Gå til innhold

Gjeninnføre kårde?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Vårt samfunn er preget av vold. Ran. Aggresjon. Politiet? De har for mye å gjøre til å løse sakene.

Løsningen?

Alle menn og kvinner over myndig alder utstyres med hver sin kårde. De får selvfølgelig velge utsmykkingen selv, slik at kårdens primære funksjon vil være ornamentell (dvs. til pynt, for de som ikke behersker latin).

Men hvis uhellet først er ute, så vil enhver mann og kvinne være i stand til å forsvare seg selv og sin familie. Forskning viser at det er vanskeligere å myrde noen med kårde enn med bare hendene, så drapsstatistikken burde ifølge min teori gå ned. Og hvis man først skal bli ranet, så er det jo morsommere å bli ranet med kårde enn med springkniv eller pistol, relativt sett.

Jeg forstår at dette innlegg vil få mange koleriske svar, men så lenge motehusene tar det til etterretning er mitt innlegg vellykket.

(Obs. Innlegget er preget av satire og ironi og er følgelig publisert under fanen "skråblikk og generaliseringer". Intensjonen til trådstarter er ikke å oppfordre til vold og andre uhumskheter, men å belyse kjent tematikk fra nye sider)

Anonymkode: 34bdf...912

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Dummeste jeg har lest. Hva hvis de som angriper, skyter da? Da virker ikke kårde i det hele tatt.

Anonymkode: d0dd0...640

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...