AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Tror dere det er mulig at en gift kvinne eller mann blir forelsket i sin elsker/elskerinne? Selvom de er gift, eller hører det til sjeldenhetene? Anonymkode: 29327...154 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Tror dere det er mulig at en gift kvinne eller mann blir forelsket i sin elsker/elskerinne? Selvom de er gift, eller hører det til sjeldenhetene? Anonymkode: 29327...154 Nei, menn klarer å skille sex og følelser. De er ofte veldig glad i konene sine, ikke på samme måte som kvinner og menn, menn blir virkelig glad i konene. Noen ganger gir ikke konen spenning, så da bruker de andre kvinner til å lage spenning fordi da varer forholdet lenger, om de ikke finner spenning hos noen og forblir i forholdet er det større sjanser for at det blir slutt, men en elskerinne gjør at det holder lenger, faktisk. Anonymkode: ad80d...24e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 14 timer siden #3 Del Skrevet 14 timer siden AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Tror dere det er mulig at en gift kvinne eller mann blir forelsket i sin elsker/elskerinne? Selvom de er gift, eller hører det til sjeldenhetene? Anonymkode: 29327...154 Ja det tror jeg er mulig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #4 Del Skrevet 13 timer siden Ja, helt klart. Typisk mønster. Forelsket i elskerinnen, men elsker kona. Anonymkode: c5d04...e23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13 timer siden #5 Del Skrevet 13 timer siden det kan de absolutt, men det betyr ikke at de forlater kona for elskerinnen. det skjer selvsagt, men mer vanlig at de blir hos kona Anonymkode: 2ee9b...efe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12 timer siden #6 Del Skrevet 12 timer siden Folk kan forelske seg uten å ligge med dem. Har hatt crush på folk uten å gjøre no med det. Ikke noe vits i å hsndle på enhver impuls heller… Anonymkode: 24a0f...0c1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #7 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ja, helt klart. Typisk mønster. Forelsket i elskerinnen, men elsker kona. Anonymkode: c5d04...e23 Man kan elske mer enn en person. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #8 Del Skrevet 10 timer siden Forelskelse varer visstnok 1,5 år - etter det går det over i kjærlighet som er mer rolig. Om det er hemmelig forhold kan sterke følelser vare litt lenger. Forelskelse er ikke noe å bygge på, man må ha noe mer. Anonymkode: 24a0f...0c1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anonym 555 Skrevet 10 timer siden #9 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Tror dere det er mulig at en gift kvinne eller mann blir forelsket i sin elsker/elskerinne? Selvom de er gift, eller hører det til sjeldenhetene? Anonymkode: 29327...154 Jeg tror det er fullt mulig av begge kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #10 Del Skrevet 10 timer siden Min elsker er veldig glad i meg, og jeg i han. Men vi hadde ikke fungert som par, det vet vi ganske sikkert. Derfor lar vi det bli som det er, gift på hver vår kant i hvert vårt åpne forhold. Hadde vi møttes single hadde vi prøvd, men det er ikke verdt å rive opp to familier for noe som neppe går, når vi begge har lov å ha noen andre av våre ektefeller. Anonymkode: 96e98...fe5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 10 timer siden #11 Del Skrevet 10 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Min elsker er veldig glad i meg, og jeg i han. Men vi hadde ikke fungert som par, det vet vi ganske sikkert. Derfor lar vi det bli som det er, gift på hver vår kant i hvert vårt åpne forhold. Hadde vi møttes single hadde vi prøvd, men det er ikke verdt å rive opp to familier for noe som neppe går, når vi begge har lov å ha noen andre av våre ektefeller. Anonymkode: 96e98...fe5 Er ikke dette vanskelig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #12 Del Skrevet 10 timer siden Irak skrev (12 minutter siden): Er ikke dette vanskelig? Både ja og nei. Sånn vi har det nå er det for det meste ok. Vi har begge barn i alder som gjør det vanskelig å gå fra ektefelle. Og samtidig er vi for ulike til at det hadde fungert over tid, det er vi helt enige om. Men jeg skulle ønske jeg hadde møtt han før jeg fikk barn, ja. Da hadde jeg testet ut et forhold med han. Men det er ikke vits i å dyrke de tankene, for det skjer ikke. Anonymkode: 96e98...fe5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9 timer siden #13 Del Skrevet 9 timer siden Jeg er ulykkelig forelsket i en annen og har vært det 1,5 år ca. Crushet mitt gir tydelige tegn til interesse men jeg vet ikke om hen er forelsket i meg også. Vi er begge i forhold på hver vår kant. Anonymkode: db656...f08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå