Gå til innhold

Pergo

Anbefalte innlegg

Gjest Anca, ikke logget inn
Skrevet

Noen av dere der ute som har fått pergo av legen selvom dere har eggløsning?

Legen min vil sette meg på pergo for å øke sjansene for graviditet, til tross for at jeg har eggløsning hver mnd.

Dere som har fått pergo, måtte dere ta innvendig UL en gang mellom dag 1 og 5 i ny syklus? Jeg må visst det, i tillegg til at det skal tas innvendig UL etter at jeg har startet på pillene for å avgjøre eksakt når jeg har eggløsning....

Gynekologen min vil så gi beskjed for når man da skal ha sex. Dette skulle hun regne ut etter min eggløsning og mannens sæd type. (mannen har testet seg, og alt stod bra til med hans bidrag) Veldig omstendelig dette, har dette andre måttet gå igjennom samme "løp"?

Hvor mange ganger tar man innvendig UL etter at man har begynnt på pergo? Ikke alltid like lett å si "jeg skal til legen" for n'te gang uten å forklare noe mer....

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har fått resept på 3 kurer pergotime og skal ikke følges opp i denne perioden.

Skrevet

Lykke til! Lurte egentlig paa de samme spoersmaalene som deg men jeg faar vel svar senere i dag.

Gjest Gjest
Skrevet

De færreste blir fulgt opp så tett, jeg tok bare en blodprøve får å sjekke om jeg hadde hatt eggløsning en av tre kurer. Men det er et stort pluss at legen din gjør det så nøye.

Jeg vil tro at hun vil sjekke deg for hvor mange/om noen egg modnes hver gang du har tatt en kur.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...