Gå til innhold

Er det noen her som klarte å bli penere med årene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller er løpet kjørt når man er 40? Jeg har så lyst til å oppleve å føle meg pen, se pen ut på bildene og sånt. Men er dette i det hele tatt mulig?

Anonymkode: af0a3...3de

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes selv at jeg er mye penere som 39 åring enn som 20-25 åring. Og de rundt meg er enige;)

Anonymkode: 0a054...302

• Liker 2
Skrevet

For de aller fleste nei dessverre. 

Anonymkode: a434f...d82

Skrevet

finnes late bloomers, ja :D 

Anonymkode: 9686d...598

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg er definitivt penere nå enn noensinne før.

Jeg har alltid vært veldig blubbete i ansiktet, endelig har jeg fått tydelige trekk med kinnbein og hele pakka.

Mimikken min er bedre og alt ser modent og ganske bra ut. Litt rynker og sølvtråd i håret var en innertier her. Nå ser jeg ut som noen som alltid har vært tiltrekkende og det er ganske enkelt ikke sant.

Anonymkode: 00576...1ba

• Liker 1
Skrevet

Kun de som er tykke og blubbete, eller radmagre, i tenårene/tidlig i 20-årene, alle vi andre blir ikke penere etter fylte 35.

Anonymkode: 6690b...80e

• Liker 1
Skrevet

Jeg er 40 år og det går feil vei for min del. Gjort det i noen år allerede. Angrer meg så for å ha kasta bort årevis på dårlig selvtillit helt uten grunn. Da huden var helt annen enn det den er nå. Føler meg ikke vel i mitt eget skinn. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

er 41, og ser og føler meg veldig bra. Får ofte høre eller mange spør om jeg er mellom 28 og 35.

Jeg har alltid fått høre at jeg ser bra ut, men komboen med å føle seg bedre med hvor man er i livet og fortsatt ha utseendet med seg har iallefall gjort godt for meg.

Det er nå jeg kan gå i fellen date faren eller sønnen;) Neida, men er singel, og det står ikke på tilbudene...like mange nå som tidlig i 20 årene da jeg levde singellivet sist. Men nå er alderspennet større...alt fra 25 til 55 jeg har datet siste to årene.

Anonymkode: d2f96...b57

Skrevet

Absolutt penest i 40 årene. Har nok mye med kosthold/livsstil å gjøre, at jeg ikke farger håret i en farge som ikke er tilnærmet naturlig farge, og bruker ikke overdrevent med sminke. 

Anonymkode: 6dd10...0ed

Skrevet

Jeg ser mange som er pene som godt voksne i hvertfall. Jeg har aldri tenkt at noen er mindre pene fordi de har aldringstegn som rynker og grå hår og sånt. Man kan være utrolig vakker uavhengig av alder. Det spørs jo veldig mye hva du legger i det, men absolutt mulig å lære seg å bruke farger som fremhever en og sånt som gjør at du føler din skjønnhet kommer tydeligere frem. Og så er fremtoning viktig, å være smilende og åpen og hyggelig betyr mer for hvor positivt du oppfattes enn detaljer som man kanskje legger merke til selv på bilder. 

Anonymkode: 5763f...afe

• Liker 1
Skrevet

Blir ikke alle penere med årene?

Anonymkode: 90c7d...88c

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, jeg

Anonymkode: bc040...581

• Liker 1
Skrevet

Jeg har blitt penere de siste to årene ved å ha en sunnere livsstil og ta bedre vare på huden min. Var faktisk en venninne som sa i går at jeg nesten ikke har forandret meg siden jeg var tidlig i tjueårene. Jeg er 35. 

Tror det har hatt mye å si at jeg sjelden soler meg, men også at jeg har kutta ut alkohol.

Anonymkode: f0fd2...a06

• Liker 2
Skrevet

Ja, og det har nok med økt selvtillit å gjøre. Jeg var absolutt ikke populær blant gutta på ungdomsskolen og ble mobbet av dem.

Langt bedre likt seinere i livet. Har også lagt merke til at det har gått motsatt vei med de pene jentene fra før i tiden.

Anonymkode: 5b0eb...9eb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...