VillTrulta Skrevet 23 timer siden #1 Del Skrevet 23 timer siden Er det noen her som har opplevd insomnia i spedbarnstiden? Gikk det over av seg selv eller hvordan kurerte du det? Babyen min sover godt om natta og jeg har all mulighet til å sove, men det blir bare 3-4 timer med søvn i løpet av ett døgn. Begynner å bli rar av hele greia. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23 timer siden #2 Del Skrevet 23 timer siden Ammer du? Anonymkode: 4a268...42d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VillTrulta Skrevet 22 timer siden Forfatter #3 Del Skrevet 22 timer siden AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ammer du? Anonymkode: 4a268...42d Ja, jeg fullammer. Baby er 13 uker gammel.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20 timer siden #4 Del Skrevet 20 timer siden Prøvd mindfullness-videoer/selvhypnose? You tube er fullt av ulike. Det har reddet meg i perioder med elendig søvn. I tillegg nok dagslys, fysisk aktivitet, ingen mobil på soverommet (dette slet jeg med da jeg ammet i timesvis, ble litt lydbok på mobilen da). Anonymkode: 3aac7...df7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #5 Del Skrevet 16 timer siden VillTrulta skrev (6 timer siden): Er det noen her som har opplevd insomnia i spedbarnstiden? Gikk det over av seg selv eller hvordan kurerte du det? Babyen min sover godt om natta og jeg har all mulighet til å sove, men det blir bare 3-4 timer med søvn i løpet av ett døgn. Begynner å bli rar av hele greia. Hvordan opplever du babytiden ellers? Er det mye stress? Bekymrer du deg osv? Anonymkode: a268e...da9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #6 Del Skrevet 16 timer siden Kanskje du har noe indre eller underbevisst stress? Prøv å ta det med ro, du skal slappe av selv om du er blitt mor. Jeg er en person som har vanskelig for å klare å sove. I perioder det er ille legger jeg vekk telefonen tidlig, scroller ikke i senga. Også lukker jeg øynene og tenker at nå skal jeg slappe av og prøve å tenke på noe fint først og så skal jeg tenke på ingenting. Anonymkode: 80e86...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #7 Del Skrevet 15 timer siden Ja, for min del skyldtes det at jeg (ubevisst) lå og ventet på neste oppvåkning. Fastlegen anbefalte å flytte baby inn på eget rom, om så bare i noen dager for å teste. Det hjalp veldig. Barnerommet var vegg-i-vegg med vårt soverom og jeg hadde null problem med å våkne når baby våknet, men jeg hørte ikke de smålydene fra bevegelser og smatting og klarte derfor å slappe av. Anonymkode: 02f4c...d25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VillTrulta Skrevet 5 timer siden Forfatter #8 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hvordan opplever du babytiden ellers? Er det mye stress? Bekymrer du deg osv? Anonymkode: a268e...da9 Er nok en god del bekymret, ja. Baby er frisk og stort sett fornøyd, men det er allikevel vanskelig å nyte tiden med henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VillTrulta Skrevet 5 timer siden Forfatter #9 Del Skrevet 5 timer siden AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ja, for min del skyldtes det at jeg (ubevisst) lå og ventet på neste oppvåkning. Fastlegen anbefalte å flytte baby inn på eget rom, om så bare i noen dager for å teste. Det hjalp veldig. Barnerommet var vegg-i-vegg med vårt soverom og jeg hadde null problem med å våkne når baby våknet, men jeg hørte ikke de smålydene fra bevegelser og smatting og klarte derfor å slappe av. Anonymkode: 02f4c...d25 Kjenner igjen det du skriver om å vente på neste oppvåkning. Jeg og partner har prøvd en ordning der jeg ligger på gjesterommet og kommer inn til dem for å gi henne mat, men jeg blir allikevel bare liggende å vente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå