tånegla Skrevet 15 timer siden #1 Del Skrevet 15 timer siden Kom over denne https://www.wanderlustmagazine.com/inspiration/worlds-weirdest-christmas-traditions/?uid=f60d6047662bc70bc50a1fa14acd0bed&utm_campaign=Wed 25%2F12%2F24&utm_medium=Newsletter&utm_source=email lurer på om andre her i Norge har hørt om den tradisjonen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #2 Del Skrevet 15 timer siden Nei, ikke har jeg en kost heller 😄 Besteforeldrene våre hadde sopelime, men den ble aldri gjemt såvidt jeg vet. De figurene fra Barcelona har jeg en av hjemme. Anonymkode: b7467...1c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 15 timer siden #3 Del Skrevet 15 timer siden Jeg har kost dog har jeg ikke gjemt den 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #4 Del Skrevet 15 timer siden Aldri hørt om en slik tradisjon. Det er Fake News 🤭 Anonymkode: 6ed90...22f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 15 timer siden #5 Del Skrevet 15 timer siden Haha, det har jeg aldri hørt om. Det nærmeste må være at da jeg var liten fortalte bestefar at på den lengste natta i året, så fløy åsgårdsreia til Blokksberg. Åsgårdsreia bestod av hekser og troll som fløy gjennom lufta på kosteskaft. Jeg trodde ikke helt på det, men syntes det var litt skummelt likevel og turde ikke se ut av vinduet i tilfelle jeg skulle gå øye på dem. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #6 Del Skrevet 14 timer siden tånegla skrev (18 minutter siden): Kom over denne https://www.wanderlustmagazine.com/inspiration/worlds-weirdest-christmas-traditions/?uid=f60d6047662bc70bc50a1fa14acd0bed&utm_campaign=Wed 25%2F12%2F24&utm_medium=Newsletter&utm_source=email lurer på om andre her i Norge har hørt om den tradisjonen? De har bommet med en uke, den overtroen hører til på nyttårsaften. Derfor vaskes wc lille nyttårsaften og kisten går i søpla. Det samme gjelder oppvaskbørstene og tannbørstene. Nytt år, nye og rene børster, overalt. Hårbørste har vi ikke. Anonymkode: b194e...0e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tånegla Skrevet 13 timer siden Forfatter #7 Del Skrevet 13 timer siden AnonymBruker skrev (1 time siden): De har bommet med en uke, den overtroen hører til på nyttårsaften. Derfor vaskes wc lille nyttårsaften og kisten går i søpla. Det samme gjelder oppvaskbørstene og tannbørstene. Nytt år, nye og rene børster, overalt. Hårbørste har vi ikke. Anonymkode: b194e...0e7 Ohhh, aldri hørt om det, hvor i landet bor du? Takk for opplysning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå