg♥️ Hunden min gjennom 16,5 år, savnet er enda stort etter flere år😪 Anonymkode: 49a92...128 ❤️ Jeg drømte om han i natt, fikk masse kos og luktet på han og kysset han. Håper det var fordi han besøkte meg, men er deprimert og negativ så tenker det sikkert er tilfeldig fordi jeg tenker på han 24/7. Anonymkode: b32bb...02c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. desember 2024 #13 Del Skrevet 27. desember 2024 AnonymBruker skrev (15 timer siden): ❤️ Jeg drømte om han i natt, fikk masse kos og luktet på han og kysset han. Håper det var fordi han besøkte meg, men er deprimert og negativ så tenker det sikkert er tilfeldig fordi jeg tenker på han 24/7. Anonymkode: b32bb...02c Du skal ikke undervurdere drømmens kraft. Dette var sannsynligvis det vi kaller en profetisk drøm - en drøm av betydning. Mest sannsynlig var du i mediumistisk kontakt med åndeverden og ånden hans besøkte deg via drømme. Dette er den enkleste måten for de som er gått over på den andre siden å komme i kontakt med oss på. Høres utvilsomt ut som han er med deg og gjerne ville vise deg det ❤️ Anonymkode: 125e2...408 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #14 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du skal ikke undervurdere drømmens kraft. Dette var sannsynligvis det vi kaller en profetisk drøm - en drøm av betydning. Mest sannsynlig var du i mediumistisk kontakt med åndeverden og ånden hans besøkte deg via drømme. Dette er den enkleste måten for de som er gått over på den andre siden å komme i kontakt med oss på. Høres utvilsomt ut som han er med deg og gjerne ville vise deg det ❤️ Anonymkode: 125e2...408 Tusen takk, dette betyr alt i verden. Har ikke drømt om han før jeg virkelig ba om det før i går natt så jeg håper det betyr noe og ditt innlegg gir meg masse håp. En del av meg vet det ikke var tilfeldig Anonymkode: b32bb...02c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #15 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (På 26.12.2024 den 19.12): Jeg er i dyp smerte. Har noen opplevd å miste kjæledyret sitt og se det igjen etterpå? Eller fått noen tegn? Så langt musestille og ekstremt tomt her, ingen tegn selv om jeg gråter og ber om det. Anonymkode: b32bb...02c Ja, katten min ble påkjørt en natt. Samme morgen som ren rutine for å slippe henne inn kom det en følelse idet samme jeg åpnet døren. Og hundene hilste noe velkommen hjem. Pusen min kom hjem og er her enda. Ser den grå halen hennes rundt husveggene innimellom Anonymkode: 142fd...008 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #16 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Du skal ikke undervurdere drømmens kraft. Dette var sannsynligvis det vi kaller en profetisk drøm - en drøm av betydning. En profetisk drøm er en drøm som forutsier fremtidige hendelser. Anonymkode: 5c8a8...5b5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. desember 2024 #17 Del Skrevet 28. desember 2024 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): En profetisk drøm er en drøm som forutsier fremtidige hendelser. Anonymkode: 5c8a8...5b5 Flisespikkeri. Muligens feil betegnelse, drømmen ts hadde var likefullt mest sannsynlig en drøm der hun var i kontakt med åndeverden. Anonymkode: 125e2...408 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå