Gå til innhold

Innenfor å bryte et forhold der mannen hele tiden mobber dama for vekt?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har: dame med BMI på 26, mann med BMI rundt 28. Mannen kommenterer vekten til kona hele tiden. Når hun kler på seg trange klær. Når hun spiser. Når hun ser på TV. Hun har sagt i fra mange ganger, men han bare fortsetter. Skal hun holde ut  eller gå mens selvtilliten enda er i behold?

Anonymkode: bf539...f48

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liker du å bli hengt ut så blir du. Er du redd for å ikke finne en ny (og bedre) mann så blir du. Jeg har hørt om flere alvorlige tilfeller av verbal og psykisk vold hvor partneren blir i forholdet for deretter å legge skylden på partneren for at de ikke gikk. Så at du blir i forholdet ville ikke overrasket meg. 

Anonymkode: de144...045

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Vi har: dame med BMI på 26, mann med BMI rundt 28. Mannen kommenterer vekten til kona hele tiden. Når hun kler på seg trange klær. Når hun spiser. Når hun ser på TV. Hun har sagt i fra mange ganger, men han bare fortsetter. Skal hun holde ut  eller gå mens selvtilliten enda er i behold?

GÅ! Søren meg gjøre noe med sin egen bmi før han kommenterer andre sin!

Anonymkode: 76214...85c

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gå. Eller begynne å svare at du kan passe på deg selv, du er tykkere, så sett fokuset der.

Anonymkode: 516ec...e3a

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Damen kan gå når som helst uten grunn. Det trenger ikke være en grunn. Hva som er innafor eller ei, skal hun drite i. Det er hennes liv. 

Her er det en grunn. Og hun bør kanskje gå siden han kommer med kommentarer hele tiden. 

Anonymkode: de217...9f7

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et dumt spørsmål. Hvis mannen er SÅ ensporet og enkel, så er det ingen som ønsker å være sammen med ham. Ikke du heller. 

Anonymkode: fecff...dc1

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (41 minutter siden):

Skriv «jeg»  i stedet for dame. Du er jo likevel anonym her inne 🙄. Ja, sett ultimatum om at du går hvis han ikke gir seg.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig skal hun gå. Hvis det ikke hadde vært vekten hadde han funnet noe annet å kommentere på. Syk atferd der der å hakke på partneren sin. Det handler ikke om vekt dette her, ikke egentlig.

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bmi på 26 da er hun heller ikke særlig overvektig, faktisk sånn så veeeldig mange menn foretrekker😂 Går hun så tipper jeg hun finner en ny mann ganske kjapt som setter pris på formene hennes! Han, not so much😂😂

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sagt på en "slem" måte, eller prøver han å være mer spøkefull og det ikke mottas på den måten? 

Hvis slem er det bare å stikke. Hvis sistnevnte er det på tide med en prat om du ikke synes det er greit, evt. ta igjen med samme mynt siden han tydeligvis ikke er noe beinrangel selv heller. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GMT800 skrev (56 minutter siden):

Er det sagt på en "slem" måte, eller prøver han å være mer spøkefull og det ikke mottas på den måten? 

Hvis slem er det bare å stikke. Hvis sistnevnte er det på tide med en prat om du ikke synes det er greit, evt. ta igjen med samme mynt siden han tydeligvis ikke er noe beinrangel selv heller. 

Hun har sagt fra mange ganger, men han fortsetter på samme måten. Da har det faktisk ingen hensikt å fortsette å prate med ham.

Og å ta igjen, det blir å senke seg ned på hans nivå, og det vil han igjen bruke som skyts tilbake til henne, spesielt når forholdet uansett ryker.

TS - jeg hadde ikke stusset, jeg hadde gitt beskjed over nyttår om at det er slutt og satt igang prosessen med å komme meg ut av det forholdet så fort som mulig!

Anonymkode: 2a030...bca

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Sånn er min også, napper også godteri fra meg, og dasker til meg i familieselskap hvis jeg tar noe godteri.

Anonymkode: 78139...dd7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Sånn er min også, napper også godteri fra meg, og dasker til meg i familieselskap hvis jeg tar noe godteri.

Hvorfor godtar du dette? Er ikke greit. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Og du godtar dette fordi?

Anonymkode: 9fceb...686

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Og du godtar dette fordi?

Anonymkode: 9fceb...686

Er trygdet og ikke råd til å leie for det lille jeg har.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...